pytanie o kompresje

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

pytanie o kompresje

Postprzez Macieksib » 14 kwi 2007, o 12:19

Koledzy składałem silnik i dałem wszystkie podkładki nowe smarowałem smarem a potem skręcałem silnik na kszysz simeringi nowe paliwo jest bo świeca czasem mokra i kilka razy na rużne sposoby czyściłem gaźnik i zmieniałem dysze miejscami i wyciągałem całkiem iglice i nic zapali na chwile a potem gaśnie tak jak by nie dostawał paliwa a pod gaźnikiem troche paliwa jest rozlane i jak on zapali to nie wiem czy kompresja ucieka czy to od drgań silnika ale powstają tam jakieś fale

więc tak może skręciłem żle silnik i kompresja ucieka ale skręcałem na krzysz i tak stopniowo każdą śrube dokręciłem ile tylko sił mam i on dalej nie pali co może być
Macieksib
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 13 kwi 2007, o 14:54
Lokalizacja: Czaplinek

pytanie o kompresje

Postprzez Pani Kontekstowa » 14 kwi 2007, o 12:19

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Alonzo » 14 kwi 2007, o 12:42

jesli nie jestes pewien kompresji to sprawdz najlepiej, wykrec swiece zatkaj palcem dziure i kopnij jesli wypchnie ci palec i poczujesz ze to powietrze tlok spreza mocno to kompresja dobra, sprawdz sobie njapierw ustawienia, gaznika, zaplonu itd.
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Macieksib » 14 kwi 2007, o 13:00

zapłon jest dobrze ustawiony a jak wykręce świece to wypycha palca i gażnik już w każdej konfiguracji sprawdzałem i jak odpali to przerywa ale na obroty wchodzi i zaraz gaśnie
Macieksib
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 13 kwi 2007, o 14:54
Lokalizacja: Czaplinek

Postprzez Alonzo » 14 kwi 2007, o 13:51

a srobke od powietrza jak ustawiles??
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Macieksib » 14 kwi 2007, o 17:05

śrubke przykręciłem na maxa a potem odkręcałem co pół obrotu aż się wykręciła
Macieksib
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 13 kwi 2007, o 14:54
Lokalizacja: Czaplinek

Postprzez zbychopata » 14 kwi 2007, o 20:19

tez mialem podobny problem i okazalo sie ze przerwa na przerywaczy byla zla.zobacz jeszcze kondensator czy sie nie styka z masa bo jak tak to silnik wtedy parcuje doslawnie jak chce raz zapali i zgasnie albo wcale:D:P
Avatar użytkownika
zbychopata
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez michall1993 » 14 kwi 2007, o 20:29

ja stawiam że z gaźnikiem jest coś nie tak skoro zapłon już patrzył
michall1993
 

Postprzez Macieksib » 14 kwi 2007, o 22:37

ustawiałem przerwe i zapłon i kondensator nie styka się z masą i jak odpali to jak gam gazu to słychać takie BUUUUU i gaśnie pozatym gaźnik kombinowałem na wszystkie sposoby regulować i wczoraj go wygotowałem i dzisiaj wyczyściłem a świeca raz mokra a raz sucha i pływak też nie tonie więc może simeringi poszły albo uszczelka co wy na to?
Macieksib
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 13 kwi 2007, o 14:54
Lokalizacja: Czaplinek

Postprzez Conqeror » 14 kwi 2007, o 22:45

Składałeś sinlik na uszczelki czy na slikon ??
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Macieksib » 15 kwi 2007, o 08:38

na uszczelki i smarowałem je smarem
Macieksib
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 13 kwi 2007, o 14:54
Lokalizacja: Czaplinek

Postprzez ronio » 15 kwi 2007, o 11:02

Smarem? :shock: nie slyszalem o czyms takim...
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
ronio
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1941
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez Conqeror » 15 kwi 2007, o 11:29

Samr , pewnei Tawotem . Bardzo dobre rozwiązanie , lepszy jedynie był by Hermetic. Ale takto napewno silnik jest szczelny
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Koner » 15 kwi 2007, o 19:23

Ja ostatnio widziałem silnik składany na silikon do okien.
Do gaźnika może się dostawać lewe powietrze lub poszła jakaś uszczelka.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 470 gości