tolerancja tłoka

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

tolerancja tłoka

Postprzez Jacol » 19 kwi 2007, o 19:45

Czy ktoś wie, ile wynosi tolerancja tłoka od silnika Dezameta 023?
Potrzebuję tego parametru, gdyż pojawiła się okazja kupna cylindra i tłoka a z tatą chcemy wiedzieć czy np. nie jest już po szlifie.
Jacol
 

tolerancja tłoka

Postprzez Pani Kontekstowa » 19 kwi 2007, o 19:45

Pani Kontekstowa
 

Re: tolerancja tłoka

Postprzez endek » 19 kwi 2007, o 20:29

Jacol napisał(a):Czy ktoś wie, ile wynosi tolerancja tłoka od silnika Dezameta 023?
Potrzebuję tego parametru, gdyż pojawiła się okazja kupna cylindra i tłoka a z tatą chcemy wiedzieć czy np. nie jest już po szlifie.


chodzi ci chyba o wymiar nominalny cylindra tto ma nominał o ile sie nie myle to 38,00mm a na szlif jest co 0,25mm czyli 1 szlif 38,25, 2 szlif 38,50
3 szlif 38,75 chyba ze komuś mógł nie wydać i zrobił od razu na 2 szlif.Pozdro

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Gość » 19 kwi 2007, o 21:18

łaa dzięki wielkie; to krok naprzód w poruszeniu mojego "GROMA" :D
Gość
 

Postprzez Gość » 19 kwi 2007, o 21:33

one more question:
Jaka jest różnica średnicy tłoka i średnicy cylindra? Różnica jakiego rzędu dyskwalifikuje zestaw tłok cylinder?
Gość
 

Postprzez Alonzo » 19 kwi 2007, o 21:39

z reguly jesli kupujesz zestaw to tlok jest robiony pod ten wlasnie cylinder i pasuje odrazu :)
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Koner » 19 kwi 2007, o 21:44

Są to bardzo małe wielkości.Zazwyczaj jak kupuje się cylinder to jest już do niego dopasowany tłok.Dokładnie teraz ci nie podam ale postaram się to sprawdzić.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Alonzo » 19 kwi 2007, o 21:46

to jest okolo 0,1mm :)
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Conqeror » 19 kwi 2007, o 23:10

Ja kupujesz nowy cylinder i tłok ze sklepu , to raczej jest to w maire dobrze dopasowane , w maire . Jak masz uzywany cylinder i kupujesz do tego tłok nowy to lepjej se poapatrz czy tłok nei lata, puka , dzwoni w cylindrze
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez endek » 19 kwi 2007, o 23:15

luz pomiędzy tłokiem a cylindrem wynosi ok 0,05mm a co do zużytego to raczej musi byc nieżle pytrzepany,jak ma 0,12-0,15mm to już siajs,ale najważniejsze jest aby nie było sporych luzów piescieni na zamkach :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Conqeror » 19 kwi 2007, o 23:17

kadzaf napisał(a):,jak ma 0,12-0,15mm to już siajs,


Właśnei tkaie tłoki są u men iw sklepie , do uzywancyh cylindrów po jakimś 3000 km przebiegu sie nei nadają
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Alonzo » 19 kwi 2007, o 23:19

ta wiem cos o tym, nowy tlok a lezy mi w cylindrze bo jest za maly, cylinder wytarty poporstu, przez co dzwonia mi pierscienie ale o dziwo jawka jest dosc mocna :P tzn zlikwidowalem ta utrate mocy dajac pierscienie na 1 szlif(niestety tlok nie wszedl)
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Conqeror » 19 kwi 2007, o 23:22

zlikwidowałeś moc a tłok nei wszedł do cylidra , hehe dobre . Ja bym te pierścienei z 1 szlifu troche przycioł .

Tłoki ktore kupujemy w sklepie mają tkaie wyamiry 37,8 - 37,9 . Jak mam szczęsćie to natkniemy sie na tkai co ma rowno 38mm
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez endek » 19 kwi 2007, o 23:30

Conqeror napisał(a):zlikwidowałeś moc a tłok nei wszedł do cylidra , hehe dobre . Ja bym te pierścienei z 1 szlifu troche przycioł .

Tłoki ktore kupujemy w sklepie mają tkaie wyamiry 37,8 - 37,9 . Jak mam szczęsćie to natkniemy sie na tkai co ma rowno 38mm


no jak kompet piersieni tłokowych kosztuje góra 10zł to się wcale nie dziw na ich jakość :lol:
do piły stihl dałem 100zł za 2 szt,ktm lc4 200zł za komplet KMX 50zł szt/
MZ etz 12zł komplet tez pewno bedą liche ale zobaczymy :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Conqeror » 19 kwi 2007, o 23:33

Pierścionki do Roemta 1,40 zl . Ale to tkai szajs że daj se spokój nawet na zamku sie dobrze nie potrafią zamknąć .

Daltego ja chodziłem do kolegi . On miał dużo części z PRLu, a pierścionki miał nowki . Naprawde te były bardoz dokłandnei zrobione
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez endek » 19 kwi 2007, o 23:37

Conqeror napisał(a):Pierścionki do Roemta 1,40 zl . Ale to tkai szajs że daj se spokój nawet na zamku sie dobrze nie potrafią zamknąć .

Daltego ja chodziłem do kolegi . On miał dużo części z PRLu, a pierścionki miał nowki . Naprawde te były bardoz dokłandnei zrobione


kumple ma ogara i po przebiegu ok 2500-3000km(nie katuje,jezdzi normalnie, oleju też do mieszanki nie załuje) pękaja mu pierscionki swiadczy to o jakości pierscieni do ogara chyba 5zł czy 7zł za komplet pierscieni coś koło tego.

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 357 gości