simering

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

simering

Postprzez =Damien= » 24 kwi 2007, o 22:28

Siemanko ostatnio zajżałem do mojego rometa i odkręciłem zapłon i zauważyłem że dmucha powietrzem z simeringu na wale. czy może to zmniejszyć moc? i czy wymiana Simeringu wiąże się z rozpoławianiem silnika?
=Damien=
 

simering

Postprzez Pani Kontekstowa » 24 kwi 2007, o 22:28

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Adamo » 24 kwi 2007, o 22:42

Przepuszczający powietrze simmering na pewno nie pomaga silnikowi.A rozpoławiać nie trzeba bo simmering wbijasz przecież od zewnętrznej strony karteru.Wyciągnij/wydłub stary i wbij nowy.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Conqeror » 24 kwi 2007, o 23:23

Dokładnei robiłem tka kilak razy i było dobrze . Najlepjej wyciagnąć go śrubokrętem a potem nowy wbijać młotkiem przez ten stary simering
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Adi.G. » 25 kwi 2007, o 12:01

Nowy kosztuje około 5 zł i jak bedziesz nabijał to posmaruj smarem od środka, żeby wał luźno chodził
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez ronio » 25 kwi 2007, o 16:19

5zł? cos drogo zestaw simmerow do silnika całego kosztuje 8.50
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
ronio
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1941
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez Koner » 25 kwi 2007, o 16:25

Mogą być małe problemy z wyciągnięciem starego ale zrób tak jak inni napisali bo ten sposób sie sprawdza.Oczywiście lepiej by było rozpołowić silnik i przy okazji wymienić łożyska.No chyba że są dobre.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Gość » 25 kwi 2007, o 21:49

no właśnie łożyska też mają luzy to chyba przez to się simeringi zepsuły?
Gość
 

Postprzez Adi.G. » 25 kwi 2007, o 21:51

No jak wał lata w te i ew wte to bardzo prawdopodobne
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Koner » 25 kwi 2007, o 21:55

To wypadało by wzystko wymienić i przy okazji sprawdzić czy wał nie ma luzów lub nie jest skrzywiony.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez endek » 25 kwi 2007, o 22:30

no jesli na łożyskach bedzie luz i wał bedzie miec luz to nawet i nowe simmeringi nie bedą trzymały
muszą być śtrom wtedy trzymają :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 175 gości