Silnik od motorynki w charcie

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Adi.G. » 24 kwi 2007, o 20:10

Dwusuw właśnie musi mieć określony opór ci którzy zdejmują tłumiki z myśla o zwiękrzeniu powera mylą się- moc spada zwiękrza się zuzycie paliwa itd..
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Pani Kontekstowa » 24 kwi 2007, o 20:10

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Adamo » 24 kwi 2007, o 20:31

Lizard napisał(a):Jakoś słabo widzę 1,7 konia w ramie ważącej na sucho ponad 70.


No to teraz żeś dowalił.Rama z wsk 125 ta podwójna waży z tylnim i przednim zawieszeniem równo 48kg - wiem bo kupowałem kiedyś na złomie, do tego koła - blachy- bak silnik i masz 98kg , bo tyle waży wsk 125 bez paliwa, a ty mi tu mówisz że rama z charta waży 70 kg !! kompletny Silnik waży ponad 10kg do tego koła + bak + blachy , wychodziłoby że chart waży ponad 100kg !! a to przecież bzdura. Rama chartowska nie jest aż tak wiele cięższa od ogarowskiej - jest cięższa dosłownie kilka kg.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Aleksander » 24 kwi 2007, o 20:39

wg mnie sowj amotorynke możesz nieżle podtuningować :)
np
podwyzszenie kanału wylotowego
4kanaly płuczace
pełny wal zesatw 70 lub 60
itd :)
I nie gadaj chłopcze głustw że dziwnie wyglądasz na motorynkce :o
Jeżeli już chcesz przeżucic sie na coś wiekszego to kup kadeta albo ogara lub komara :)
Żyj i pozwól żyć komarom

PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
Avatar użytkownika
Aleksander
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2127
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
Lokalizacja: zaściankowo
Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L

Postprzez KLINAR » 24 kwi 2007, o 20:40

rama simsona i charta jest dosc ciezka nie mowie ;) ale ma az tyle? jesli adamo pisze ze wsk nie jest taka ciezka to cos musi w tym byc ;) ja trzymam simsona i wsk w piwnicy (simson i chart waza prawie tyle samo ;) ) i simsona bez wiekszych przeszkod targam po schodach do gory a z wsk to juz jest maly problem i musze ja toczyc po desce ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Conqeror » 24 kwi 2007, o 21:49

silnik 023 waży 12 kg , to z charta może 14
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez marcing17 » 25 kwi 2007, o 09:24

A ja wam teraz powiem: wlasnie sobie przeliczyłem te wszystkie przełozenia i mase (masa chrta w stanie suchym 80 kg, W TYM silnik 15; motorynka w stanie suchym 40 kg, W TYM silnik 10 kg) i wyszlo mi, ze jesli wloze do charta ten silnik motorynki, to bedzie NIEZNACZNY spadek mocy, i bedzie prawie jak w motorynce ciagło :D No moze troszke wolniej sie bedzie zbieral. Ale mowie. Rame bede mial na 60%. Jak zrobie cos, to napisze. Pozdro :)
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez marcing17 » 25 kwi 2007, o 09:28

Aleksander napisał(a):wg mnie sowj amotorynke możesz nieżle podtuningować :)
np
podwyzszenie kanału wylotowego
4kanaly płuczace
pełny wal zesatw 70 lub 60
itd :)
I nie gadaj chłopcze głustw że dziwnie wyglądasz na motorynkce :o
Jeżeli już chcesz przeżucic sie na coś wiekszego to kup kadeta albo ogara lub komara :)


Tak mowisz :? . Ale moja motorynka to pamiatka mojego taty, bo on dostal ja NÓWKE jak mial 12 lat. no wiec ja nie chce zniszczyc silnika i ostry tuning niepotrzebny mi jest. NAJWYZEJ splanuje glowice i to wszystko. Ja lubie jezdzic swoja motorynka i nie chce na stale miec silnika motorynki w charcie. Tylko wyprobowac, a jak by cos, to pojezdzic z miesiac albo dwa :) Zreszta i tak sie nie znam za bardzo na tych kanalach przelotowych itp. Pozdro :)
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez Ktoś » 25 kwi 2007, o 10:15

Mój ogar waży 69kg i jedzie, nawet przed tuningirm bez żadnych problemów jechał więc silnik sobie poradzi 10kg czy 15kg to nie jest taka ogromna różnica.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Adi.G. » 25 kwi 2007, o 11:58

Poradzi se spokojnie- przecież jak nawet ogarem się jedzie we 2 to różnica jest minimalna
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Koner » 25 kwi 2007, o 16:57

Zawsze można zrezygnować z prędkości kosztem siły i wtedy sobie poradzi.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Adamo » 25 kwi 2007, o 17:30

Ładuj ten silnik !! Różnica wagowa pomiędzy kompletnym chartem , a ogarem 205 wynosi jakieś 9-10kg więc naprawdę niewiele.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Lizard » 25 kwi 2007, o 17:32

Adamo napisał(a):
Lizard napisał(a):Jakoś słabo widzę 1,7 konia w ramie ważącej na sucho ponad 70.


No to teraz żeś dowalił.


Opierałem się tu na danych podanych przez producenta. Nie mam możliwości zważenia Charta a na wadze łazienkowej jakoś kiepsko to widzę.
Lizard
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1015
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:43
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Adamo » 25 kwi 2007, o 17:37

Lizard napisał(a):
Adamo napisał(a):
Lizard napisał(a):Jakoś słabo widzę 1,7 konia w ramie ważącej na sucho ponad 70.


No to teraz żeś dowalił.


Opierałem się tu na danych podanych przez producenta. Nie mam możliwości zważenia Charta a na wadze łazienkowej jakoś kiepsko to widzę.


jeśli ci chodzi o cały pojazd bez silnika to waży on właśnie niecałe 70kg, jednak ogar205 kompletny acz pozbawiony silnika waży bodajże blisko 60kg.Ty napisałeś to trak jakby SAMA RAMA ważyła 70kg :) Między silnikami ogara i charta jest różnica może z 4kg , do tego liczmy nawet 10kg różnicy wagi reszty to wychodzi nam różnica max 14kg, a tyle np. mogą różnić się osoby które mogłyby nim jeździć, np. jeden będzie ważyć 60kg a drugi 75kg, myślę iż jednego i drugiego silnik ciągnął by podobnie :)
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 356 gości