Problem z Komarem 3
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 17
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Problem z Komarem 3
Witam was wszyskich mam bardzo duzy problem otuz natknełem sie na wasze forum przez przypadek bo szukałem w necie jak naprawic mojego Komara 3 kturego niedawno kupiłem mecze sie z nim juz niecały miesiac i moj tato tez grzebiemy i nic prosze o pomoc bo kupiłm go i wywaliłem pieniadze w błoto pomuzcie błagam ja juz tu nerwowo wysiadam a zrozumcie mnie ciepło jest i bym sobie naczysz poszalał No to problem jest taki ze nieodpala zapłon ustawiony na cacus iskra pienkna leko niebieska gaznik wymyty wypucowany tylko kapie z tyło gaznika z filtra powietrza i mam sucha swieca tak jagby;/ i chyba przesto nieodpala ale nawet jak troszke wleje do gaznika benzyny to tez ni rusz:( kompresja pienkna wszyskie podkładki nowe i posmarowana ta podkładaka pod cylinder specjalnym czerwonym sylikonem iglice mam ustaionym na srodkowym rowku iskra jasno niebieska sprawdzałem na kilku swiecach i tez lipa i takie jeszcze małe pytanko czy moze byc powud nieodpalania przezto ze jest leko skrzywiony wał bo wymieniałm to cos ugury co nato sie zakłada pierrscienie hehe zapomniałem nazwy wiecie oco chodzi pirscienie tez nowe prosze o pomoc z gory dzienki
- MaT :)
Pierścienie zakłada się na tłok.A w gaźniku mogą być przytkane dysze dlatego paliwo nie przedostaje się dalej do cylindra.Albo jak wymieniałeś tłok to może coś źle zrobiłeś i nie zasysa mieszanki.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
sproboj nalas paliwa do cylindra, sprawdz czy klin nie jest zerwany ( jesli magneta nie miales dobrze dokrecone to mozliwe ze podczas pchania sie zerwal) sprawdz czy iglica czasem nei opadla i czy tlok napewno zakladales strzalka do wydechu ?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Jak byłem "piękny i młody" to mieliśmy z kumplem drynę - total szrot .Miała tak krzywy wał że magneto tak tarło że się tak nagrzewało że aż się paliła i dymiła farba na magnecie, a jednak paliła i jeździła tyle że byłą ciut słaba.Później kumpel wyremontował drynę i kupił silnik S38b w bdb stanie który włożył do dryny zamiast tego rozwalonego 023, w którym nie dość że był krzywy wał , to jeszcze kartery klejone poxipolem.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
Anonymous napisał(a):a jak troszke jest skrzywiony wał to moze przesto nieodpala?? a ile kosztuja t dysze to kupie nowe:D
Za 13zł możesz kupić dysze 56 tuningowe.Ale w sklepie motoryzacyjnym jest coś takiego jak zestaw naprawczy gaźnika i tam są wszystkie potrzebne częsci.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
jak leci z tyłu gażnika to coś nei dak złożone , wtedy najszybciej poznać że paliwo niedochodiz . Ale w sumei jesli zacznei palić to wtedy tak sie dizać nei będzie . Może masz tą iskre za bardzo jasną , aż biała . Ja bym sprawdził przerwe na elektrodach świecy , potem zmnijeszył przerwe na przerywaczu , minimalnie
-
Conqeror - MotoManiak
- Posty: 3547
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
- Lokalizacja: Ozorków
- Gość
rozwalony albo jesli go wymieniales to moze ci wyskoczyl albo zle go nabiles? silnik rozpolawiales? moze skrzytnia korbowa jest nieszczelnakrzysiek napisał(a):a możesz mieś simering rozwalony i dlatego nieciongnie paliwa ale ten od strony koła magnesowego
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Posty: 17
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 457 gości