Jakiś nowszy motor 50 cm za rozsądną cene,z manualną ???

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Artur » 18 maja 2008, o 18:52

Normalnie to chyba 50-55km wyciąga, a po ściągnięciu blokad około 80km/h może trochę więcej. Ale polecał bym ci jednak WFM-emke.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Pani Kontekstowa » 18 maja 2008, o 18:52

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Aldo1515 » 18 maja 2008, o 19:10

no tak tylko zobacze jak jeszcze z kasą bende bo ona jest jednak troche droższa i jakiego modelu tej WFM szukać na necie (na karte motorowerową)?
Aldo1515
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 171
Dołączył(a): 11 lut 2008, o 20:14
Lokalizacja: Konin

Postprzez kilofman » 18 maja 2008, o 19:30

Słuchaj, bierz WFM 50. Masz. Wrzucam na forum moje korespondecje z Włodzimierzem Gąsiorkiem.


Witam
odpowiadam w kolejności zadanych pytań
1. dodatkowo możemy zamontować bagażnik obudowę lamy przedniej, oponę terenową na tylne koło
2.nie ma obrotomierza
3. srebrny metalik, wiśnia
4. silnik ZID 50- na licencji DERBI
5. 5,5 kM przy 5600/obr/min
6. nie ma blokad
7. pierwsze egzemplarze wyprodukowanych motorowerów jeżdżą bez awaryjnie od czterech lat.
8. nie podajemy takich informacji
9. cieknący zbiornik (dwa) wyeliminiwany,
Włodzimierz Gąsiorek

----- Original Message -----
From:
To: wfm@wfm.pl
Sent: Friday, April 18, 2008 3:03 PM
Subject: W sprawie WFM 50.

Witam!
Mam kilka pytań dotyczących nowej WFM 50.
1. Jakie jest dodatkowe wyposażenie?
2. Czy jest w nim obrotomierz?
3. Jakie są dostępne kolory?
4. Jaki tam jest silnik?
5. Ile ma mocy i przy jakich obrotach?
6. Jakie są na nim blokady?
7. Jak z trwałością części?
8. Mniej więcej ile egzemplarzy się już sprzedało?
9. I czy są skargi na jakość wykonania?
Mam nadzieje, że szybko pan odpisze. Co do pytania nr 7. Chodzi mi o to jak długo mogę na nich pojeździć. Czy nie będzie tak, że korbowód pęknie po 4000 km(jak to ma miejsce w chińskich skuterach). Sam potrafię zrobić remont silnika bo mam komara i WFM Osę, tylko chodzi o to, że nie chce robić go co 100 km.
Pozdrawiam!


Silnik WFM 50 posiada zawór membramowy i wciskaną tuleję żeliwna w cylindrze. Przypominam że w naszej ofercie jest silnik WFM 80 .
Włodzimierz Gąsiorek


----- Original Message -----
From:
To: wjg
Sent: Tuesday, April 22, 2008 6:16 PM
Subject: Re: Re: W sprawie WFM 50.

Witam!
To świetnie. Jestem bardzo, bardzo miło zaskoczony. Jeszcze dwa pytania. Czy da radę wybić tuleje z cylindra i czy tam jest zawór membranowy??
Pozdrawiam

witam
Nasz silnik posiada gaźnik produkowany w Rosji na licencji Derbi.Rejestracja naszego silnika jako 50cm3.Na życzenie klienta wyposażamy silnik w układ wydechowy sportowy i gaźnik dellorto srednicy16 milimetrów.Tuning kosztuje 400 zł.
Włodzimierz Gasiorek

----- Original Message -----
From:
To: wjg
Sent: Saturday, May 03, 2008 2:03 PM
Subject: Re: Re: Re: W sprawie WFM 50.

Witam.
No niby tak, jest ten silnik WFM 80 ale na niego potrzeba prawo jazdy a na lekko stuningowany 50cc nie trzeba. Wystarczy karta motorowerowa. I jeszcze jedno. Jaki tam jest gaźniczek? Jakiś japoński mikuni czy dellorto czy jakiś od Derbi?
Pozdrawiam
Nie wszyscy Cię w dupe kopną. Są ludzie bez nóg.
Avatar użytkownika
kilofman
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 246
Dołączył(a): 5 sty 2008, o 18:00
Lokalizacja: Mława

Postprzez Angler » 18 maja 2008, o 20:20

Eeee....... chyba na każdy pojazd który przekracza 45km/h jest wymagane prawko, niezależnie od pojemności.
Obrazek
Avatar użytkownika
Angler
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
Lokalizacja: Rawicz
Pochwały: 9
Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.

Postprzez Artur » 18 maja 2008, o 20:27

Tak tylko czy glina będzie sprawdzał co ma za cylinder 50cc czy 80cc i, źe wyciąga 70 czy 80, ważne, że papiery ma na motorower.łoł. :P . A według naszego prawa <motorower to pojazd mający pojemność do 50cm3 i osiągający prędkość nie większą jak 45km/h> Wszystko co przekracza te prawo, to już motocykl. :wink:. To np. jeżeli policja polska złapie kogoś na simsonie, który jechał 70km/h, to mimo to, że ma papiery na motorower i 50cm3 pojemności, to płaci mandat, ale tak naprawdę to rzadko łapią motorowery na suszarki. Najważniejsze to, że ma kask, papiery na motorower opłacone OC i dowód osobisty lub kartę motorowerową. :P
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Aldo1515 » 18 maja 2008, o 22:49

Dobra to wielkie dzięki dużo mi pomogliście a jeśli byście coś ciekawego najlepiej polskiego znaleźli to bardzo chętnie ;p ;p ;p
Aldo1515
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 171
Dołączył(a): 11 lut 2008, o 20:14
Lokalizacja: Konin

Postprzez endek » 19 maja 2008, o 14:47

polskiego :shock: ? czy wiesz co mówisz :D

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez kajtkozo » 19 maja 2008, o 14:52

Polska już dawno nie produkuje motorowerów. Ostatnie całkowicie polskie skończyły się na Charcie.

dzisiejsze romety są na chińskich częściach. :]
Obrazek
Avatar użytkownika
kajtkozo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2051
Dołączył(a): 22 wrz 2007, o 20:51
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez Koner » 19 maja 2008, o 16:59

Teraz już nie kupisz Polskiego sprzętu bo nawet te WFM-ki mają wiele części sprowadzanych.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Artur » 20 maja 2008, o 15:25

Tak, Polskiego to może ,nie, ale mówię, bierz tą WFM-emkę, ma dobry silnik na licencji DERBI, membranę i 4.5KM i wygląda całkiem fajnie, sam bym kupił, ale nie miałem tyle kasy, tę WFM możesz spokojnie brać, bo ten ogar 900 to zwykły chińczyk tylko składany w Polsce, o ile się nie mylę.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez kajtkozo » 20 maja 2008, o 15:30

Też polecam WFM. Ładnie wygląda, silnik na licencji dobrego producenta, poza tym lepszy niż na chińskich częściach składane motorki. Ewentualnie używka jeśli Cię interesuje takowa.
Obrazek
Avatar użytkownika
kajtkozo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2051
Dołączył(a): 22 wrz 2007, o 20:51
Lokalizacja: Łowicz

A właśnie zdziwiło mnie tutaj

Postprzez lukki19 » 24 maja 2008, o 13:16

że kolega Michalk001 pisze że na trójce 8o KM/H??
lukki19
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 17 mar 2008, o 18:50
Lokalizacja: Mikołów

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 365 gości