cieknący olej z pod startera

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

cieknący olej z pod startera

Postprzez michall1993 » 27 kwi 2007, o 20:19

cześć chciałbym sie dowiedzieć jak mi sie leje olej z tego wałka gdzie jest nóżka od odpalanie i biegów to co tam trzeba wymienić czy tam jest jakiś simmering i chyba żeby go wymienić to trzeba ściągać dekiel od skrzyni przypominam że to jest simek z góry dziękuje aha i czy to drogie będzie
michall1993
 

cieknący olej z pod startera

Postprzez Pani Kontekstowa » 27 kwi 2007, o 20:19

Pani Kontekstowa
 

Postprzez endek » 27 kwi 2007, o 20:22

wymień ten simmerig i bedzie po problemie a co do ceny to groszowe sprawy :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Koner » 27 kwi 2007, o 20:42

Cena nie będzie wysoka jakieś 2-5zł zależy gdzie i jaki simering kupisz.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Pawlus » 27 kwi 2007, o 20:48

ja ten symering właśnie dziś wymieniałem, dałem za niego 3zł. ale nie naprawiło to ostatecznie problemu, olej dalej cieknie, z takiej tulejki obok zębatki bo jest troche wyklepana podtrzymuje ona którys z wałków w skrzyni biegów i gdy zębatka się kręci to rusza się to na boki i wycieka trochę olej ;/
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA

Postprzez Koner » 27 kwi 2007, o 20:51

U mnie w komarze też od strony kopniaka trochę wycieka bo się kiedyś kopniak przekręcił i wyłamał kawałek karteru.Ale oloeju dużo nie leci.A więc i u ciebie nie powinno to sprawiać problemu.Poprostu od czasu do czasu trzeba dolać trochę oleju. :)
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Re: cieknący olej z pod startera

Postprzez KLINAR » 27 kwi 2007, o 21:25

michall1993 napisał(a):cześć chciałbym sie dowiedzieć jak mi sie leje olej z tego wałka gdzie jest nóżka od odpalanie i biegów to co tam trzeba wymienić czy tam jest jakiś simmering i chyba żeby go wymienić to trzeba ściągać dekiel od skrzyni przypominam że to jest simek z góry dziękuje aha i czy to drogie będzie
czy to jest jawka albo ogar? jesli tak to normalna sprawa ;] masz pewnie za duzo oleju i porpstu musi scieknac albo silnik jest przekrzywiony i dlatego cieknie
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Koner » 27 kwi 2007, o 21:31

Klinar to jest simson.Ja też się najpierw zastanawiałem ale później zauważyłem że pod koniec jest napisane o co chodzi.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez KLINAR » 27 kwi 2007, o 21:48

Koner napisał(a):Klinar to jest simson.Ja też się najpierw zastanawiałem ale później zauważyłem że pod koniec jest napisane o co chodzi.
sorry :oops: kurcze w simku o ile pamietam jest gumowy oring w kapie gdzie ten walek nachodzi albo go wogule nie masz albo ci ta sprezynka na nim poszla i nie dociska go do tego walka
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez michall1993 » 28 kwi 2007, o 09:54

simmering jest taki zielony bo go widać i olej ścieka po tym wałku i kapie przez noc to nakapie taką plame o wielkości około 6cm2 oleju mam nalanego dobrze do tej śrubki kontrolnej ale aby wymienić tego simmeringa to trzeba ściągać dekiel chyba od skrzyni
michall1993
 

Postprzez KLINAR » 28 kwi 2007, o 09:55

michall1993 napisał(a):simmering jest taki zielony bo go widać i olej ścieka po tym wałku i kapie przez noc to nakapie taką plame o wielkości około 6cm2 oleju mam nalanego dobrze do tej śrubki kontrolnej ale aby wymienić tego simmeringa to trzeba ściągać dekiel chyba od skrzyni
no tak bo on jest w deklu zamocowany ;) no to musisz go zmienic wtyedy ;) a z tym powinienes sobie bez problemu poradzic :)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez zbychopata » 30 kwi 2007, o 10:13

mi tez to cieklo..powymienialem wszystko i dalej cieknie :D
Suzuki rg 80
Avatar użytkownika
zbychopata
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
Lokalizacja: Wojkowice


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 335 gości

cron