tolerancja tłoka

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Conqeror » 19 kwi 2007, o 23:39

5 zl za komplet a ile jest w komplecie ??
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Pani Kontekstowa » 19 kwi 2007, o 23:39

Pani Kontekstowa
 

Postprzez endek » 19 kwi 2007, o 23:42

Conqeror napisał(a):5 zl za komplet a ile jest w komplecie ??

no 3 szt chyba ze mi sie pomyliło ale wczoraj kumplowi zmieniałęm pierscienie do ETY 250 i zapłacił za komplet 12zł tak więc całkiem możliwe ze bedą kosztować ok 5-7zł :lol:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Conqeror » 19 kwi 2007, o 23:43

To strasznie drogo . Tak smao jak kupić meidzaną tulejke i sworzeń to kilka razy przed założeniem wbij sworzeń w tą tuleje kilka razy młotkiem
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez endek » 19 kwi 2007, o 23:46

Conqeror napisał(a):To strasznie drogo . Tak smao jak kupić meidzaną tulejke i sworzeń to kilka razy przed założeniem wbij sworzeń w tą tuleje kilka razy młotkiem


5zł drogo hehe no a jak do stihl 021 dałem 100zł za 2 szt na średnice cyla 41mm i o połowe cieńsze niż te od komara :lol: to można powedziec ze drogie :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Koner » 20 kwi 2007, o 16:42

5zł to jeszcze nie jest tak drogo ale zależy jeszcze gdzie się kupuje.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Pawlus » 20 kwi 2007, o 17:24

jak wymienie w swoim silniku same pierścienie to będe je musial trochę docierać czy odrazu moge mu dac po garach?
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA

Postprzez piasek125 » 20 kwi 2007, o 17:25

troche bedziesz musial jakies 50-100km roznie to mowia
Lelek, Dudek, Junak, Osa, Gazela, Chart, Komar
Emka
500OHC, Cross380, 90, 50GoldenSport, TS350
BK350, ETZ251, TS150
...
Avatar użytkownika
piasek125
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 28 mar 2007, o 21:23
Lokalizacja: Suwalki

Postprzez Pawlus » 20 kwi 2007, o 17:43

piasek125 może to dziwne ale tez mam niebieskiego 50-T-1 i tez szukam książki "Jezdze motorowerem" J. Podlaskiego :D co prawda mam ją ale pozyczoną z biblioteki (i przedłużam juz chyba ze 2 lata :D) mam prawie polowe zeskanowana ale brak czasu jak dokończe to na bank wrzucę gdzieś i dam Ci link :)
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA

Postprzez piasek125 » 20 kwi 2007, o 17:56

dzieki z gory Pawlus
Lelek, Dudek, Junak, Osa, Gazela, Chart, Komar
Emka
500OHC, Cross380, 90, 50GoldenSport, TS350
BK350, ETZ251, TS150
...
Avatar użytkownika
piasek125
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 28 mar 2007, o 21:23
Lokalizacja: Suwalki

Postprzez szwagier » 20 kwi 2007, o 20:53

Jeśli chodzi o dopasowanie kompletu Tłok-cylinder, proponuję prosty test:
Kładziemy cylinder na stole i wpuszczamy weń tłok bez pierścieni, jeśli tłok pod własnym ciężarem powolutku osunie się na dół jest ok. Jeśli stanie bądź osunie się zbyt szybko ciężko to nazwać kompletem. PS. tłok i cylinder powinny być suche (przetrzeć szmatką)
szwagier
 

Postprzez Koner » 20 kwi 2007, o 21:00

Pawlus napisał(a):piasek125 może to dziwne ale tez mam niebieskiego 50-T-1 i tez szukam książki "Jezdze motorowerem" J. Podlaskiego :D co prawda mam ją ale pozyczoną z biblioteki (i przedłużam juz chyba ze 2 lata :D) mam prawie polowe zeskanowana ale brak czasu jak dokończe to na bank wrzucę gdzieś i dam Ci link :)


To ja też poprosił bym o ten link bo byłem już w kilku bibliotekach i niestety nie mieli :(
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez endek » 20 kwi 2007, o 21:42

szwagier napisał(a):Jeśli chodzi o dopasowanie kompletu Tłok-cylinder, proponuję prosty test:
Kładziemy cylinder na stole i wpuszczamy weń tłok bez pierścieni, jeśli tłok pod własnym ciężarem powolutku osunie się na dół jest ok. Jeśli stanie bądź osunie się zbyt szybko ciężko to nazwać kompletem. PS. tłok i cylinder powinny być suche (przetrzeć szmatką)


no zgadzam się ale takie cóś można tylko robić z nowym lub po szlifie cylkiem i nowym tlokiem :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Pawlus » 20 kwi 2007, o 21:46

ja właśnie w książce Podlaskiego przeczytałem że szlify są po 0,5 mm czyli kolejno 38,0 38,5 39, ale dzisiaj mierzyłem u siebie srednicę to mam dokładnie 38,25 czyli chyba po I szlifie jest. A książki tak szybko nie obiecuje muszę mieć troche czasu i chęci żeby to do końca zeskanować może jak będzie teraz ta przerwa długa ;)
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA

Postprzez endek » 20 kwi 2007, o 21:52

Pawlus napisał(a):jak wymienie w swoim silniku same pierścienie to będe je musial trochę docierać czy odrazu moge mu dac po garach?


ale najpierw musisz sprawdzić stan gładzi tujeji cylindra bowiem jesli bedzie porysowana to musisz zrobić szlif bowiem sama wymiana pierscieni nic nie zmieni

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Pawlus » 20 kwi 2007, o 21:54

no to lipa bo wtedy juz trzeba dosc dlugo docierac ;/ a troche porysowana mam, to juz wole zarznac do konca i 60ccm kupic :D
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 372 gości