strzały z gażnika
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 10
• Strona 1 z 1
strzały z gażnika
mam problem z motorynką po zapaleniu (pali od kopa) silnik pali równo i po wrzuceniu biegu i prubie startowania moto gaśnie tak jak by był do dupy cylek ale on jest nowy to odpaba jak przestawie zapłon to srzela nawet z głowicy przecież uszczelki są ok HELP ME
GOLF IV 1.9 TDI
- pawel komar
- MotoManiak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 14 kwi 2007, o 21:16
- Lokalizacja: Liszki
no moze być cos z zapłonem albo za mało paliwa dostaje i przez to ci strzela
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Ja miałem w simsonie podobnie. Przy okazji tego "kichania" znalazłem wiele usterek w motorq które moglyby mieć wpływ na to strzelanie/kichanie. No więc tak: po odpaleniu motor nie trzymał obrotów ale jak dało sie gazu to sie wkręcał na obroty. Wczasie jazdy jak sie dało gazu aby lepiej sie zebrał to kichał z rurki wydechowej, gasł i zalewał sie czasem. Po dokładniejszych oględzinach zauwazyłem że jest jedna ze szpilek wyrwana z kartera... naprawiłem robiąc większy gwint w karterze i w kręcając szpilke z większym gwintem. Przy okazji zmieniłem kondensator w zapłonie. Po tym motorek chodził tak jak powinien. Weź oblookaj sobie wszytskie szpilki czy sie dobrze trzymają a następnie konensator zmień - koszt paru złotych a czasem poprawia sie odpalanie itp. Aaaa jeszcze taka myśl mi przyszła: Odręć gaźnik od cylindra i sprawdż czy kruciec łaczący cylinder z gaźnikiem jest idealnie równy. Jeśli jest troche krzywy silnik może łapać lewego powietrza i nalezy go spiłować.
Masz fotke gaźnika: www.kozak.dolsat.pl/gaznik.jpg
Masz fotke gaźnika: www.kozak.dolsat.pl/gaznik.jpg
Gdyby Z Poselskich Pomyslow Usypac Gore To Na Pewno Wyszedlby Z Tego Calkiem Spory Dol:D
-
kozak24 - MotoManiak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 29 kwi 2007, o 13:57
- Lokalizacja: Zadupie
Najprawdopodobniej jest to ścięty klin.A uszczelkę pod głowicą musisz zmiwenić i mocno dokręcić głowicę.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
sory że nie pokazywałem się na forum przez ostatnie dni ale ..........
problem już zniknął zrobiłem kolejny zapłon elektroniczny wg MARCKA i problem znikł a co do kondensatora to był sprawny miałem nawet dwa i gówno z tego teraz rozumiem ile nerwów może zjeść źle ustawiony zapłon choć jestem spokojnym gościem
problem już zniknął zrobiłem kolejny zapłon elektroniczny wg MARCKA i problem znikł a co do kondensatora to był sprawny miałem nawet dwa i gówno z tego teraz rozumiem ile nerwów może zjeść źle ustawiony zapłon choć jestem spokojnym gościem
GOLF IV 1.9 TDI
- pawel komar
- MotoManiak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 14 kwi 2007, o 21:16
- Lokalizacja: Liszki
Fakt, dzięki temu zapłonowi nie dość, że jest lepsza iskra, to już nie trzeba martwić się o kondensator.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 311 gości