SIMSON SR60~Pęknięty pierścień? Słabe sprężanie nad tłokiem?

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

SIMSON SR60~Pęknięty pierścień? Słabe sprężanie nad tłokiem?

Postprzez R_a_m_z_i » 26 kwi 2007, o 22:47

SIEMKA!
Mam problem ze swoim sprzętem. Kiedy jest zimny nic w nim nie brzęczy i łapie pełną moc. Kiedy tylko sie rozgrzeje zaraz słabnie: traci 30% prędkości i 20% mocy. To wszystko zaczęło się kiedy przejechałem się z bratem na jakieś 20 km. Nagle coś pizło i tyle. Co to może być? Jaka przyczyna?
Moje maszyny:

* SIMSON SR50 elektronik
>> http://www.wrzuta.pl/obraz/uBCXAzlUd3/ <<
* WSK 125 ~ repainted
Avatar użytkownika
R_a_m_z_i
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 204
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 20:02
Lokalizacja: Łapy

SIMSON SR60~Pęknięty pierścień? Słabe sprężanie nad tłokiem?

Postprzez Pani Kontekstowa » 26 kwi 2007, o 22:47

Pani Kontekstowa
 

Postprzez KLINAR » 26 kwi 2007, o 22:51

ja tak mialem w ogarze tyle ze byl juz dosc wyeksploatowany, pierscieniami mozna bylo sie golic tlok tez juz byl wylatany, na zimnego lapal ful gaz i dosc szedl ale jak sie zagrzal to mala gorka go zatrzymywala, moze juz tlok albo pierscienie maja kres?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Conqeror » 26 kwi 2007, o 22:52

jak ci sypnoł pierścień to napewo słaby bedzie .

Ale widze zę to raczej efekt puchnącego tłoka
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Koner » 26 kwi 2007, o 22:54

Ale przecierz tłok pod wpływem temperatury minimalnie się poszeża.To raczej nie powinno tak być ale zarazem jest to najbardziej prawdopodobne że to coś z pierścieniami.(a może zapłon??)
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Conqeror » 26 kwi 2007, o 22:57

U mnei tka było że jak był zimny to na piachu zarzucał i przyśpieszał jak burza , pomimo długiego p[rzelozenia . Po zagrzaniu nawet na 2 biegu nei chciał ciągnąć . Odchudzałeś tłok ?? Pewnie masz tłok polski
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez endek » 27 kwi 2007, o 06:27

Coż wiec radziłbym ci zrobić szlif i kupic tłok nadwymiarowy :) w tym wypadku

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez michall1993 » 27 kwi 2007, o 12:53

wymień pierścienie ja zrobiłem w swoim simie tak wczoraj a objawy były takie same na zimnym chodził a jak sie minimalnie zagrzał to coś szurało w cylku i nie miał mocy a pierścionki wcale nie były popękane tylko wytarte aż sie cieniutkie zrobiły a dodam że zaczeło sie tak dziać jak przejechałem 38km jednorazowo
michall1993
 

Postprzez Ktoś » 27 kwi 2007, o 13:19

Jeśli zimny silnik ma więcej mocy niż ciepły to nic w tym dziwnego dzieje sie tak dlatego że 2 suwy najpierw zasysają mieszankę do skrzyni korbowej gdzie na ciepłym silniku poprostu się ogrzewa i szybko paruje, powoduje to straty mocy i niekorzystnie wpływa na kompresję, tak samo z powietrzem, zimniejsze ma większą gęstość i można go zassać więcej. Można zapobiectej stracie mocy przez obniżenie temperatury skrzyni korbowej, poprostu trzeba ją użebrować, co do tej straty mocy jak coś pierdyknęło to lepiej tak nie jeździj tylko zdejmij cylinder i zobacz co się stało.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 363 gości