już całkiem zgłupiałem, co mu jest
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 11
• Strona 1 z 1
już całkiem zgłupiałem, co mu jest
Koledzy sprawdziłem kranik, wygotowałem gażnik, kupiłem nową świece, a on jak odpali to chwile chodzi ale przerywa i po kilku sekundach od zapalenia zachowuje się jak by nie dostawał paliwa, iglice już prubowałem na trzy sposoby, i regulacje powietrza też a on dalej nie chce jechać co teraz zrobić
- Macieksib
- MotoManiak
- Posty: 70
- Dołączył(a): 13 kwi 2007, o 14:54
- Lokalizacja: Czaplinek
Przyczyny, które przychodzą mi na myśl to:
1. padnięty kondensator (sprawdź go podłączając szeregowo do baterii na ok. 2s, a potem do żarówki, jesli żarówka błyśnie to kondensator jest ok)
2. źle ustawiony zapłon (sprawdź przerwę na świecy i platynkach)
3. brak połączenia cewki zapłonowej z masą lub padnięta sama cewka
4. Możesz mieć przebicie przewodu WN albo fajki
5. nieszczlne połączenia gaźnika z cylindrem
6. słaba kompresja (winne pierścienie albo simmeringi na wale)
7. masz filtr paliwa?
Jak to sprawdzisz to powiedz czy pomogło
Pozdro
1. padnięty kondensator (sprawdź go podłączając szeregowo do baterii na ok. 2s, a potem do żarówki, jesli żarówka błyśnie to kondensator jest ok)
2. źle ustawiony zapłon (sprawdź przerwę na świecy i platynkach)
3. brak połączenia cewki zapłonowej z masą lub padnięta sama cewka
4. Możesz mieć przebicie przewodu WN albo fajki
5. nieszczlne połączenia gaźnika z cylindrem
6. słaba kompresja (winne pierścienie albo simmeringi na wale)
7. masz filtr paliwa?
Jak to sprawdzisz to powiedz czy pomogło
Pozdro
- Drifter
- MotoManiak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 6 kwi 2007, o 12:37
- Lokalizacja: okolice Kielc
wszystko sprawdziłem idziałe tylko jutro musze sprawdzić pierścienie i simeringi na razie jet tak jak odpali to dam gazu a on BUUUUU i gaśnie i świeca raz jest mokra a raz sucha a gaźnik czyściłem rużnymi sposobami i nie działa dalej
- Macieksib
- MotoManiak
- Posty: 70
- Dołączył(a): 13 kwi 2007, o 14:54
- Lokalizacja: Czaplinek
W poprzednim poście pytałem czy masz filtr paliwa, bo możliwe, że masz bak zanieczyszczony i syf dostaje się do cylindra. Jesli zbiornik nie był dawno czyszczony to najlepiej go wymyj razem z wężykiem od benzyny.
To by wskazywało na zatkaną dziurke odpowietrzającą w korku paliwa. Sprawdź ją.
Macieksib napisał(a):raz jest paliwo a raz nie ma
To by wskazywało na zatkaną dziurke odpowietrzającą w korku paliwa. Sprawdź ją.
- Drifter
- MotoManiak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 6 kwi 2007, o 12:37
- Lokalizacja: okolice Kielc
A świecę ci zalewa ?? Czy masz dostatecznie mocną iskrę ?? jak jest słaba to wystarczy troszkę nagaru , lub samo ciśnienie w cylindrze żeby jej chwilowo brakło.Zdejmij fajkę i pokop go ze 2 -3 minuty i wtedy wykręć świecę i powiedz czy jest choć trochę mokra od paliwa
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
Ja u siebie w komarze dzisiaj odkryłem podobny problem.Mi się zdaje że jest to wina gaźnika(u mnie zawsze szwankował).Muszę wypróbować porady driftera.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 492 gości