simson sr50

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

simson sr50

Postprzez stefi » 18 kwi 2007, o 12:16

Czy wie ktoś gdzie można zakupić osłony (2 szt.) na nogi, bo szukałem już w wielu miejscach. Czy ktoś sie interesuje jakie są przebiegi (ilość przejechanych km) maxymalne bo mój zamierzam kupić simsona SR50 z 52 tyś przebiegiem Pozdrawiam
stefi
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18 kwi 2007, o 12:11

simson sr50

Postprzez Pani Kontekstowa » 18 kwi 2007, o 12:16

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Piotrek » 18 kwi 2007, o 13:16

Z takim przebiegiem to jest już po nie pierwszym remoncie (wymiana/regeneracja wału, wymiana/szlif cylindra, wymiana tłoka z pierścieniami no i wszystkich łożysk) więcej jak 15 tyś km te silniki nie wykreci. Znaczy się wykręci ale jazda z takim przebiegiem już na pewno nie da frajdy (jedno wielkie buczenie zamiast przyśpieszania gdy dodda się gazu i dzwonienie). W to, że ten simek ma od nowości najechane ponad 50 tyś km i nigdy nie był rozbierany to nawet nie wierz.

co do osłon to poszukaj coś na: www.wilmat.torun.com.pl a konkretniej: http://www.wilmat.torun.com.pl/_upload/ ... liczny.txt oraz www.agmot.pl
Avatar użytkownika
Piotrek
@admin
@admin
 
Posty: 3689
Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
Pochwały: 10
Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing

Postprzez Marcek » 18 kwi 2007, o 13:37

W innym temacie pisałem o gościu, który Simsonem przejechał ponad 60tys. Cylinder jest po pierwszym szlifie,wał, łożyska, simmeringi, tarcze sprzęgłowe po wymianie, reszta oryginalna.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez rider » 18 kwi 2007, o 13:50

czyli po 30 tyś i remont?

No chyba jednak po drodze był choc jeszcze jeden remont ;-p

Mój brat kupił simsona S51 (to nie istotne bo to ten sam silnik) zrobił remont i pieknie dotarł i co najważniejsze to nie katował ale po ok 12 tyś km poleciał mu wał (dole łożysko - wysypałay się igiełki a górne tez już się kończyło) a i pierścienie już mocno dzwoniły i ogólnie mułowaty z niego był sprzet. Ja kupiłem simsona Sr50 z przebiegiem 38 tyś km i poprzedni właściciel który go miał od nowości przyznał iż zrobił już 2 remonty. Czyli za każdym razem gdy miał parenaście tyś km od remontu. I ja już też po zakupie pojeździłem z 2 tysiaki i musiałem robić remont bo motorynka mnie wyprzedzała a we dwójkę to tylko na prostej można było jechać na 4 biegu.

Tak wiec nie wiem jakim cudem ten ktoś zrobił 60 tyś.. Albo licznik mu dubluje albo oszukuje i jednak robił więcej niż remont albo ten simek już ledwiusieńko jeździ.
rider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 01:45
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Postprzez Hiheek » 18 kwi 2007, o 15:16

Mój simek jak go kupiłem to miał ponad 17tys. i jeździł nawet nieźle (wtedy dla mnie był rakietą bo przesiadłem sie z jawki którą jeszcze mam) Ale po 2 miesiącach jazdy stwierdziłem że remont kapitalny jest konieczny bo łożyska na wale miały spore luzy.
Simeq is the best of the best of the best.
Avatar użytkownika
Hiheek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 187
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 18:37
Lokalizacja: Poręba Dz.

Postprzez Marcek » 18 kwi 2007, o 15:37

rider napisał(a):Tak wiec nie wiem jakim cudem ten ktoś zrobił 60 tyś.. Albo licznik mu dubluje albo oszukuje i jednak robił więcej niż remont albo ten simek już ledwiusieńko jeździ.

Gość pracuje z moim Ojcem. Jeździ raczej spokojnie. Ma tego Simsona od nowości. Nie wiem, czy mu wierzyć, czy nie, powtarzam tylko to, co mi powiedział. Też wydaje mi się to dziwne, ale z drugiej strony - po co miałby kręcić?
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez rider » 18 kwi 2007, o 15:42

może po prostu sam nie wie? Bo pewnie nie ma go od nowości
rider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 01:45
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Postprzez Marcek » 18 kwi 2007, o 15:50

Ma go od nowości. Jest to wersja z zapłonem klasycznym (z przerywaczem). Jednak jestem sklonny uwierzyć w taki przebieg. Gość jeździ spokojnie, ok. 15km. dziennie, ze stałą prędkością w trasie. Regularnie wymienia olej, czyści go, smaruje co trzeba. Motorek jest naprawdę zadbany i nie wygląda na ten przebieg.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Koner » 18 kwi 2007, o 15:52

Zależy jak silnik był bądź jest użytkowany.Jeśli nie był katowany to bez remontu można dużo jeździć ale jeśli ktoś nie zabardzo umiał jeździć to remont jest konieczny.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez rider » 18 kwi 2007, o 16:06

Skoro tak mówisz to tak jest :-)

Ja jestem skłonny uwierzyć :-)

Po prostu facet dba, delikatnie jeździ (pewnie v-max to rzadzizna u niego) a no i pewnie trafił na części z lepszej serii. A tak swoją drogą to zazwyczaj po remoncie silnik krócej do kolejnego remontu chodzi niż od fabryki do pierwszego remontu
rider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 01:45
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 379 gości