70cm3 czy 60cm3 ?? :D

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

70cm3 czy 60cm3 ?? :D

Postprzez zbychopata » 13 kwi 2007, o 21:54

zastanawiam sie nad zmiana cylindra w simsonku i mam pytanie jaki byl by lepszy 70 czy 60 . slyszalem ze przy zmianie na 70 czeba kartery rozwiercac jak tak to ile i czy warto??
Avatar użytkownika
zbychopata
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
Lokalizacja: Wojkowice

70cm3 czy 60cm3 ?? :D

Postprzez Pani Kontekstowa » 13 kwi 2007, o 21:54

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Wojteeek » 13 kwi 2007, o 23:20

Wiadomo ze jesli chcesz wiecej mocy to 70ka... Tylko to pociaga za soba zmiane wału oraz sprzegla ( kosza sprzeglowego ) - te oryginalne poprostu nie wytrzymaja...

60ka wchodzi bez przerobek...

Oczywiscie w 70ce musisz rozwiercac kartery, najlepiej byloby je oddac do jakiegos zakladu zeby miec pewnosc ze bedzie rowno... Bo metoda garazowo-domowa mozna sobie zmascic silnik...
Wojteeek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2059
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23

Postprzez zbychopata » 14 kwi 2007, o 12:41

acha to chyba zdecyduje sie na 60 . a duzo mocy dodaje taki cylinderek i czy oplaca sie wogule zmieniac na ta 60 ??
Avatar użytkownika
zbychopata
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez KLINAR » 14 kwi 2007, o 14:05

Z tego co slyszalem na temat tych cylkow to daja podobno troche mocy ale nie zmieniaja szybkosci, Adi12 ma chyba w swoim simku cylek 60 wiec on bedzienajlepiej wiedzial ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Koner » 15 kwi 2007, o 19:36

60ccm da trochę więcej mocy,a do tego nie trzeba będzie rozwiercać karterów.Ja na twoin miejscu kupił bym 60ccm.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Marcin1993 » 15 kwi 2007, o 21:47

Też bym wybrał 60 ccm jeżeli już bym musiał. Kolega założył sobie do simsona takowy cylinder, kupił na allegro i po niedługim czasie pierścienie zaczęły dzwonić i nie miał zachwycającej mocy. Czy to słaba jakość, niska cena czy jego złe dotarcie nie wiem. A może wszystko na raz...
Marcin1993
 

Postprzez Marcek » 16 kwi 2007, o 19:26

Dlatego wybrałbym niemiecką "50", niż prywaciarską "60" wątpliwej jakości.
A w ramach ciekawostki - znam gościa, który Simsonem S51 przejechał od nowości ponad 60 tys. km (jeździ nim codziennie do pracy, w zimie także). Przez ten czas szlifował cylinder, założył nowy, niemiecki wał, zmienił tarcze sprzęglowe, łozyska i simmeringi. Reszta części jest oryginalna, a Simson jedzie ok. 70 km/h.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Koner » 16 kwi 2007, o 19:29

To mamy bardzo dobry i kolejny przykład na to że orginalne części są najlepszę,a nie tak jak te prywaciarskie że czasami nawet nie pasują.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Hiheek » 16 kwi 2007, o 21:42

Respect Marcek mój simek też jest na oryginalnych fabrycznych częciach (no oprócz docisku sprzegła łożyska, simeringi i tłoka ale jest węgierski i nawet nie nażekam) i leci po prostej 70km/h
Simeq is the best of the best of the best.
Avatar użytkownika
Hiheek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 187
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 18:37
Lokalizacja: Poręba Dz.

Postprzez Pawlus » 17 kwi 2007, o 22:45

Marcin masz rometa 50-T-1 z cylindrem 60cmm, tak? opłaca sie to kupować? mam ten sam model rometa i sie zastanawiam. wał i inne części to wytrzymuja?
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA

Postprzez Koner » 18 kwi 2007, o 16:03

Jak są w dobrym stanie to powinny wytrzymać,ja do komara jak założyłem 60ccm to musiałem wymienić wał bo stary miał luzy i był trochę skrzywiony.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Pawlus » 18 kwi 2007, o 17:01

ale jest jakas większa różnica w mocy czy po prostu jest to malo oplacalne?
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA

Postprzez Koner » 18 kwi 2007, o 17:15

Ja u siebie różnicę odczuwam.Mam wrażenie że komar mniej pali i ma lepsze osiągi.Przyspieszenie jest nawet dobre a prędkości max narazie nie sprawdzałem bo mam go na dotarciu.Narazie najszybciej jechałem jakieś 55 ale jeszcze pewnie by trochę poszedł.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Marcin1993 » 18 kwi 2007, o 17:54

Pawlus napisał(a):Marcin masz rometa 50-T-1 z cylindrem 60cmm, tak? opłaca sie to kupować? mam ten sam model rometa i sie zastanawiam. wał i inne części to wytrzymuja?



Wał dałem do regeneracji przed założeniem cylka oraz nowe łożyska kupiłem, mocy wyraźnie przybyło, działa od dwóch lat, ale coś mi się wydaje że trochę zmalała moc :? Myślę nad kupnem jeszcze raz nowego; moim sprawdzonym zdaniem - opłaca się 8)
Marcin1993
 

Postprzez rider » 18 kwi 2007, o 17:56

Marcin napisał(a):Wał dałem do regeneracji


Opłaca się regenerować wal do rometa? Nie lepiej kupic nowy?
rider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 01:45
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 450 gości