Zapalanie :/ simson
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 19
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Zapalanie :/ simson
co moze byc ze jak motorek jest zimny to pali fajnie a jak sie zagrzeje to okropnie, kopie go i kopie i czasem zapali a czasem na popych, jak pojezdze nim troche i zgasze i zaraz zapale to jakos jeszcze odpali ale tak po minucie to niema bata!!:(:/ CO MOZE BYC?? to moze cos z elektryka czy moze z gaznikiem?? (swieca jest ok, zaplon tez, paliwo dochodzi)
-
zbychopata - MotoManiak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
- Lokalizacja: Wojkowice
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Elo z tego co piszesz to są 3 możliwości:
-zapłon
-gaźnik ma ustawioną za dużą dawkwe paliwa
-lub kondensator ci padł co sie często zdarza w simkach dlatego ja u siebie mam kondensator nie w magnecie tylko koło cewki.
-zapłon
-gaźnik ma ustawioną za dużą dawkwe paliwa
-lub kondensator ci padł co sie często zdarza w simkach dlatego ja u siebie mam kondensator nie w magnecie tylko koło cewki.
Simeq is the best of the best of the best.
-
Hiheek - MotoManiak
- Posty: 187
- Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 18:37
- Lokalizacja: Poręba Dz.
uważam iż masz cos z iskrą i jak sie rozgrzeje to zaczyna zanikać weż wymienień swiece zapłonową i sprawdz cewki
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
ja obstawiaqm kondensor i gaźmnik chociaż świeca też może być ja miałem yak w romecie wymieniłem pływak i jakoś odżył nie wiem czemu ale odżych chociaż pływak wymieniałem z innych powoduw a przy okazji to mi się naprawiło
-
bi-jay - MotoManiak
- Posty: 1413
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:37
- Lokalizacja: Strzepcz
na innych swiecach jest to samo , cewki mam nowe a gaznik tez czyscilem niedawno. jeszcze mam tak ale to juz od dluzszego czasu ze silnik nierowno pracuje a jak chadzi na niskich obrotach to lubi sobie zgasnac i potem jest go trudno zapalic:/
-
zbychopata - MotoManiak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
- Lokalizacja: Wojkowice
spróbuj zmniejszyś przerwę na świecy powinna mieć 0,4 mm
Albo już masz tak zjechany układ tłok-cylinder, bo jak się motorek nagdzewa to cylinder się troszeczkę rozszerza. I moze nie masz juz zbyt dobrego sprężania albo ciągnie ci "lewe powietrze"
Jest wiele czynników- w simsonie jak się coś popsuje to ciężko wykryć co a jest to zwylke jakaś pierdółka
Albo już masz tak zjechany układ tłok-cylinder, bo jak się motorek nagdzewa to cylinder się troszeczkę rozszerza. I moze nie masz juz zbyt dobrego sprężania albo ciągnie ci "lewe powietrze"
Jest wiele czynników- w simsonie jak się coś popsuje to ciężko wykryć co a jest to zwylke jakaś pierdółka
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
zbychopata napisał(a):wystarczy ze wykrece swiece i przeczyszcze to wtedy zapali za 1 razem
Powiem Ci, że to dość dużo mówi..
Albo masz złą przerwę na świecy albo (co bardziej obstawiam) masz źle wyregulowany gaźnik.
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
ja kompresje mam extra takze zajechany on nie jest:D..ja tez chba obstawiam gaznik..ale przeciez w nim niema regulacji prucz na iglicy..
to jak mogo go miec zle wyregulowanego???
to jak mogo go miec zle wyregulowanego???
-
zbychopata - MotoManiak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
- Lokalizacja: Wojkowice
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
ja w simku miałem identycznie i była to wina platynek najpierw zaczeło mi go dusić na wysokich obrotach a poten zaczeło sie dziać tak jak tobie teraz jest lux ja też nie wiedziałem co to może być posprawdzałem chyba z 10 świec wymieniłem fajke i przewód w/n, kondensator, cewke kilka razy rozkręcałem gaźnik, zmieniałem paliwo a w końcu doszedłem do platynek
- michall1993
Posty: 19
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 448 gości