Zapala i gaśnie
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 67
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
ja tam zawsze musze wbic simery mloteczkiem przez maly kawalek drewna, wiec moze jakos sie wykrzywil teraz albo co jesli tak lekko weszlyConqeror napisał(a):te simering weszły palcemno dobra dwoma
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Łatwo wyszły bo pewnie kartery są już wyrobione i łatwo wchodzą.Dlatego mogły się źle ułożyć i silnik łapie lewe powietrze.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
a co to za roznica jaki to motor? simering powinien sztywno siedziec bo przeciesz dzieki niemu nie dostaje sie powietrze do srodka w ogarze i jawce jak robilem silnik to rownie ciezko sie nabijalo simering jak i w komarach
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
jak chce ci sie bawić to wlej ropy do skrzyni korbowej jesli ubedzie jej to wtedy bedziesz wiedział ze jest gdzieś nieśzczelność
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Cos dziwnego załważyłem . Jak wcisne pompkę od przlewania to wtedy silnik mi chodzi .Ale wtedy wylewa sie paliwo ze wszystkich stron . Ustawiałem blaszke i nic , bez wciśniętegej pompki zara gaśnie .
Wydedukowałem więc że mogłem żle złożyć silnik, mogła uszczelka wywalić na karterach , gdyż nei ma silnik siły by zassać paliwo . Dopóki mu nei naleje do " ryja" to nie będize chdoził . Zmieniałem gażnik i jest to samo , msuze wcisnąć pompke
Wydedukowałem więc że mogłem żle złożyć silnik, mogła uszczelka wywalić na karterach , gdyż nei ma silnik siły by zassać paliwo . Dopóki mu nei naleje do " ryja" to nie będize chdoził . Zmieniałem gażnik i jest to samo , msuze wcisnąć pompke
-
Conqeror - MotoManiak
- Posty: 3547
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
- Lokalizacja: Ozorków
[quote="Conqeror"]Cos dziwnego załważyłem . Jak wcisne pompkę od przlewania to wtedy silnik mi chodzi .Ale wtedy wylewa sie paliwo ze wszystkich stron . Ustawiałem blaszke i nic , bez wciśniętegej pompki zara gaśnie .
z tego co napisałeś wygląda na to ze jest za niski poziom lub paliwo wolno napływa do komory pływakowej i brakuje silnikowi paliwa do mieszanki paliwowopowietrznej
z tego co napisałeś wygląda na to ze jest za niski poziom lub paliwo wolno napływa do komory pływakowej i brakuje silnikowi paliwa do mieszanki paliwowopowietrznej
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Posty: 67
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 323 gości