Problem z Komarem 3

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Problem z Komarem 3

Postprzez MaT :) » 26 kwi 2007, o 22:24

Witam was wszyskich mam bardzo duzy problem otuz natknełem sie na wasze forum przez przypadek bo szukałem w necie jak naprawic mojego Komara 3 kturego niedawno kupiłem mecze sie z nim juz niecały miesiac i moj tato tez grzebiemy i nic prosze o pomoc bo kupiłm go i wywaliłem pieniadze w błoto :( pomuzcie błagam ja juz tu nerwowo wysiadam a zrozumcie mnie ciepło jest i bym sobie naczysz poszalał :P No to problem jest taki ze nieodpala zapłon ustawiony na cacus iskra pienkna leko niebieska gaznik wymyty wypucowany tylko kapie z tyło gaznika z filtra powietrza i mam sucha swieca tak jagby;/ i chyba przesto nieodpala ale nawet jak troszke wleje do gaznika benzyny to tez ni rusz:( kompresja pienkna wszyskie podkładki nowe i posmarowana ta podkładaka pod cylinder specjalnym czerwonym sylikonem iglice mam ustaionym na srodkowym rowku iskra jasno niebieska sprawdzałem na kilku swiecach i tez lipa ;/ i takie jeszcze małe pytanko czy moze byc powud nieodpalania przezto ze jest leko skrzywiony wał bo wymieniałm to cos ugury co nato sie zakłada pierrscienie hehe zapomniałem nazwy wiecie oco chodzi pirscienie tez nowe :P prosze o pomoc z gory dzienki :)
MaT :)
 

Problem z Komarem 3

Postprzez Pani Kontekstowa » 26 kwi 2007, o 22:24

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Alonzo » 26 kwi 2007, o 22:28

jesli swieca sucha to gaznik, a ustawienia, tzn srobka od powietrza ?? ustawiales ?? a dysze w gazniku czysciales i wszystkie kanaliki ??
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Koner » 26 kwi 2007, o 22:30

Pierścienie zakłada się na tłok.A w gaźniku mogą być przytkane dysze dlatego paliwo nie przedostaje się dalej do cylindra.Albo jak wymieniałeś tłok to może coś źle zrobiłeś i nie zasysa mieszanki.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez KLINAR » 26 kwi 2007, o 22:30

sproboj nalas paliwa do cylindra, sprawdz czy klin nie jest zerwany ( jesli magneta nie miales dobrze dokrecone to mozliwe ze podczas pchania sie zerwal) sprawdz czy iglica czasem nei opadla i czy tlok napewno zakladales strzalka do wydechu ?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Gość » 26 kwi 2007, o 22:32

Tak wszysko ustawione wymyte przepłukane wydmuchane i lipa ;/ i mnie dzii czemu tam kapie jak naleci troche juz benzyny to nie ze nieszczelny tylko ze jest zaduzo i sie chyba tam z tyłu wylewa ale niewiem czemu t kurde niechce mi do cylindra leciec;/
Gość
 

Postprzez Alonzo » 26 kwi 2007, o 22:33

dokladnie, pewnie chodzi ci o tlok, trzeba go zakladac strzalka w kierunku wydechu, pierscienie ustawiles na zamkach ??[/b]
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Gość » 26 kwi 2007, o 22:35

a jak troszke jest skrzywiony wał to moze przesto nieodpala?? a ile kosztuja t dysze to kupie nowe:D
Gość
 

Postprzez Koner » 26 kwi 2007, o 22:38

A gdzie ten wał jest skrzywiony.Prz zapłonie??
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Adamo » 26 kwi 2007, o 22:40

Jak byłem "piękny i młody" to mieliśmy z kumplem drynę - total szrot .Miała tak krzywy wał że magneto tak tarło że się tak nagrzewało że aż się paliła i dymiła farba na magnecie, a jednak paliła i jeździła tyle że byłą ciut słaba.Później kumpel wyremontował drynę i kupił silnik S38b w bdb stanie który włożył do dryny zamiast tego rozwalonego 023, w którym nie dość że był krzywy wał , to jeszcze kartery klejone poxipolem. :D
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Alonzo » 26 kwi 2007, o 22:43

no pewnie z 2-3zl albo mniej, a nie rozbierales gaznika do wyczyszczenia ?? mowisz ze ci zalewa, spradz plywak moze sie zablokowal i zalewa silnik albo blokuje doplyw paliwa
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Koner » 26 kwi 2007, o 22:46

Anonymous napisał(a):a jak troszke jest skrzywiony wał to moze przesto nieodpala?? a ile kosztuja t dysze to kupie nowe:D


Za 13zł możesz kupić dysze 56 tuningowe.Ale w sklepie motoryzacyjnym jest coś takiego jak zestaw naprawczy gaźnika i tam są wszystkie potrzebne częsci.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Conqeror » 26 kwi 2007, o 22:51

jak leci z tyłu gażnika to coś nei dak złożone , wtedy najszybciej poznać że paliwo niedochodiz . Ale w sumei jesli zacznei palić to wtedy tak sie dizać nei będzie . Może masz tą iskre za bardzo jasną , aż biała . Ja bym sprawdził przerwe na elektrodach świecy , potem zmnijeszył przerwe na przerywaczu , minimalnie
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Gość » 27 kwi 2007, o 10:41

a może masz iskre w nieodpowiednim monencie? powinna byc ok 2 mm przed górnym polozeniem tloka
Gość
 

Postprzez krzysiek » 27 kwi 2007, o 11:41

a możesz mieś simering rozwalony i dlatego nieciongnie paliwa ale ten od strony koła magnesowego
krzysiek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 5 kwi 2007, o 08:40
Lokalizacja: Boguchwała

Postprzez KLINAR » 27 kwi 2007, o 13:38

krzysiek napisał(a):a możesz mieś simering rozwalony i dlatego nieciongnie paliwa ale ten od strony koła magnesowego
rozwalony albo jesli go wymieniales to moze ci wyskoczyl albo zle go nabiles? silnik rozpolawiales? moze skrzytnia korbowa jest nieszczelna
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 457 gości