Zalewa sie (komar)

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Zalewa sie (komar)

Postprzez KLINAR » 19 kwi 2007, o 07:19

Witam! Mam z moim 2330 takowy problem: jak odpale go (wczesniej przeleje gaznik) musze juz od razu regulowac powietrze bo chodzi jakby nie dostawal paliwa :/ potem musi z 5 min chodzic na wolnych bo inaczej sienie odjedzie :/ jak juz zacznie jechac to jesli dam troche wiecej niz polowe gazu to silnik "tyrkota" tzn ze sie zalewa i tak jest caly czas :/ nie mozna sie rozpedzic bo dam troche gazu i juz tak robi :/ dawke w gazniku mam ustawione na najmiejsza, mam wyjety filtr powietrza tylko nalozona sama gume, moge nawet jezdzic bez tej srubki do regulacji powietrza po prawej stronie a on i tak bedzie sie zalewal a jesli ja na maxa dokrece to juz wogule nie da sie odjechac :/ jak komar pochodzi dluuuuzszy czas to wtedy juz jest ciutek lepiej ale i tak dupowato sie jedzie :/ jak myslicie co tu moze byc ? gaznikczyscilem plywak tez sie nie zawiesza, gaznik sam sie nie przelewa :/
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Zalewa sie (komar)

Postprzez Pani Kontekstowa » 19 kwi 2007, o 07:19

Pani Kontekstowa
 

Postprzez pawel15 » 19 kwi 2007, o 14:05

A lewego powietrza nie łapie? Moze gdzieś masz syf między gaźnikiem a cylindrem (chodź wątpie)?
**Wiele serc, jedno bicie ::: WSK ::: ponad życie**
Prawko B zdane :)!!!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
pawel15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
Lokalizacja: Dąbie

Postprzez Pawlus » 19 kwi 2007, o 15:35

wyreguluj gaźnik
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA

Postprzez KLINAR » 19 kwi 2007, o 15:58

Pawlus napisał(a):wyreguluj gaźnik
gaznik musze regulowac caly czas podczas jazdy bo inaczej sie nie da :] co chwile trzeba ustawiac mieszanke :/ gaznik jest czysty, dysze przetykalem wlosem od miotly wiec nie moglem ich uszkodzic
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez ronio » 19 kwi 2007, o 18:35

Masz sprezyki pod srubkami od regulacji gaźnika?
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
ronio
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1941
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez Koner » 19 kwi 2007, o 19:37

Poprostu spróbuj wsadzić jakiś inny gaźnik (oczywiście jak masz).Jeśli na innym będzie dobrze to ten stary musi być źle ustawinoy.Załóż filtr powietrza i sprawdź jeszcze raz ten pływak.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez KLINAR » 19 kwi 2007, o 21:22

ronio napisał(a):Masz sprezyki pod srubkami od regulacji gaźnika?
mam mam ;) chodzi o to ze np zeby odpalic musze zrobic 2 obroty sruba a po rozgrzaniu musze podkrecic jeszcze 3 :/ tak dzis ogladalem ten gaznik i plywak jest juz troche powgniatany (nie dziurawy) w miejscach tam gdzie ten cypideusz go wciska wdol zeby przelac gaznik przez co gaznik idzie bardziej do gory i jest wiekszy poziom paliwa w gazniku, czy to moze byc przyczyna?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Conqeror » 19 kwi 2007, o 23:25

chesz powiedzeć że na wysokich robi costkaeigo " t t t t tt t tt t' Na fual nie wchodiz . Ja maiłem wtedy zawalony kranik / przewod paliwowy. Słabo leciało paliwo . Weż wstaw 1 siatke i tam to dokręć co ejst pod gumą,a iglice daj na najniższy rowek
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez KLINAR » 20 kwi 2007, o 06:37

Conqeror napisał(a):chesz powiedzeć że na wysokich robi costkaeigo " t t t t tt t tt t' Na fual nie wchodiz . Ja maiłem wtedy zawalony kranik / przewod paliwowy. Słabo leciało paliwo . Weż wstaw 1 siatke i tam to dokręć co ejst pod gumą,a iglice daj na najniższy rowek
nie ja jak dam mu na ful to on robi cos takiego "trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" i musze mu dac mniejszy gaz chwile odczekac i znow dac gazu i po chwili znow :( tzn ze silnik sie zalewa :/ w sumie moje wszystkie komary tak maja jak przyciagne im na 1 biegu ale na 2 juz jest ok a na tym moge jechac tylko do polowy gazu nawet mniej bo tak nie idzie jechac :/ a ze sie zalewa moge poznac po tym ze przygasa na wolnych i ciezko na obroty wchodzi i wgl dopiero jak dam wiecej powietrza w mieszance chodzi lepiej ale i tak za chwile musze znow podkrecac powietrze :/ a gaznik sie nei rozregulowuje bo zawsze srubka jest w tym samym polozeniu
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez KLINAR » 21 kwi 2007, o 09:02

Ok wczoraj uporalem sie z problemem, powodem byl przypchany tlumik :| bynajmiej wszystko na to wskazywalo bo ogolnie ciezko sie przez niego dmuchalo a gdy zmienilem go na inny to komar odrazu zyskal dawna moc i osiagi ;) wie ktos moze jak latwo i dobrze mozna wyczyscic tlumik? bo ten ktory mam teraz jest troszke pordzewialy a tez zapchany ma chron prawie w idealnym stanie, pytam tutaj bo nie chce zakladac nowego tematu ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Koner » 21 kwi 2007, o 10:46

Tłumik można wyczyścić zatykając jeden z jego końców i nalać tam jakiegoś rozpuszczalnika lub fosolu żeby ten syf czy nagar trochę rozmiękł.Tam gdze się da trzeba wyskrobać śrubokrętem lub jakimś grubym twardym drutem.Jak chesz mieć dobrze wyczyszczony to powtórz to kilka razy.Na końiec możesz przepukać wodą pod dużym ciśnieniem i zostawić wszystko żeby wyschło i już na such znowu pogrzebać śrubkorętem.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 270 gości