Szwankujace swiatła

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Szwankujace swiatła

Postprzez KLINAR » 21 kwi 2007, o 09:06

Witam ;) W 2330 sam robilem elektryke od nowa ale cos spiepszylem :/ otoz kiedy mam swiatla krotkie z przodu to tylnia lampa si enie pali :/ a gdy mam przelaczone na dlugie to przednia lampa sie nie pali ale za to tylnia tak :/ swiatla robilem wdlg schematu, jak myslicie co moglem zle zrobic? masa jest ale moglem ja jakos zle podlaczyc? gaszenie silnika odbywa sie bezproblemowo
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Szwankujace swiatła

Postprzez Pani Kontekstowa » 21 kwi 2007, o 09:06

Pani Kontekstowa
 

Re: Szwankujace swiatła

Postprzez endek » 21 kwi 2007, o 09:25

KLINAR napisał(a):Witam ;) W 2330 sam robilem elektryke od nowa ale cos spiepszylem :/ otoz kiedy mam swiatla krotkie z przodu to tylnia lampa si enie pali :/ a gdy mam przelaczone na dlugie to przednia lampa sie nie pali ale za to tylnia tak :/ swiatla robilem wdlg schematu, jak myslicie co moglem zle zrobic? masa jest ale moglem ja jakos zle podlaczyc? gaszenie silnika odbywa sie bezproblemowo


yyyy moze żle podłączyłeś pod przełącznik,lub któregoś kabla zle podłączyłeś jak masz orryginalną instalcje to proponuje ci abyś ze schematem papatrzał po kolorach kabli

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Koner » 21 kwi 2007, o 10:38

Czy masz może nową stacyjkę.Bo ja jak wymieniłem na nową to najpierw zrobiłem schemat i sdjęcia starej i zauważyłem że w nowej odwrotnie są te wtyczki do kabelków.A jeśli masz starą stacyjkę to sprawdź jeszcze raz podlączenie kabelków.Spróbuj różnych kombinacji.Porównaj jescze raz schemat i kolory kabli.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez KLINAR » 21 kwi 2007, o 18:59

stacyjka jest stara kable dzis sprawdzalem i sa kolorami podlaczone wdlg schematu :/ moj tata mowi ze to moze byc cos z masa, czy to prawda?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Pawlus » 21 kwi 2007, o 19:48

dla pewności rozwal stacyjke dokladnie wyczyść w środku styki i odegnij tą blaszke troche co się tam przesuwa. Kiedyś w czasie jazdy światło mi mrygało jak zwariowane a po dłuższym dystansie w ogóle gasło, myslałem że żarówka mi sie przepala kupiłem nową a tu dalej to samo, gdy wyczyściłem stacyjkę jak ręką odjął, swiatło świeci cały czas juz ponad rok :)
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA

Postprzez KLINAR » 21 kwi 2007, o 20:09

swiatla zalaczaja sie bez problemu, mysle ze jedynie problem moglby tkwic w tym przelaczniku od krotkich/dlugich?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Adamo » 21 kwi 2007, o 20:20

A dla mnie takie "stacyjki" to poroniony pomysł.Ja w swej jawce założe sobie stacyjkę na kluczyk w miejsce starej , włączającą napięcie z aku na instalację i jednocześnie włączającą zapłon.Reszta będzie rozwiązana na odpowiednich przełącznikach.Tyle że wam pewnie chodzi o w 100% oryginalną instalację ??
Mnie przeróbki instalacji nie rażą wcale , razi mnie tylko zmiana stylistyki, zakładanie elementów innych moto , a już najbardziej jakieś wieśniackie smoki, tribale i pitbule na baku , oraz neony diodki itp. siajs ....to jest właśnie WT w pełnej krasie :)
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Koner » 21 kwi 2007, o 21:39

To może być ten przełącznik długich/krótkich świateł lub coś źle podłączyłeś w światłach.Jeśli włączają się przednie a z tyłu nie to może z tyłu są odwrotnie kable podlączone.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez KLINAR » 21 kwi 2007, o 22:04

no tak ale tylnia lampa jest podlaczona do stacyjki a nie do przlacznika krotkie/dlugie :/ kurde sam juz nie wiem :/
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Pawlus » 22 kwi 2007, o 09:36

jeszcze jest mozliwość, że masz spalone włókno od długich w przedniej żarówce lub ew. źle coś podłączyłeś w przełączniku świateł. masa ma byc na samym środku, i odp krótkie / dł na bocznych zaciskach.
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA

Postprzez Marcek » 22 kwi 2007, o 09:41

Gdybyś miał zwarcie do masy raczej nic by nie świeciło. Być może pomieszałeś kable w przełączniku, albo sam przełącznik nie działa tak jak trzeba. Najlepiej rozbierz go (uwaga na wyskakującą spreżynkę!) i wyczyść.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Pawlus » 22 kwi 2007, o 09:47

nom możliwe też że styki zaśniedziały czy cuś wypadałoby papierem ściernym przejachać.

Marcek napisał(a):(uwaga na wyskakującą spreżynkę!)


także proponuję na to uważać :D ostatnio swojego męczyłem jak za daleko przekreciłem a tu nagle pyk i wyleciało wszystko poźniej 15 min sie męczyłem żeby to znaleźć :]

EDIT: spejalnie zeskanowałem Ci schemat instalacji z książki podlaskiego przeanalizuj go jeszcze raz

Obrazek
Ostatnio edytowano 22 kwi 2007, o 09:54 przez Pawlus, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA

Postprzez KLINAR » 22 kwi 2007, o 09:53

jutro to sprawdze ;) wiem ze ta sprezynka wypada :P sprezynke latwo znalesc gorzej z ta blaszka ktora tez tam siedzi :P a jak myslicie czemu jak mam krotkie swiatla to tylnie sie nie pali? a jak mam na dlugie ustawione to przod si enie pali a tyl tak? przeciez kabel od tylniej lampy jest w lampie podlaczony
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 448 gości

cron