prośba o identyfikacje motorka:)

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

prośba o identyfikacje motorka:)

Postprzez bochnia » 29 kwi 2007, o 14:14

Może mi ktoś powiedziec co to dokładnie za romet jest??
[img][570:465]http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jacomoto/gfx/motorowery/romet50t1/romet50t1_05.jpg[/img]
Zdjęcie z strony http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jacomoto/- o ile się nie myle należy do jednego z userów forum. :)

Mam takiego koła 19" takie małe schowki i silnik 2 biegowy.
Obrazek
Avatar użytkownika
bochnia
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 29 mar 2007, o 16:54
Lokalizacja: Krzyżanowice (koło Raciborza)

prośba o identyfikacje motorka:)

Postprzez Pani Kontekstowa » 29 kwi 2007, o 14:14

Pani Kontekstowa
 

Postprzez RUDY » 29 kwi 2007, o 14:18

mi sie wydaje ze jest to komar 2370 albo romet 50t1
Avatar użytkownika
RUDY
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez KLINAR » 29 kwi 2007, o 14:18

no to jest o ile sie nie myle romet 50t1 ;) jesli ty tez masz takiego ale z silnikiem 2 biegowym to masz nieorginalny silnik bo powinien byc 019 (3 biegowy) ;) silniki 2 biegowe (023) mialy ogary 205 ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Adi.G. » 29 kwi 2007, o 14:33

Jest to ROMET 50 - taki sam jak 50t1 lecz nie ma dużych puszek narzędziowych i zamiast 019 ma 023
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez rolnik1234 » 29 kwi 2007, o 14:36

Ja też mam takiego z małymi puszkami a powiedzcie mi które były wcześniej produkowane te czy z dużymi schowkami :?
rolnik1234
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2234
Dołączył(a): 12 kwi 2007, o 16:37

Postprzez Conqeror » 29 kwi 2007, o 14:52

te ze schowkami od Komara były wcześniejsze . Potem te z ogarowskimi . Oczywsiście wiadomo który lepszy
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez lukpc1 » 29 kwi 2007, o 15:36

bez pomyłki to 50t1 sam mam takiego dopiero go robie ale szukam kułdobrych do kupna
PO CO JECHAĆ JAK MOZNA LECIEĆ
Obrazek
Avatar użytkownika
lukpc1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 395
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św

Postprzez Kondor888 » 10 maja 2007, o 09:18

50 t1 trzybiegowy. Można to poznać po ramie, kołach 19" i charakterystycznym tłumiku ktory nie występowal w innych modelach.
Kondor888
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 10 maja 2007, o 08:36

Postprzez Koner » 10 maja 2007, o 15:56

Jest to ta starsza wersja 50T-1,no chyba że ktoś do komara wsadził bak i silnik z tłumikiem od 50T-1 :P
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Adamo » 10 maja 2007, o 17:13

Koner napisał(a):Jest to ta starsza wersja 50T-1,no chyba że ktoś do komara wsadził bak i silnik z tłumikiem od 50T-1 :P


Ale wtedy rama miałaby tylko małe uszko do zamontowania osłony gaźnika tak jak w komarze, a nie takie duże ucho do zamocowania silnika jak w 50t1 czy w motorynce.To jest bez wątpienia wczesna wersja 50t1 z tzw. małymi schowkami.Ja sam takiego miałem tez na kołach 19" ,tyle że silnik 3-biegowy (a raczej jego połowa) był w takiej rozsypce (np. kartery klejone klejem epoksydowym) że kupiłem od jednego dziadka za grosze silnik od komara 2350 , dopiero co po dotarciu - jeszcze miał plomby i wmontowałem w ramę od 50t1.Nawet fajnie się jeździło , tyle że było dość wolne bo miałem z tyłu oryginalną zębatkę od 50t1 a nie mniejszą - komarowską .Za to było ciut mocniejsze niż komar, ale wolniejsze nieco v-max wynosił z tego co pamiętam prawie 50 km/h, ale ja miałem wtedy z 13 lat więc i tak było to sporo. 8)
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: kuba_74 i 246 gości