Brak iskry

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Brak iskry

Postprzez pawel15 » 24 kwi 2007, o 17:07

Siema
Mam problem z iskrą w WSK. Świeca nowa, kabel i fajka też i dalej iskry nie ma. Przed swietami jeszcze łądnie paliła. Co podejrzewacie- ja podejrzewam zapłon poniewarz w święta przy nim troche grzebałęm i pewnie poprzestawiałem.... :roll:
**Wiele serc, jedno bicie ::: WSK ::: ponad życie**
Prawko B zdane :)!!!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
pawel15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
Lokalizacja: Dąbie

Brak iskry

Postprzez Pani Kontekstowa » 24 kwi 2007, o 17:07

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Adi.G. » 24 kwi 2007, o 17:09

Ustaw zapłon
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Koner » 24 kwi 2007, o 17:10

Tak jak mówisz albo cos przestawiłeś lub padł kondensator.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez pawel15 » 24 kwi 2007, o 17:11

Moze jutro bede miał nowe platynki. A zapłon to dokłądniej jak ustawic(styki to umiem sobie ustawic)? I czy to tylko te przyczyny by były?
**Wiele serc, jedno bicie ::: WSK ::: ponad życie**
Prawko B zdane :)!!!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
pawel15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
Lokalizacja: Dąbie

Postprzez endek » 24 kwi 2007, o 17:36

sprawdz czy który przewód sie nie odłaczył bowiem moze gdzies nie łaczy

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez KLINAR » 24 kwi 2007, o 18:03

a wes wykrec fajke i zlap palcem kabel w/n i kopnij z calej pedy i dotknij np kierownicy albo czegos metalowego w motorze, jesli prad cie kopnie tzn ze masz gdzies przebicie ;) w wsk to sie dosc czesto zdaza ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez pawel15 » 24 kwi 2007, o 19:44

a wes wykrec fajke i zlap palcem kabel w/n i kopnij z calej pedy i dotknij np kierownicy albo czegos metalowego w motorze, jesli prad cie kopnie tzn ze masz gdzies przebicie

Jak zdejmuje fajke i dotykam cylindra i głowicy to widać piorunik przeskakuje. Czyli prąd jest- a przebicie mozę być na kablu? Czy jeszcze gdzies?
**Wiele serc, jedno bicie ::: WSK ::: ponad życie**
Prawko B zdane :)!!!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
pawel15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
Lokalizacja: Dąbie

Postprzez endek » 24 kwi 2007, o 20:03

widocznie uszkodzona jest fajka musisz ja wymienić

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez KLINAR » 24 kwi 2007, o 20:34

pawel15 napisał(a):
a wes wykrec fajke i zlap palcem kabel w/n i kopnij z calej pedy i dotknij np kierownicy albo czegos metalowego w motorze, jesli prad cie kopnie tzn ze masz gdzies przebicie

Jak zdejmuje fajke i dotykam cylindra i głowicy to widać piorunik przeskakuje. Czyli prąd jest- a przebicie mozę być na kablu? Czy jeszcze gdzies?
no to jesli tak sie sprawy maja to masz prad ;) to nei jest tak zle ;) no to wes jakis gruby i niedlugi (z 5 cm starczy) kabel(oczywiscie predzej zdejmij z niego izolacje i skrec wszystkie druciki w jedno) i wetknij w srodek kabla w/n jesli bedzie wypadac to wkrec blachowkret ;) i okrec drugim koncem kabla swiece ;) no i sprawdz iskre ;) a jesli nie bedzie to pewnie masz przebicie na swiecy albo cos, w kazdym razie proboj na innych swiecach i napisz co zaobserwowales ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Conqeror » 24 kwi 2007, o 23:32

zobacz czy na kablu i świecy , bez fajki jest iskra. Ael mi sie wydaje że zmieniłeś rozwarcie przerywacza , albo wieńca .
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez KLINAR » 25 kwi 2007, o 07:13

Conqeror napisał(a):zobacz czy na kablu i świecy , bez fajki jest iskra. Ael mi sie wydaje że zmieniłeś rozwarcie przerywacza , albo wieńca .
przeciez napisal ze jesli sam kabel bez fajki przylozy do glowicy i kopnie to przeskakuje "piorun" ;) no to jedynie wsadzic kabel w przewod okrecic nim swiece i wtedy probowac jak napisalem wyzej
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez pawel15 » 25 kwi 2007, o 14:57

Okazało się ze jednak przerwa była zła. Dzięki wszystkim za pomoc. Ale iskra jest tylko na jednej świecy i to z długim gwintem a jak patrzyłęm na nowej świecy z krótkim gwintem(Iskra F80S) to nie było. Co moze być grane? Czy moze jeszcze podregulować delikatnie?
**Wiele serc, jedno bicie ::: WSK ::: ponad życie**
Prawko B zdane :)!!!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
pawel15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
Lokalizacja: Dąbie

Postprzez Marcek » 25 kwi 2007, o 15:15

I na tym polega cały urok klasycznych zapłonów - po prostu musisz dobrze "trafić" świecę. U mnie Komar 232 nie będzie chodził długo na Iskrach, musiałem założyc jakąś świecę z Czechsłowacji.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez endek » 25 kwi 2007, o 15:31

nie kiedy zdarza sie tak ze nawet nowe swiece nie mają iskry albo mają przebicie i iskra skaka po bokach

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez pawel15 » 25 kwi 2007, o 15:48

Moze niedługo załatwie sobie świece ruską to wtedy zobaczymy. A czy jak zapłon jest delikatnie opóźniony/przyspieszony to iskra jest gorsza?
nie kiedy zdarza sie tak ze nawet nowe swiece nie mają iskry albo mają przebicie i iskra skaka po bokach

Ta nowa świeca to Iskra a używana stara to NGK więc marka mówi sama za siebie.
**Wiele serc, jedno bicie ::: WSK ::: ponad życie**
Prawko B zdane :)!!!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
pawel15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
Lokalizacja: Dąbie

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 485 gości

cron