70cm3 czy 60cm3 ?? :D
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 20
• Strona 1 z 2 • 1, 2
70cm3 czy 60cm3 ?? :D
zastanawiam sie nad zmiana cylindra w simsonku i mam pytanie jaki byl by lepszy 70 czy 60 . slyszalem ze przy zmianie na 70 czeba kartery rozwiercac jak tak to ile i czy warto??
-
zbychopata - MotoManiak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
- Lokalizacja: Wojkowice
Wiadomo ze jesli chcesz wiecej mocy to 70ka... Tylko to pociaga za soba zmiane wału oraz sprzegla ( kosza sprzeglowego ) - te oryginalne poprostu nie wytrzymaja...
60ka wchodzi bez przerobek...
Oczywiscie w 70ce musisz rozwiercac kartery, najlepiej byloby je oddac do jakiegos zakladu zeby miec pewnosc ze bedzie rowno... Bo metoda garazowo-domowa mozna sobie zmascic silnik...
60ka wchodzi bez przerobek...
Oczywiscie w 70ce musisz rozwiercac kartery, najlepiej byloby je oddac do jakiegos zakladu zeby miec pewnosc ze bedzie rowno... Bo metoda garazowo-domowa mozna sobie zmascic silnik...
- Wojteeek
- MotoManiak
- Posty: 2059
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23
acha to chyba zdecyduje sie na 60 . a duzo mocy dodaje taki cylinderek i czy oplaca sie wogule zmieniac na ta 60 ??
-
zbychopata - MotoManiak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
- Lokalizacja: Wojkowice
Z tego co slyszalem na temat tych cylkow to daja podobno troche mocy ale nie zmieniaja szybkosci, Adi12 ma chyba w swoim simku cylek 60 wiec on bedzienajlepiej wiedzial
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
60ccm da trochę więcej mocy,a do tego nie trzeba będzie rozwiercać karterów.Ja na twoin miejscu kupił bym 60ccm.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Dlatego wybrałbym niemiecką "50", niż prywaciarską "60" wątpliwej jakości.
A w ramach ciekawostki - znam gościa, który Simsonem S51 przejechał od nowości ponad 60 tys. km (jeździ nim codziennie do pracy, w zimie także). Przez ten czas szlifował cylinder, założył nowy, niemiecki wał, zmienił tarcze sprzęglowe, łozyska i simmeringi. Reszta części jest oryginalna, a Simson jedzie ok. 70 km/h.
A w ramach ciekawostki - znam gościa, który Simsonem S51 przejechał od nowości ponad 60 tys. km (jeździ nim codziennie do pracy, w zimie także). Przez ten czas szlifował cylinder, założył nowy, niemiecki wał, zmienił tarcze sprzęglowe, łozyska i simmeringi. Reszta części jest oryginalna, a Simson jedzie ok. 70 km/h.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
To mamy bardzo dobry i kolejny przykład na to że orginalne części są najlepszę,a nie tak jak te prywaciarskie że czasami nawet nie pasują.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Respect Marcek mój simek też jest na oryginalnych fabrycznych częciach (no oprócz docisku sprzegła łożyska, simeringi i tłoka ale jest węgierski i nawet nie nażekam) i leci po prostej 70km/h
Simeq is the best of the best of the best.
-
Hiheek - MotoManiak
- Posty: 187
- Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 18:37
- Lokalizacja: Poręba Dz.
Jak są w dobrym stanie to powinny wytrzymać,ja do komara jak założyłem 60ccm to musiałem wymienić wał bo stary miał luzy i był trochę skrzywiony.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Ja u siebie różnicę odczuwam.Mam wrażenie że komar mniej pali i ma lepsze osiągi.Przyspieszenie jest nawet dobre a prędkości max narazie nie sprawdzałem bo mam go na dotarciu.Narazie najszybciej jechałem jakieś 55 ale jeszcze pewnie by trochę poszedł.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Pawlus napisał(a):Marcin masz rometa 50-T-1 z cylindrem 60cmm, tak? opłaca sie to kupować? mam ten sam model rometa i sie zastanawiam. wał i inne części to wytrzymuja?
Wał dałem do regeneracji przed założeniem cylka oraz nowe łożyska kupiłem, mocy wyraźnie przybyło, działa od dwóch lat, ale coś mi się wydaje że trochę zmalała moc Myślę nad kupnem jeszcze raz nowego; moim sprawdzonym zdaniem - opłaca się
- Marcin1993
Posty: 20
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 307 gości