niepaląca wsk

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

niepaląca wsk

Postprzez qwert » 15 kwi 2007, o 18:56

Witam mam taki problem, moja wska 175ccm zimna nie pali na kopa nawet z akumulatorem, a ciepła czasem zapali nawet na krutko. Na popych zawsze pali, ale dopuki się dobrze nie rozgrzeje to przygasa i się dusi. Jak naleje do cylindra benzyno to pali tak po trochu. Jak wyprzedze zapłon to ciepła bardzo mocno oddaje kopniakiem, zimna w ogóle nie reaguje.
PZDR.
qwert
 

niepaląca wsk

Postprzez Pani Kontekstowa » 15 kwi 2007, o 18:56

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Drifter » 15 kwi 2007, o 19:21

Hmm... jaką masz świecę? Wydaje mi się, że winowajcą jest świeca o nieodpowiedniej wartości cieplnej. Jeśli masz jakąś inną niż zalecana to załóż taką jak jest podana w instrukcji. :?
Drifter
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 6 kwi 2007, o 12:37
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez Gość » 16 kwi 2007, o 14:32

Nie, sprawdzałem już rużne swiece nawet NGK. Wedłóg mnie to coś z gaxnikiem.
Gość
 

Postprzez Drifter » 16 kwi 2007, o 14:42

:roll: Wiec może być to jeszcze za duży poziom paliwa w komorze pływakowej. Jak kopiesz to Ci zalewa świece i nie pali. :? Wyreguluj tak, żeby mniej benzyny napływało po odkręceniu kranika. :)
Drifter
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 6 kwi 2007, o 12:37
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez Gość » 16 kwi 2007, o 14:58

Ale świeca jest sucha, nie zalewa jej. Zdaje mi się, że raczej odwrotnie, silnik jakby nie ciągnął paliwa. Morze da coś podniesienie lub opuszczenie iglicy?
Gość
 

Postprzez Koner » 16 kwi 2007, o 15:02

To sprubój podnieść iglicę jak najwyżej i może przeczyść gaźnik,mogło coś się przytkać i napływa za mało paliwa.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Gość » 16 kwi 2007, o 15:07

Czyściłem gaźnik, a iglicę podnisę do końca.
Gość
 

Postprzez Drifter » 16 kwi 2007, o 15:08

Daj później znac czy pomogło :P
Drifter
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 6 kwi 2007, o 12:37
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez Gość » 16 kwi 2007, o 15:16

A tak w ogóle to mam jeszczse jedno pytanie, jak cobie jadę dwujką i zmieniam bieg na jedynkę to mi wskakuje na luz a puźniej ani rusz ani w te czy we wte, trzeba gasić silnik i zapiac jedynke i na pych. To napewno chodzi o sprzęgło bo na postoju ze zgaszonym silnikem jest ok. To sprzęgło troczę ciągnie nawet jak niema luzu na lince, a prze zgaszonym silniku jak je włącze to zanim wysprzegli to jak pham motor to mi jeszcze silnik się kreci, przestaje dopiero po kilku obrotach koła. Tarcze są nowe.
Gość
 

Postprzez pawel15 » 16 kwi 2007, o 17:25

To napewno chodzi o sprzęgło bo na postoju ze zgaszonym silnikem jest ok. To sprzęgło troczę ciągnie nawet jak niema luzu na lince, a prze zgaszonym silniku jak je włącze to zanim wysprzegli to jak pham motor to mi jeszcze silnik się kreci, przestaje dopiero po kilku obrotach koła. Tarcze są nowe.

To wyreguluj sprzęgło albo skrzynia Ci się posupaął ale wątpie.
**Wiele serc, jedno bicie ::: WSK ::: ponad życie**
Prawko B zdane :)!!!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
pawel15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
Lokalizacja: Dąbie

Postprzez bi-jay » 16 kwi 2007, o 17:27

jas też tak mam ale się tym nie przejmuje może ktoś wie o co w tym iega???
Avatar użytkownika
bi-jay
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:37
Lokalizacja: Strzepcz

Postprzez Gość » 18 kwi 2007, o 18:37

No ok, jeden problem z głowy. Biegi Wchodzą, a przyczyną tej awarji były...
tarcze sprzęgłowe jakieś takie zagrube i w ogóle jakieś takie dzikie, wsadziłem stare prawie niezdarte i jest o wielel lepiej, ale moyo nadal nie pali z kopa. Podciagnałem iglicę na gurę i nic. ja wyprzedzę zapłon to mam przy szybszej jeździe spalanie stykowe czytam detonacyjne, jak opuźnie to mniej ale wtedy nawet na popych trudno go rozpalić. Morze trzeba wyprzedzić zapłon lub wyregulować gaźnik.Jak niezapali z kopa to ją za 200 zł sprzedam i bedę żałował do końca życia.
Gość
 


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 426 gości