rejstracja jako zabytek
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 16
• Strona 1 z 2 • 1, 2
rejstracja jako zabytek
ile kosztyje rejstracja jako zabytek i jak to zrobić
- krzysiek
- MotoManiak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 5 kwi 2007, o 08:40
- Lokalizacja: Boguchwała
http://weteranszos.pl/index.php?s=read_news&nwsid=25
tu wszystko pisze nie warto- chciałem komara zarejestrowac tak to wyszło by mnie to z 1000 zł
tu wszystko pisze nie warto- chciałem komara zarejestrowac tak to wyszło by mnie to z 1000 zł
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Po 1 komar musi być w 100% orginalny.Trzeba zapłacić za rzeczoznawcę i za żółtą tablicę.Niektórzy biorą za takie coś ok.1000złJest z tym trochę plontaniny, a więc nie wiem czy jest sens rejerstracji jako zabytek.Może ktoś dokładniej będzie wiedział jak to wygląda.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
To nie ma sensu bo wtedy twój pojazd staje się " nietykalny" np. będziesz chciał go coś przerobić czy coś to już trza się paprać. Nie warto
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
w sumie mi szkoda byloby cos przerabiac w ladnym orginale pozatym komara to wiadomo ze nie warto na zabytek rejestrowac ale np jakiegos ruskiego boksera tak bo przy rejestrowaniu na zabytek nie czeba placic oc i robic przegladow bynajmiej tak slyszalem ale czy to prawda?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Może to sie opłaca jeśli masz jakiego innego komara a tym jeździł byś tylko na jakieś zloty i od czasau do czasu przecierał go miękką szmatką No i oczywiście jak miałbyś duzo kasy.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
KLINAR napisał(a):w sumie mi szkoda byloby cos przerabiac w ladnym orginale pozatym komara to wiadomo ze nie warto na zabytek rejestrowac ale np jakiegos ruskiego boksera tak bo przy rejestrowaniu na zabytek nie czeba placic oc i robic przegladow bynajmiej tak slyszalem ale czy to prawda?
"Ruskiego boksera" tymbardziej nie opłaca się rejestrować na zabytek, gdyż jest tego na tony z papierami w wcale nie wielkich cenach
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
To sprawa wygląda podobnie jakl z komarem.Przeczytaj arktkuł który podał Adi i sprawdź czy twoja jawa spełnia wymagania.Ale według mnie się nie opłaca.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Koner napisał(a):To sprawa wygląda podobnie jakl z komarem.Przeczytaj arktkuł który podał Adi i sprawdź czy twoja jawa spełnia wymagania.Ale według mnie się nie opłaca.
Ja wiem czy się nie opłaca ?? Mój znajomy zarejestrował osę na zabytek wydał w sumie niecałe 500zł, za opinię rzeczoznawcy zapłacił chyba 320 czy 330, przesadzacie z tą ceną spokojnie taka opinię można uzyskać za ~350zybla.Jawa 250 z 1959 roku to b. fajny motorek i rzadki w bdb stanie, tak więc na pewno jest warta takiego "zachodu" , i jest na pewno o wiele rzadsza niż komar w jakiejkolwiek wersji.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
Znajomy mojego szwagra ma rejestrowana OSE i JUNAKA (prowadzilem go kiedys wrazenia nieziemskie ) na zabytek jak bede u siostry to podejde do tego typa i sie spytam jak to wyglada i jak to rejestrowal wiem ze przy osie uzednicy przymkneli oko na rejestrowanie bo nie mial do niej dokumentow i kupowal ja z ktorejs reki i nie wiedzial do kogo ONA nalezala ale jak wiadomo OS jest jak na lekarsto wiec bezproblemowo mu sie udalo. Adamo co do boksera mialem na mysli jego duza pojemnosc bo wiadomo im wieksza pojemnosc tym wieksze OC no i przeglady czeba robic w motocyklach a malych moplikach nie
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
To jak nie ma papierów to może być problem.A jakiś dowód że należy do ciebie masz?Umowę kupna/spzredarzy lub coś takiego?
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 16
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 451 gości