SIEMKA!
Mam problem ze swoim sprzętem. Kiedy jest zimny nic w nim nie brzęczy i łapie pełną moc. Kiedy tylko sie rozgrzeje zaraz słabnie: traci 30% prędkości i 20% mocy. To wszystko zaczęło się kiedy przejechałem się z bratem na jakieś 20 km. Nagle coś pizło i tyle. Co to może być? Jaka przyczyna?
SIMSON SR60~Pęknięty pierścień? Słabe sprężanie nad tłokiem?
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 8
• Strona 1 z 1
SIMSON SR60~Pęknięty pierścień? Słabe sprężanie nad tłokiem?
Moje maszyny:
* SIMSON SR50 elektronik
>> http://www.wrzuta.pl/obraz/uBCXAzlUd3/ <<
* WSK 125 ~ repainted
* SIMSON SR50 elektronik
>> http://www.wrzuta.pl/obraz/uBCXAzlUd3/ <<
* WSK 125 ~ repainted
-
R_a_m_z_i - MotoManiak
- Posty: 204
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 20:02
- Lokalizacja: Łapy
ja tak mialem w ogarze tyle ze byl juz dosc wyeksploatowany, pierscieniami mozna bylo sie golic tlok tez juz byl wylatany, na zimnego lapal ful gaz i dosc szedl ale jak sie zagrzal to mala gorka go zatrzymywala, moze juz tlok albo pierscienie maja kres?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Ale przecierz tłok pod wpływem temperatury minimalnie się poszeża.To raczej nie powinno tak być ale zarazem jest to najbardziej prawdopodobne że to coś z pierścieniami.(a może zapłon??)
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Coż wiec radziłbym ci zrobić szlif i kupic tłok nadwymiarowy w tym wypadku
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
wymień pierścienie ja zrobiłem w swoim simie tak wczoraj a objawy były takie same na zimnym chodził a jak sie minimalnie zagrzał to coś szurało w cylku i nie miał mocy a pierścionki wcale nie były popękane tylko wytarte aż sie cieniutkie zrobiły a dodam że zaczeło sie tak dziać jak przejechałem 38km jednorazowo
- michall1993
Jeśli zimny silnik ma więcej mocy niż ciepły to nic w tym dziwnego dzieje sie tak dlatego że 2 suwy najpierw zasysają mieszankę do skrzyni korbowej gdzie na ciepłym silniku poprostu się ogrzewa i szybko paruje, powoduje to straty mocy i niekorzystnie wpływa na kompresję, tak samo z powietrzem, zimniejsze ma większą gęstość i można go zassać więcej. Można zapobiectej stracie mocy przez obniżenie temperatury skrzyni korbowej, poprostu trzeba ją użebrować, co do tej straty mocy jak coś pierdyknęło to lepiej tak nie jeździj tylko zdejmij cylinder i zobacz co się stało.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 363 gości