Grzeje sie wał ??

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Grzeje sie wał ??

Postprzez Conqeror » 20 kwi 2007, o 22:28

Totalnei nei mam zielonego pojęcia . Ale normlanie jest wszystko ok . Wlałem olej , silnik już sie tka nie grzeje, cylek też bo zapłon opoznilem ( był za szybki ) , ale po doknięciu krzywki , wału po prostu jest gorący ,nawet bardzo . Cospodjerzewacie ??
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Grzeje sie wał ??

Postprzez Pani Kontekstowa » 20 kwi 2007, o 22:28

Pani Kontekstowa
 

Postprzez KLINAR » 20 kwi 2007, o 22:34

e tam to jest normalne ;) a dalej olej na ten filc smarujacy krzywke? bo jesli nie ten cypideusz od przerywacza szybko ci sie wytrze, po zatym to norma wiec spoko ;)np magneto w komarze tez sie grzeje
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Conqeror » 20 kwi 2007, o 22:41

N ogrzeje sie grzeje ale po przejechaniu gdiześ 1 KM , a wał jest bardzo nagrzany . Moge posmarować krzywke ale keidys tak sie nei działo .
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez endek » 20 kwi 2007, o 22:46

Conqeror napisał(a):N ogrzeje sie grzeje ale po przejechaniu gdiześ 1 KM , a wał jest bardzo nagrzany . Moge posmarować krzywke ale keidys tak sie nei działo .


ale jak sie silnik rozgrzeje to w większosci silników jest cały gorący(nagrzewa sie),przegrzewał ci sie zbytnio moze przez ten zapłon zawczesny

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Koner » 20 kwi 2007, o 22:47

Mimo wszystko nie powinien się cały tak szybko nagrzewać.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Conqeror » 20 kwi 2007, o 22:54

A mozę mi sie grzeją łożyska . Ja mam jes zakryte w metalu . To troche głupie , ale chwytam sie wszystkiego . Mozę mi o cewke trze ?
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez KLINAR » 20 kwi 2007, o 22:55

wdlg mnie to normalne ze sie tak szybko grzeje
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Conqeror » 20 kwi 2007, o 22:57

Klinar to nei ejst normalne . Grzał sie wtedy ale to odrazu cały silnik . A tu tylko wał . I odczuwalny jest spadek mocy gdy sie nagrzeje
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez endek » 20 kwi 2007, o 22:58

Conqeror napisał(a):A mozę mi sie grzeją łożyska . Ja mam jes zakryte w metalu . To troche głupie , ale chwytam sie wszystkiego . Mozę mi o cewke trze ?


jesli by ci obicierał ten magnes o cewki to przecież być wyczuł że wał zacina sie w którymś miejscu jak być nim wolno obracał

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez KLINAR » 20 kwi 2007, o 23:00

Conqeror napisał(a):Klinar to nei ejst normalne . Grzał sie wtedy ale to odrazu cały silnik . A tu tylko wał . I odczuwalny jest spadek mocy gdy sie nagrzeje
ano jesli jest odczuwalny spadek mocy to juz nie jest za wesolo :/ lozyska na wale zmieniales? otwarte czy zamkniete? z jakims luzem? smarowales je olejem przed zalozeniem?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Conqeror » 20 kwi 2007, o 23:00

no w sumie nic nei czuje . Jak kur. baba mi sprzedała jakieś schalne łozyska i będe musiał rozpolowic silnik to ją chyab nei wiem .

Ale wogle to jest dziwne że motor gdy jest zimny jest mocy a jak sie nagrzeje to salbszy . Pewnei puchnei mi tłok :/

łożysak zamknięte w metalu . Miałem podobne w S38 i chdoził dobrze
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Alonzo » 20 kwi 2007, o 23:03

poporstu nowe lozyska jeszcze nie dotarte, wiec sie grzeja z reszta normalne ze wal jest goracy :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Koner » 20 kwi 2007, o 23:03

Ale to tak szybko by puchnął.Musiał byś długo jeździć.Wydaje mi się że to przez te łożyska.Wyjmij ten metal chociaż z jednej strony aby miały jakieś smarowanie.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez endek » 20 kwi 2007, o 23:04

Conqeror napisał(a):no w sumie nic nei czuje . Jak kur. baba mi sprzedała jakieś schalne łozyska i będe musiał rozpolowic silnik to ją chyab nei wiem .

Ale wogle to jest dziwne że motor gdy jest zimny jest mocy a jak sie nagrzeje to salbszy . Pewnei puchnei mi tłok :/

łożysak zamknięte w metalu . Miałem podobne w S38 i chdoził dobrze


Jesli łożysko kryte bedzie pracowało w oleju to należałoby zdjąć tą blaszke ochronną(przed czynnikami zewetrznymi jesli chodzi na zewnatrz)
bowiem wtedy ma lepsze smarowanie

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Conqeror » 20 kwi 2007, o 23:05

Lożyska nei dotarte . Od kiedy łożyska sie dociera , ja bym maily jakeiś trudności w kręceniu sie to bym nawet nie kupił
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 232 gości