Szwankujace swiatła
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Szwankujace swiatła
Witam W 2330 sam robilem elektryke od nowa ale cos spiepszylem otoz kiedy mam swiatla krotkie z przodu to tylnia lampa si enie pali a gdy mam przelaczone na dlugie to przednia lampa sie nie pali ale za to tylnia tak swiatla robilem wdlg schematu, jak myslicie co moglem zle zrobic? masa jest ale moglem ja jakos zle podlaczyc? gaszenie silnika odbywa sie bezproblemowo
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Szwankujace swiatła
KLINAR napisał(a):Witam W 2330 sam robilem elektryke od nowa ale cos spiepszylem otoz kiedy mam swiatla krotkie z przodu to tylnia lampa si enie pali a gdy mam przelaczone na dlugie to przednia lampa sie nie pali ale za to tylnia tak swiatla robilem wdlg schematu, jak myslicie co moglem zle zrobic? masa jest ale moglem ja jakos zle podlaczyc? gaszenie silnika odbywa sie bezproblemowo
yyyy moze żle podłączyłeś pod przełącznik,lub któregoś kabla zle podłączyłeś jak masz orryginalną instalcje to proponuje ci abyś ze schematem papatrzał po kolorach kabli
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Czy masz może nową stacyjkę.Bo ja jak wymieniłem na nową to najpierw zrobiłem schemat i sdjęcia starej i zauważyłem że w nowej odwrotnie są te wtyczki do kabelków.A jeśli masz starą stacyjkę to sprawdź jeszcze raz podlączenie kabelków.Spróbuj różnych kombinacji.Porównaj jescze raz schemat i kolory kabli.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
stacyjka jest stara kable dzis sprawdzalem i sa kolorami podlaczone wdlg schematu moj tata mowi ze to moze byc cos z masa, czy to prawda?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
dla pewności rozwal stacyjke dokladnie wyczyść w środku styki i odegnij tą blaszke troche co się tam przesuwa. Kiedyś w czasie jazdy światło mi mrygało jak zwariowane a po dłuższym dystansie w ogóle gasło, myslałem że żarówka mi sie przepala kupiłem nową a tu dalej to samo, gdy wyczyściłem stacyjkę jak ręką odjął, swiatło świeci cały czas juz ponad rok
-
Pawlus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 738
- Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
- Lokalizacja: DOA
swiatla zalaczaja sie bez problemu, mysle ze jedynie problem moglby tkwic w tym przelaczniku od krotkich/dlugich?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
A dla mnie takie "stacyjki" to poroniony pomysł.Ja w swej jawce założe sobie stacyjkę na kluczyk w miejsce starej , włączającą napięcie z aku na instalację i jednocześnie włączającą zapłon.Reszta będzie rozwiązana na odpowiednich przełącznikach.Tyle że wam pewnie chodzi o w 100% oryginalną instalację ??
Mnie przeróbki instalacji nie rażą wcale , razi mnie tylko zmiana stylistyki, zakładanie elementów innych moto , a już najbardziej jakieś wieśniackie smoki, tribale i pitbule na baku , oraz neony diodki itp. siajs ....to jest właśnie WT w pełnej krasie
Mnie przeróbki instalacji nie rażą wcale , razi mnie tylko zmiana stylistyki, zakładanie elementów innych moto , a już najbardziej jakieś wieśniackie smoki, tribale i pitbule na baku , oraz neony diodki itp. siajs ....to jest właśnie WT w pełnej krasie
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
To może być ten przełącznik długich/krótkich świateł lub coś źle podłączyłeś w światłach.Jeśli włączają się przednie a z tyłu nie to może z tyłu są odwrotnie kable podlączone.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
no tak ale tylnia lampa jest podlaczona do stacyjki a nie do przlacznika krotkie/dlugie kurde sam juz nie wiem
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
jeszcze jest mozliwość, że masz spalone włókno od długich w przedniej żarówce lub ew. źle coś podłączyłeś w przełączniku świateł. masa ma byc na samym środku, i odp krótkie / dł na bocznych zaciskach.
-
Pawlus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 738
- Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
- Lokalizacja: DOA
Gdybyś miał zwarcie do masy raczej nic by nie świeciło. Być może pomieszałeś kable w przełączniku, albo sam przełącznik nie działa tak jak trzeba. Najlepiej rozbierz go (uwaga na wyskakującą spreżynkę!) i wyczyść.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
nom możliwe też że styki zaśniedziały czy cuś wypadałoby papierem ściernym przejachać.
także proponuję na to uważać ostatnio swojego męczyłem jak za daleko przekreciłem a tu nagle pyk i wyleciało wszystko poźniej 15 min sie męczyłem żeby to znaleźć
EDIT: spejalnie zeskanowałem Ci schemat instalacji z książki podlaskiego przeanalizuj go jeszcze raz
Marcek napisał(a):(uwaga na wyskakującą spreżynkę!)
także proponuję na to uważać ostatnio swojego męczyłem jak za daleko przekreciłem a tu nagle pyk i wyleciało wszystko poźniej 15 min sie męczyłem żeby to znaleźć
EDIT: spejalnie zeskanowałem Ci schemat instalacji z książki podlaskiego przeanalizuj go jeszcze raz
Ostatnio edytowano 22 kwi 2007, o 09:54 przez Pawlus, łącznie edytowano 1 raz
-
Pawlus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 738
- Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
- Lokalizacja: DOA
jutro to sprawdze wiem ze ta sprezynka wypada sprezynke latwo znalesc gorzej z ta blaszka ktora tez tam siedzi a jak myslicie czemu jak mam krotkie swiatla to tylnie sie nie pali? a jak mam na dlugie ustawione to przod si enie pali a tyl tak? przeciez kabel od tylniej lampy jest w lampie podlaczony
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 353 gości