Czy ktoś wie, ile wynosi tolerancja tłoka od silnika Dezameta 023?
Potrzebuję tego parametru, gdyż pojawiła się okazja kupna cylindra i tłoka a z tatą chcemy wiedzieć czy np. nie jest już po szlifie.
tolerancja tłoka
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 34
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Re: tolerancja tłoka
Jacol napisał(a):Czy ktoś wie, ile wynosi tolerancja tłoka od silnika Dezameta 023?
Potrzebuję tego parametru, gdyż pojawiła się okazja kupna cylindra i tłoka a z tatą chcemy wiedzieć czy np. nie jest już po szlifie.
chodzi ci chyba o wymiar nominalny cylindra tto ma nominał o ile sie nie myle to 38,00mm a na szlif jest co 0,25mm czyli 1 szlif 38,25, 2 szlif 38,50
3 szlif 38,75 chyba ze komuś mógł nie wydać i zrobił od razu na 2 szlif.Pozdro
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Są to bardzo małe wielkości.Zazwyczaj jak kupuje się cylinder to jest już do niego dopasowany tłok.Dokładnie teraz ci nie podam ale postaram się to sprawdzić.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Ja kupujesz nowy cylinder i tłok ze sklepu , to raczej jest to w maire dobrze dopasowane , w maire . Jak masz uzywany cylinder i kupujesz do tego tłok nowy to lepjej se poapatrz czy tłok nei lata, puka , dzwoni w cylindrze
-
Conqeror - MotoManiak
- Posty: 3547
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
- Lokalizacja: Ozorków
luz pomiędzy tłokiem a cylindrem wynosi ok 0,05mm a co do zużytego to raczej musi byc nieżle pytrzepany,jak ma 0,12-0,15mm to już siajs,ale najważniejsze jest aby nie było sporych luzów piescieni na zamkach
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
ta wiem cos o tym, nowy tlok a lezy mi w cylindrze bo jest za maly, cylinder wytarty poporstu, przez co dzwonia mi pierscienie ale o dziwo jawka jest dosc mocna tzn zlikwidowalem ta utrate mocy dajac pierscienie na 1 szlif(niestety tlok nie wszedl)
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
zlikwidowałeś moc a tłok nei wszedł do cylidra , hehe dobre . Ja bym te pierścienei z 1 szlifu troche przycioł .
Tłoki ktore kupujemy w sklepie mają tkaie wyamiry 37,8 - 37,9 . Jak mam szczęsćie to natkniemy sie na tkai co ma rowno 38mm
Tłoki ktore kupujemy w sklepie mają tkaie wyamiry 37,8 - 37,9 . Jak mam szczęsćie to natkniemy sie na tkai co ma rowno 38mm
-
Conqeror - MotoManiak
- Posty: 3547
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
- Lokalizacja: Ozorków
Conqeror napisał(a):zlikwidowałeś moc a tłok nei wszedł do cylidra , hehe dobre . Ja bym te pierścienei z 1 szlifu troche przycioł .
Tłoki ktore kupujemy w sklepie mają tkaie wyamiry 37,8 - 37,9 . Jak mam szczęsćie to natkniemy sie na tkai co ma rowno 38mm
no jak kompet piersieni tłokowych kosztuje góra 10zł to się wcale nie dziw na ich jakość :lol:
do piły stihl dałem 100zł za 2 szt,ktm lc4 200zł za komplet KMX 50zł szt/
MZ etz 12zł komplet tez pewno bedą liche ale zobaczymy
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Pierścionki do Roemta 1,40 zl . Ale to tkai szajs że daj se spokój nawet na zamku sie dobrze nie potrafią zamknąć .
Daltego ja chodziłem do kolegi . On miał dużo części z PRLu, a pierścionki miał nowki . Naprawde te były bardoz dokłandnei zrobione
Daltego ja chodziłem do kolegi . On miał dużo części z PRLu, a pierścionki miał nowki . Naprawde te były bardoz dokłandnei zrobione
-
Conqeror - MotoManiak
- Posty: 3547
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
- Lokalizacja: Ozorków
Conqeror napisał(a):Pierścionki do Roemta 1,40 zl . Ale to tkai szajs że daj se spokój nawet na zamku sie dobrze nie potrafią zamknąć .
Daltego ja chodziłem do kolegi . On miał dużo części z PRLu, a pierścionki miał nowki . Naprawde te były bardoz dokłandnei zrobione
kumple ma ogara i po przebiegu ok 2500-3000km(nie katuje,jezdzi normalnie, oleju też do mieszanki nie załuje) pękaja mu pierscionki swiadczy to o jakości pierscieni do ogara chyba 5zł czy 7zł za komplet pierscieni coś koło tego.
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Posty: 34
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 296 gości