Silnik od motorynki w charcie
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Dwusuw właśnie musi mieć określony opór ci którzy zdejmują tłumiki z myśla o zwiękrzeniu powera mylą się- moc spada zwiękrza się zuzycie paliwa itd..
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Lizard napisał(a):Jakoś słabo widzę 1,7 konia w ramie ważącej na sucho ponad 70.
No to teraz żeś dowalił.Rama z wsk 125 ta podwójna waży z tylnim i przednim zawieszeniem równo 48kg - wiem bo kupowałem kiedyś na złomie, do tego koła - blachy- bak silnik i masz 98kg , bo tyle waży wsk 125 bez paliwa, a ty mi tu mówisz że rama z charta waży 70 kg !! kompletny Silnik waży ponad 10kg do tego koła + bak + blachy , wychodziłoby że chart waży ponad 100kg !! a to przecież bzdura. Rama chartowska nie jest aż tak wiele cięższa od ogarowskiej - jest cięższa dosłownie kilka kg.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
wg mnie sowj amotorynke możesz nieżle podtuningować
np
podwyzszenie kanału wylotowego
4kanaly płuczace
pełny wal zesatw 70 lub 60
itd
I nie gadaj chłopcze głustw że dziwnie wyglądasz na motorynkce
Jeżeli już chcesz przeżucic sie na coś wiekszego to kup kadeta albo ogara lub komara
np
podwyzszenie kanału wylotowego
4kanaly płuczace
pełny wal zesatw 70 lub 60
itd
I nie gadaj chłopcze głustw że dziwnie wyglądasz na motorynkce
Jeżeli już chcesz przeżucic sie na coś wiekszego to kup kadeta albo ogara lub komara
Żyj i pozwól żyć komarom
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
-
Aleksander - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2127
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
- Lokalizacja: zaściankowo
- Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L
rama simsona i charta jest dosc ciezka nie mowie ale ma az tyle? jesli adamo pisze ze wsk nie jest taka ciezka to cos musi w tym byc ja trzymam simsona i wsk w piwnicy (simson i chart waza prawie tyle samo ) i simsona bez wiekszych przeszkod targam po schodach do gory a z wsk to juz jest maly problem i musze ja toczyc po desce
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
A ja wam teraz powiem: wlasnie sobie przeliczyłem te wszystkie przełozenia i mase (masa chrta w stanie suchym 80 kg, W TYM silnik 15; motorynka w stanie suchym 40 kg, W TYM silnik 10 kg) i wyszlo mi, ze jesli wloze do charta ten silnik motorynki, to bedzie NIEZNACZNY spadek mocy, i bedzie prawie jak w motorynce ciagło No moze troszke wolniej sie bedzie zbieral. Ale mowie. Rame bede mial na 60%. Jak zrobie cos, to napisze. Pozdro
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
Aleksander napisał(a):wg mnie sowj amotorynke możesz nieżle podtuningować
np
podwyzszenie kanału wylotowego
4kanaly płuczace
pełny wal zesatw 70 lub 60
itd
I nie gadaj chłopcze głustw że dziwnie wyglądasz na motorynkce
Jeżeli już chcesz przeżucic sie na coś wiekszego to kup kadeta albo ogara lub komara
Tak mowisz . Ale moja motorynka to pamiatka mojego taty, bo on dostal ja NÓWKE jak mial 12 lat. no wiec ja nie chce zniszczyc silnika i ostry tuning niepotrzebny mi jest. NAJWYZEJ splanuje glowice i to wszystko. Ja lubie jezdzic swoja motorynka i nie chce na stale miec silnika motorynki w charcie. Tylko wyprobowac, a jak by cos, to pojezdzic z miesiac albo dwa Zreszta i tak sie nie znam za bardzo na tych kanalach przelotowych itp. Pozdro
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
Mój ogar waży 69kg i jedzie, nawet przed tuningirm bez żadnych problemów jechał więc silnik sobie poradzi 10kg czy 15kg to nie jest taka ogromna różnica.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Adamo napisał(a):Lizard napisał(a):Jakoś słabo widzę 1,7 konia w ramie ważącej na sucho ponad 70.
No to teraz żeś dowalił.
Opierałem się tu na danych podanych przez producenta. Nie mam możliwości zważenia Charta a na wadze łazienkowej jakoś kiepsko to widzę.
- Lizard
- MotoManiak
- Posty: 1015
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:43
- Lokalizacja: Łódź
Lizard napisał(a):Adamo napisał(a):Lizard napisał(a):Jakoś słabo widzę 1,7 konia w ramie ważącej na sucho ponad 70.
No to teraz żeś dowalił.
Opierałem się tu na danych podanych przez producenta. Nie mam możliwości zważenia Charta a na wadze łazienkowej jakoś kiepsko to widzę.
jeśli ci chodzi o cały pojazd bez silnika to waży on właśnie niecałe 70kg, jednak ogar205 kompletny acz pozbawiony silnika waży bodajże blisko 60kg.Ty napisałeś to trak jakby SAMA RAMA ważyła 70kg Między silnikami ogara i charta jest różnica może z 4kg , do tego liczmy nawet 10kg różnicy wagi reszty to wychodzi nam różnica max 14kg, a tyle np. mogą różnić się osoby które mogłyby nim jeździć, np. jeden będzie ważyć 60kg a drugi 75kg, myślę iż jednego i drugiego silnik ciągnął by podobnie
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 419 gości