jak wymienić łożysko silnik s38

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez KLINAR » 25 kwi 2007, o 07:10

a słuchajcie bo mam dwa waly do komara, jeden ma krzywy korbowod ale gwinty w idealnym stanie a drugi ma prosciutki korbowod ale za to ma zrabane gniazdo na klin :/ oczywiscie ma tez niemalze zero luzu (nie ma tam tez lozyska igielkowego ale to szczego :P jakies tulejki czycos podejzewam ze cos na zasadzie jak w maluchu na wale tez nie ma lozyska tylko cos takiego ) no to jesli przeloze korbowod to bedzie smigal jak nowka no nie? no chyba ze na imadle wyprostowalbym korbowod? nie bedzie wtedy juz oslabiony?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Pani Kontekstowa » 25 kwi 2007, o 07:10

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Marcek » 25 kwi 2007, o 15:09

Nie polecam prostowania w imadle - nigdy nie zrobisz tego tak dokładnie jak fabryka. Lepiej "zmiksuj" te wały w jeden, ale dobry :)
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Adi.G. » 25 kwi 2007, o 15:14

A ja prostowałem korbowód w imadle :P I silniczek działa jak złoto
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Koner » 25 kwi 2007, o 16:09

KLINAR napisał(a):a słuchajcie bo mam dwa waly do komara, jeden ma krzywy korbowod ale gwinty w idealnym stanie a drugi ma prosciutki korbowod ale za to ma zrabane gniazdo na klin :/ oczywiscie ma tez niemalze zero luzu (nie ma tam tez lozyska igielkowego ale to szczego :P jakies tulejki czycos podejzewam ze cos na zasadzie jak w maluchu na wale tez nie ma lozyska tylko cos takiego ) no to jesli przeloze korbowod to bedzie smigal jak nowka no nie? no chyba ze na imadle wyprostowalbym korbowod? nie bedzie wtedy juz oslabiony?


Nie prostuj w imadle poprostu z 2 złóż jeden sprawny lub oddaj gdzieś do jakiegoś zakładu żeby ci go wyprostowali.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 394 gości