CZY MOGĘ I NA CZYM TO JEŹDZI???

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

CZY MOGĘ I NA CZYM TO JEŹDZI???

Postprzez pacjent_007 » 23 kwi 2007, o 10:21

Hej!!!
Mam tym razem 2 pytania co do Enduro na jakim pojadę na karcie motorowerowej:.

1. Jak i czy w ogóle można tak podrasować motor o pojemności 50cm3 - Enduro na jakieś 80cm3. A ile będzie miał taki motorek po MaX tuningu, lecz po takim gdzie w razie kontroli będą mi mogli Gó*** zrobić?

2.Na jakim paliwie jeżdżą takie Enduro? Słyszałem, że na mieszance :?:
I czy są takie małe CZTEROSUWY :?: :mrgreen: - takie na których pojade na normalnej benzynie w dłuższe trasy :?: Toż karnistra z mieszanką nie będę woził :!:

Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję :!: :!: :!: :D :lol: 8) :D :lol: 8)
pacjent_007
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 17:28

CZY MOGĘ I NA CZYM TO JEŹDZI???

Postprzez Pani Kontekstowa » 23 kwi 2007, o 10:21

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Adamo » 23 kwi 2007, o 11:15

Odpowiedź na pytanie 1:

Nie da się przerobić 50ccm na 80, w silniku simsonowskim z trudem dało się wcisnąć 70ccm i to jest naprawdę max.Możesz się pokusić o zarejestrowanie 80ccm jako 50ccm , musisz mieć znajomego diagnostę, lub najłatwiej jest kupić za granicą i przy tłumaczeniu papierów wpisać 50ccm zamiast 80ccm, w wielu przypadkach (niemal wszystkich) udaje się to zrobić.

Odpowiedź na pytanie 2:

Są i czterosuwy i dwusuwy. Jeśli chodzi o małe pojemności to "wygrywa" dwusuw dając przy tej samej pojemności większy moment obrotowy i nieco większą moc.99% dzisiejszych dwusuwów, ma smarowanie dozownikowe.Czyli do baku lejesz czystą benzynę bez oleju, a olej lejesz do specjalnego niewielkiego zbiorniczka, skąd silnik sam sobie go pobiera.W motocyklach enduro czy crosowych takie smarowanie jest już normą od dawna , wprowadzono je do takich motocykli, zanim jeszcze wszedł ten system w normalnych "szosowych". Nie sądze żebyś wybrał się tym swoim mini-enduro w tak długą trasę żeby ci tego oleju w zbiorniczku zbrakło , wystarczy że sobie przed wyjazdem dolejesz oleju.Tak w ogóle to enduro na dłuższe trasy się średnio nadaje - jest po prostu niezbyt wygodne - wiem z autopsji. 8)

Pozdro
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Koner » 23 kwi 2007, o 15:13

Odp.na pytanie 1. Jak masz ochotę i kasę to oczywiście można wsadzić cylinder o większej pojemności i zwiększyć osiągoi motorku ale kosztem żywotności silnika.

2.Enduro jeżdżą na zwykkłym paliwie,jeśli jest to 2T(dwusów)to do paliwa dolewa się oleju w odpowiednim stosunku.Czrerosówy również są o takiej małej pojemności i do nich lejesz tylko czystą bęzynę(takie silniki są np.w skuterach ale bywają także dwusówy które jak dal mnie są lepsze).
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez endek » 23 kwi 2007, o 15:46

e a skąd wiecie ze chodzi mu akurat o simosna enduro :lol:
przecież jest wiele innych enduraków które bez problemu mozna przerabiać na wieksze pojemności :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 435 gości