Zapala i gaśnie

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez endek » 22 kwi 2007, o 22:56

moze cewka lub kondersator jest sypnięta,a czy nie łapie fałszywego powietrza pomiedzy gażnikem a cylkiem

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Pani Kontekstowa » 22 kwi 2007, o 22:56

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Koner » 22 kwi 2007, o 23:00

Kondensator to raczej nie bo Conqeror chyba go zmieniał a więc może ta cewka?
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez endek » 22 kwi 2007, o 23:05

no najgorsza jest chyba regulacja aby moto chodziło poprawnie i w pełni wykorzystywało swoją moc :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Conqeror » 22 kwi 2007, o 23:19

wezme gaznik wyczyszcze , mam nadzieje że pomoże . Cewka jest dobra nic nie tarło
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez endek » 22 kwi 2007, o 23:25

a ta cewka wysokiego napiecia (pod bakiem) ona moze być sprzyczyną oraz przewód i fajka równiez,a sprawdz jeszcze czy cewka posiada dobrą mase

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Conqeror » 22 kwi 2007, o 23:29

Kadzaf o to też zadbałem . Fajek chciałem zmienić to cały przewod sprawdziłem . Ta cewka pod bkaiem jest dobra bo na innej z kopa mi odpalać nei chce
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Conqeror » 24 kwi 2007, o 00:00

Gaznik przeczyszczony , mam nową cewke pod bakiem . Iskra jest zarąbista . Lecz efekt taki sam :/
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Pioter » 24 kwi 2007, o 09:03

przeczysc platynki mialem tak samo ;)
Avatar użytkownika
Pioter
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 120
Dołączył(a): 5 kwi 2007, o 12:41
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez KLINAR » 24 kwi 2007, o 11:15

I tak to jest z silnikami jawoskimi :/ jak dzialaja to dzialaja ale jak cos sie posypie to nie wiesz co jest grane :| w komarze jak cos ci padnie to wymieniasz to i jezdzisz dalej a tu sie domyslasz i wymieniasz pol silnika :/ kiedys moj ogar nie mial iskry caly dzien przy tym siedzialem w koncu sie wkurzylem i poszedlem do domu na drugi dzien siadlem na ogara i myslac co tu jest nie tak zaczalem ruszac kopka i odpalil :D
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Alonzo » 24 kwi 2007, o 11:35

dokladnie w silniku jawowskim 90% pracy to szukanie usterki a 10% to sama jej naprawa :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez endek » 24 kwi 2007, o 11:41

Conqeror podaj jeszcze po jaki czasie ci on gaśnie? ile minut chodzi i gąsnie czy od razu po zapalniu czy po otowrzeniu manety?

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Conqeror » 24 kwi 2007, o 13:22

to jest tak . Przelewam gażnik , jeden ruch kopki i po 1- 2 sek gasnie a przy tym wydobywa sie dym z tlumika . Wszystko .


Mój koelga mówi że to jest neiszczelność przy głowicy, ale ja to usczelniałem :/
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Koner » 24 kwi 2007, o 15:12

To sprubój jeszcze raz uszczelnić.Może coś tam jest nie równo i traci kompresję.Wsadź po prostu nowa uszczelkę.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Conqeror » 24 kwi 2007, o 16:08

tera znowu robiłem . Przerywacz sie iskrzył to cały zapłon wyczyściłem i już sien ie iskrzy . lecz nadal nie pracuje poprawnie . Dłem uszczelke pod głowice i nadal gowno
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Adi.G. » 24 kwi 2007, o 16:08

A może jakieś przebicie na kablu WN?
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 309 gości