Grzeje sie wał ??

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Koner » 20 kwi 2007, o 23:26

To spróbuj założyć f80 czyli taką jak powinna być.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Pani Kontekstowa » 20 kwi 2007, o 23:26

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Conqeror » 20 kwi 2007, o 23:27

Na takeij zamulastej . Wogle jaka jest seryjna śweca do jawki mustang
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Piotrek » 20 kwi 2007, o 23:33

To jest ewidentna wina łożysk a konkretniej to to, że są zamknięte. Łożyska na wale w silniku z przepłukaniem zwrotnym muszą być otwarte aby mieszanka je "omywała" i za razem smarowała. W momencie gdy Ty masz je zakmnięte to nie dochodzi tam mieszanka i nie ma smarowania. Owszem zamknete łożyka mają właśne smarowanie w postaci smaru. Niestety ale w takiej temperaturze to ten smar znagarował się i na pewno nie pełni funkcji smarującej jeśli i dodatkowo nie stwarza problemu. Dlatego nawet jak się kupi zamknęte łożyska to nalezy jest otworzyć i przemyć w jakimś rozpuszczalniku aby wypłukać ten smar... Nie dość, że nie dochodzi Ci tam smarowanie bo są zamknete to jeszcze wystąpił tam nagar który dodatkowo działa ciernie.. a tarcie to temperatura... Te łożyska to zaraz się rozlecą.
Avatar użytkownika
Piotrek
@admin
@admin
 
Posty: 3689
Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
Pochwały: 10
Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing

Postprzez Conqeror » 20 kwi 2007, o 23:35

Dzięki , ale zadowolony wcale nei jestem, cały czas grzebac i grzebać . :(
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez KLINAR » 21 kwi 2007, o 08:50

ja bym ci radzil rozpolowic silnik i jesli jeszcze mozna to chociaz zdjac te oslony boczne z lozysk albo kupic nowe ;] bo jesli bedziesz tak jezdzil to moze sie zdazyc (oby nie) ze lozysko ci sie rozpadnie w srodku i narobi ci troche balaganu wiec lepiej poswiecic motorowi jeszcze te 2-3 dni i wydac jeszcze kilka zl niz potem zbierac na nowy silnik ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez endek » 21 kwi 2007, o 09:36

kumpel jak sie wytrenował to rozbierał silnik i składał ok 2 godzin hehe wiec 3 godz. trza poświecić i wyjąć te blaszki(a jesli łożyska mają zbytni luz to lepi wymienic na nowe) zeby znów nie rozpoławiać :D

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Marcek » 21 kwi 2007, o 11:44

Do wypowiedzi Piotra dodałbym jeszcze, że mieszanka odbiera część ciepła od łozyk. Jeśli są zamknięte nie mają tego chłodzenia więc się grzeją, a od nich nagrzewa się wał.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Conqeror » 21 kwi 2007, o 21:36

1 problem rozwiązany. Tłok puchnoł po tym jak go odchudziłem . Wał już sie tak bardoz nie grzeje
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Koner » 21 kwi 2007, o 21:42

No to dobrze ale wypadało by jeszcze wyjąć te blaszki z łożysk żeby miały lepsze smarowanie.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Piotrek » 21 kwi 2007, o 21:48

Conqeror napisał(a):1 problem rozwiązany. Tłok puchnoł po tym jak go odchudziłem . Wał już sie tak bardoz nie grzeje


Jak konkretniej rozwiązałeś ten problem - wymieniłes tłok? Po drugie to skąd wiedziałeś, że Ci puchnął? Przecież to ciężko określić...
Ostatnio edytowano 21 kwi 2007, o 21:49 przez Piotrek, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Piotrek
@admin
@admin
 
Posty: 3689
Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
Pochwały: 10
Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing

Postprzez endek » 21 kwi 2007, o 21:49

Koner napisał(a):No to dobrze ale wypadało by jeszcze wyjąć te blaszki z łożysk żeby miały lepsze smarowanie.


a wystarczy jak bedziesz lał lepszy olej do mieszanki to wtedy nie musisz sie zbytio martwić. :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Piotrek » 21 kwi 2007, o 21:52

kadzaf napisał(a):
Koner napisał(a):No to dobrze ale wypadało by jeszcze wyjąć te blaszki z łożysk żeby miały lepsze smarowanie.


a wystarczy jak bedziesz lał lepszy olej do mieszanki to wtedy nie musisz sie zbytio martwić. :wink:


W tym przypadku nawet nie wiaodmo super jaki syntetyczny (a wiec dość rzadki) olej nie pomoże bo on przez te blaszki (osłonki) nawet się nie dostanie do łożysk..
Avatar użytkownika
Piotrek
@admin
@admin
 
Posty: 3689
Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
Pochwały: 10
Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing

Postprzez Conqeror » 21 kwi 2007, o 21:57

Tak m isie wydaje że puchł . Mniejsza grubość materaiłu jest bardziej wrażliwa na odkształcaeni sie. Tak mei sie wydaje . Ważne że efekt jest taki
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez endek » 21 kwi 2007, o 22:01

Piotrek napisał(a):
kadzaf napisał(a):
Koner napisał(a):No to dobrze ale wypadało by jeszcze wyjąć te blaszki z łożysk żeby miały lepsze smarowanie.


a wystarczy jak bedziesz lał lepszy olej do mieszanki to wtedy nie musisz sie zbytio martwić. :wink:


W tym przypadku nawet nie wiaodmo super jaki syntetyczny (a wiec dość rzadki) olej nie pomoże bo on przez te blaszki (osłonki) nawet się nie dostanie do łożysk..


no o tym to już nie trzeba mówić (o zdjeciu tych blaszek) bowiem nie bedą miec smarowania każdy wie :) ale nie polaceam lania do mieszanki mixolu :evil:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Conqeror » 21 kwi 2007, o 22:02

T oco proponujesz ?
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 480 gości

cron