K60B + Stozek...

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

K60B + Stozek...

Postprzez Wojteeek » 20 kwi 2007, o 22:17

Jestem zawiedzony....

Dzis zalozylem K60B + Stozek ( znalazlem taki co pasuje )...

Na poczatek bylem zadowolony - bardzo ladnie wchodzil na obroty, wiec ustawilem sobie niskie obroty i heya w trase..

Ale w trasie to kiepsko - nie wyciagal tyle co na GM12F, strasznie "buczal" czy "stukal" ( nie wiem jak to nazwac ) na max otwartej przepustnicy ( bylo mnie slychac w cale okolicy jak do maxa odkrecilem
Pod te gorki co zawsze na 2ce wjezdzalem konieczna byla redukcja...
Slabiej ciagnal od dolu na 2ce...

Czego to moze byc wina ? Wiem ze nie ustawilem mieszanki - Czy to tylko to ?
Wojteeek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2059
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23

K60B + Stozek...

Postprzez Pani Kontekstowa » 20 kwi 2007, o 22:17

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Marcek » 20 kwi 2007, o 22:18

Sam sobie odpowiedziałeś - musisz wyregulowac skład mieszanki.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Alonzo » 20 kwi 2007, o 22:19

hmmm moze zle ppwietrze ustawiles, u mnie to jest 2,5 obrotu, moze to wina stozka, bo na pewno k60b nie powoduje takich klopotow
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Wojteeek » 20 kwi 2007, o 22:20

Jak ta mieszanke ustawiac ( bo tej sruby nie dotykalem nawet - tej takiej z "dziurkami" zeby mozna bylo palcem krecic... )

Wkrecenie to bogatsza tak ?
Ustawianie takie jak w GM12F ? Niskie i wtedy jak najwyzsze obroty ? Czy jakis trick a'la " do maxa i wykrec 1,5 obrotu i ok jest... " ?
Wojteeek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2059
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23

Postprzez Koner » 20 kwi 2007, o 22:21

Przez stożek dolatuje więcej powietrza musi to dobrze wyregulować.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez endek » 20 kwi 2007, o 22:22

no widocznie za mało paliwa a za dużo powietrza wyreguluj gaznik i heyah :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Alonzo » 20 kwi 2007, o 22:23

wkrecic na maksa i wykrecic 2,5 obrotu, to jest u mnie na filtrze od gm12f, na stozku bedzie troszke mniej, musisz metoda prob i bledow :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Marcek » 20 kwi 2007, o 22:23

W k60b (przynajmniej u mnie) musiałem ustawiać to doświadczalnie, bo metoda na wolne obroty (jak w G12f) nie działa.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Mariusz » 20 kwi 2007, o 22:28

u mnie w GM12f nawet metoda na wolne obroty nigdy nie działała :P
pamiętaj że stożek powodując mniejszy opór sprawia że silnik staje się bardziej wysokoobrotowy. jeśli chciałbyś go trochę "przyhamować" to możesz pokombinować z dobrze zamontowaną gąbką w środku stożka (żeby nie wpadła do gaźnika :P ) albo ze stożkiem owiniętym gąbką, ale pamiętaj że to w ostateczności, jak nie uda ci się ustawić gaźnika tak jak lubisz :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Wojteeek » 21 kwi 2007, o 22:29

Nieno... Panowie widze ze chyba prawie 100 zl w bloto wrzucilem...

Obojetnie jak bym nie wyregulowal ( nawet wkrecilem do konca ze mi po chwili swiece zawalilo... ) to jest slabszy i wolniejszy niz na GM12F... Ale chala, jeszcze te "buczenie"/"huczenie ( szmery ssania chyba ) jak na maxa odkrecisz przepustnice... Slychac mnie w calej okolicy jak jade...
Wojteeek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2059
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23

Postprzez Adi.G. » 21 kwi 2007, o 22:32

Ale jaja :?
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Mariusz » 21 kwi 2007, o 22:37

no to mówię ci, spróbuj czymś przytamować dopływ tlenu, czy to gąbką (grubo), czy to spróbować zamontować go w tłumiku szmerów ssania z silnika kanciastego. z gąbką i z tłumikiem szmerów nie dość że mniej będzie brał powietrza (bo najpewniej to ono zawiniło) to jeszcze buczal nie będzie. oczywiście to nie są jedyne rozwiązania, musisz kombinować.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez KLINAR » 21 kwi 2007, o 22:37

no to kasa na stozek wywalona w bloto :|
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Wojteeek » 21 kwi 2007, o 22:59

Dobra, sprobuje gabka.... A starczy zwykla lazienkowa ?

Ale spokojnie, ponioslo mnie bo juz mnie bralo jak widzialem jak sie zbiera z wolnych obrotow na 2ce ( na gm12f moglem w sumie przy 5km/h wrzucic 2ke i przyspieszal, a na tej konfiguracji to jedzie 5km/h i nie umie sie rozruszac... )

Cos wymysle :)

Edit : O ile pamietam to Marcek wladowal ostatnio stozek - przytykales go czyms ?
Wojteeek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2059
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23

Postprzez Marcek » 22 kwi 2007, o 09:31

Tak, wrzuciłem do środka trochę gabki filtrującej (możesz zamiast tego zastosować np. wkład z filtra od samochodu).
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 433 gości