Grzeje sie wał ??
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 64
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Grzeje sie wał ??
Totalnei nei mam zielonego pojęcia . Ale normlanie jest wszystko ok . Wlałem olej , silnik już sie tka nie grzeje, cylek też bo zapłon opoznilem ( był za szybki ) , ale po doknięciu krzywki , wału po prostu jest gorący ,nawet bardzo . Cospodjerzewacie ??
-
Conqeror - MotoManiak
- Posty: 3547
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
- Lokalizacja: Ozorków
e tam to jest normalne a dalej olej na ten filc smarujacy krzywke? bo jesli nie ten cypideusz od przerywacza szybko ci sie wytrze, po zatym to norma wiec spoko np magneto w komarze tez sie grzeje
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Conqeror napisał(a):N ogrzeje sie grzeje ale po przejechaniu gdiześ 1 KM , a wał jest bardzo nagrzany . Moge posmarować krzywke ale keidys tak sie nei działo .
ale jak sie silnik rozgrzeje to w większosci silników jest cały gorący(nagrzewa sie),przegrzewał ci sie zbytnio moze przez ten zapłon zawczesny
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Conqeror napisał(a):A mozę mi sie grzeją łożyska . Ja mam jes zakryte w metalu . To troche głupie , ale chwytam sie wszystkiego . Mozę mi o cewke trze ?
jesli by ci obicierał ten magnes o cewki to przecież być wyczuł że wał zacina sie w którymś miejscu jak być nim wolno obracał
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
ano jesli jest odczuwalny spadek mocy to juz nie jest za wesolo lozyska na wale zmieniales? otwarte czy zamkniete? z jakims luzem? smarowales je olejem przed zalozeniem?Conqeror napisał(a):Klinar to nei ejst normalne . Grzał sie wtedy ale to odrazu cały silnik . A tu tylko wał . I odczuwalny jest spadek mocy gdy sie nagrzeje
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
no w sumie nic nei czuje . Jak kur. baba mi sprzedała jakieś schalne łozyska i będe musiał rozpolowic silnik to ją chyab nei wiem .
Ale wogle to jest dziwne że motor gdy jest zimny jest mocy a jak sie nagrzeje to salbszy . Pewnei puchnei mi tłok
łożysak zamknięte w metalu . Miałem podobne w S38 i chdoził dobrze
Ale wogle to jest dziwne że motor gdy jest zimny jest mocy a jak sie nagrzeje to salbszy . Pewnei puchnei mi tłok
łożysak zamknięte w metalu . Miałem podobne w S38 i chdoził dobrze
-
Conqeror - MotoManiak
- Posty: 3547
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
- Lokalizacja: Ozorków
Ale to tak szybko by puchnął.Musiał byś długo jeździć.Wydaje mi się że to przez te łożyska.Wyjmij ten metal chociaż z jednej strony aby miały jakieś smarowanie.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Conqeror napisał(a):no w sumie nic nei czuje . Jak kur. baba mi sprzedała jakieś schalne łozyska i będe musiał rozpolowic silnik to ją chyab nei wiem .
Ale wogle to jest dziwne że motor gdy jest zimny jest mocy a jak sie nagrzeje to salbszy . Pewnei puchnei mi tłok
łożysak zamknięte w metalu . Miałem podobne w S38 i chdoził dobrze
Jesli łożysko kryte bedzie pracowało w oleju to należałoby zdjąć tą blaszke ochronną(przed czynnikami zewetrznymi jesli chodzi na zewnatrz)
bowiem wtedy ma lepsze smarowanie
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Posty: 64
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 232 gości