koło Ogar 200

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

koło Ogar 200

Postprzez Gość » 16 kwi 2007, o 16:05

Mam problem z tylnym kołem do Ogara, bowiem prawdopodobnie mam źle ustawioną zębatkę. Nieda się dobrze ustawić naciągu łańcucha, bo raz będzie sztywny a raz luźny, zależy jak się koło przekręci. Niewiem czy tą zębatke można scentrować, czy lepiej wymienić całe koło?
Gość
 

koło Ogar 200

Postprzez Pani Kontekstowa » 16 kwi 2007, o 16:05

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Conqeror » 16 kwi 2007, o 17:20

Nie rozumiem , ja też sie męczyłem z łańcuchem, bo mi spadał . Ale ja miałem jeszcze więskzy problem , mój silnik jest przesuwalny. Popewnym czasie sie silnik przechyla na prawą strone przez co zmeinia się kąt i łańcuch sie krzywi . Ale narazie mi nei spada , bo wmaire to dobrze zrobiłem .

Może masz zebatki starte ??
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez pawel15 » 16 kwi 2007, o 17:22

Narazie zcenturj/wymień zembatke a dopiero potem koło. Może masz naciągacze złe(chodź nie wiem czy w Ogarach są naciągacze ;))?
**Wiele serc, jedno bicie ::: WSK ::: ponad życie**
Prawko B zdane :)!!!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
pawel15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
Lokalizacja: Dąbie

Postprzez endek » 16 kwi 2007, o 17:26

czyli masz widocznie skrzywioną zebatke albo poszły łożyska(do wymiany) a jak obracasz kołem zebatka ma bicia na boki

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Koner » 16 kwi 2007, o 18:17

Najprowdopodobniej trzeba będzie zmienić zębatkę ale jak odkręcisz koło , zakręć nim i sprawdź czy jest proste.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Marcek » 16 kwi 2007, o 19:14

Opisane objawy (różne wyciągnięcie łańcucha) wskazują, że trzeba go wymienić. Przy okazji zmien też zębatki, bo te zestawy zaleca sie wymieniac razem.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Gość » 16 kwi 2007, o 19:55

łańcuch to ja wymieniałem ze 2 lata temu, ale już wtedy tak było, wkońcu chce to zrobić, tylko niewiem czy tą zębatkę można regulować, widzę że są tam podkładki powyginane aby się nakrętka nie odkręciła. Miałem wcześniej dość duży luz na wachaczu, naprawiłem ale łańcuch się nie poprawił. Oto zdjęcie niezbyt dokładne ale może trochę przybliży.
Obrazek
Gość
 

Postprzez ronio » 16 kwi 2007, o 20:41

Jeśli lata w środku to mogą byc lozyska nie koniecnzie posypane, moze wystarczy wyregulowac :)
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
ronio
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1941
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez Gość » 17 kwi 2007, o 14:18

nic nie lata tylko łańcuch jest raz napięty, a raz luźny. Prawdopodobnie zębatka niejest w osi lub jest krzywa. Chodzi mi tylko o to czy próbować to regulować czy postarać się o inne koło?
Gość
 

Postprzez Koner » 17 kwi 2007, o 15:17

Jeśli chce ci się,umiesz i masz czas to możesz spróbować wyregulować ale laepiej będzie postarać się o inne koło.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Gość » 17 kwi 2007, o 19:36

musisz ustawic centrycznie tylne kolo do drugiego... tylne rowno z przednim!!! NIE WYMIENIAJ KOLA!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Gość
 

Postprzez Gość » 17 kwi 2007, o 20:29

pobawię się z tym, a jak nie wyjdzie to trudno, się zobaczy może nowe koło.
Gość
 

Postprzez Pawlus » 17 kwi 2007, o 21:17

masz do tego specjalne naciagacze po bokach, zawsze tak jest ze łańcuch w 1 momencie jest troche luźniejszy i właśnie w takim połozeniu sie naciaga
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 466 gości