Nowe łożyska

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Nowe łożyska

Postprzez klubi » 24 kwi 2007, o 22:22

Witam, czy oriętuje się któś ile mogą kosztować łożyska na wał do Rometa? i czy trzeba wymieniać odrazu wszystkie? :)
klubi
 

Nowe łożyska

Postprzez Pani Kontekstowa » 24 kwi 2007, o 22:22

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Conqeror » 24 kwi 2007, o 23:22

kosztują gidześ 8 zl może mniej . A jeśli mają luzy to do wymiany
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Mariusz » 24 kwi 2007, o 23:27

nie opłaca się wymieniać pojedynczo-koszt jest na tyle niski że nie ma takiej potrzeby, a chyba nikt nie sprawdzał jak jeździ sprzęt z łożyskami "każde z innej parafii"
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Conqeror » 24 kwi 2007, o 23:28

ja sprawdzałem , nie ma żadnej różnicy . Faktem jest zę były wszystkei 3 z różnych okresów
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez ronio » 25 kwi 2007, o 09:34

Ja w silniku u siebie nie wymieniałem łozysk, nie mialy luzów a wydaje mi sie ze z epoki są bardzije wytrzymałe
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
ronio
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1941
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez pawel15 » 25 kwi 2007, o 12:57

Jeżeli mogę doradzić to bierz łożyska japońskie albo niemieckie. Co prawda są drozesze od zwykłych ale podobno nawet wał wytrzymają chodź tego nie jestem pewnien....
**Wiele serc, jedno bicie ::: WSK ::: ponad życie**
Prawko B zdane :)!!!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
pawel15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
Lokalizacja: Dąbie

Postprzez Koner » 25 kwi 2007, o 16:16

pawel15 napisał(a):Jeżeli mogę doradzić to bierz łożyska japońskie albo niemieckie. Co prawda są drozesze od zwykłych ale podobno nawet wał wytrzymają chodź tego nie jestem pewnien....


Nie zawsze droższe są lepsze ale w tym przypadku to się sprawdz.Lepiej od razu troche więcej wydać niż po krótkim czasie znowu wymieniać to samo.
Jak już chcesz wymienić to wymień wszyskie i przy okazji jakieś inne zurzyte częsci.To załatwisz wszystko podczas jednego remontu :)
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Adi.G. » 25 kwi 2007, o 20:56

Do rometa polskie wystarczą, przecież orginalnie wkładali polskie a niemieckie można sobie włożyć np. do simka albo jawki bo to już wysookobrotowe silniczki
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Gość » 26 kwi 2007, o 07:09

a od czego te łożyska się mogły zepsóć?
Gość
 

Postprzez Gość » 26 kwi 2007, o 07:14

i czym je najlepiej ściągnąć? :D żeby nic nie uszkodzić?
Gość
 

Postprzez Mateusz » 26 kwi 2007, o 12:34

Anonymous napisał(a):i czym je najlepiej ściągnąć? :D żeby nic nie uszkodzić?


Sciągaczem do łożysk :D a tak na poważnie, to jak kiedyś remontowałem swój silnik, to niczym nie dało rady zdjąć łożysk - musiałem stare ciąć diaksem 8)
Mateusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 3683
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
Lokalizacja: WM 6668A

Postprzez endek » 26 kwi 2007, o 14:29

no i również jak bedziesz kupował te droższe to bierz te łożyska co maja symbol C3 są to łożyska z minimalnym luzem które pod wpływem obrotów luz zanika a łożysko :wink: tak się nie zużywa

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez pawel15 » 26 kwi 2007, o 15:31

a od czego te łożyska się mogły zepsóć?

Np. od zastania lub słabego zasmarowania albo po prostu od dużego przebiegu ;)
Do rometa polskie wystarczą, przecież orginalnie wkładali polskie a niemieckie można sobie włożyć np. do simka albo jawki bo to już wysookobrotowe silniczki

A ja bym sobie włożył niemieckie i juz bym miał spokojniejsze sumienie ;)
**Wiele serc, jedno bicie ::: WSK ::: ponad życie**
Prawko B zdane :)!!!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
pawel15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
Lokalizacja: Dąbie

Postprzez Koner » 26 kwi 2007, o 16:47

Mogły się zurzyć ze starości,a zdjąć można ściągaczem lub jeśli są stare i nie potrzebne można je wybić młotkiem.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 472 gości