strzały z gażnika

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

strzały z gażnika

Postprzez pawel komar » 1 maja 2007, o 21:16

mam problem z motorynką po zapaleniu (pali od kopa) silnik pali równo i po wrzuceniu biegu i prubie startowania moto gaśnie tak jak by był do dupy cylek ale on jest nowy to odpaba jak przestawie zapłon to srzela nawet z głowicy przecież uszczelki są ok HELP ME :(
GOLF IV 1.9 TDI
pawel komar
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 14 kwi 2007, o 21:16
Lokalizacja: Liszki

strzały z gażnika

Postprzez Pani Kontekstowa » 1 maja 2007, o 21:16

Pani Kontekstowa
 

Postprzez piasek125 » 2 maja 2007, o 11:51

a na postoju wchodzi na obroty?
Lelek, Dudek, Junak, Osa, Gazela, Chart, Komar
Emka
500OHC, Cross380, 90, 50GoldenSport, TS350
BK350, ETZ251, TS150
...
Avatar użytkownika
piasek125
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 28 mar 2007, o 21:23
Lokalizacja: Suwalki

Postprzez rolnik1234 » 2 maja 2007, o 12:20

Możliwe że klin ścięty :/
rolnik1234
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2234
Dołączył(a): 12 kwi 2007, o 16:37

Postprzez endek » 2 maja 2007, o 16:44

no moze być cos z zapłonem albo za mało paliwa dostaje i przez to ci strzela :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Conqeror » 2 maja 2007, o 21:24

co do klinu to moge sie zgodizć . Strzealć zpod głowicy tylko mozę wtedy gdy jest niedokręcona .
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez kozak24 » 3 maja 2007, o 18:51

Ja miałem w simsonie podobnie. Przy okazji tego "kichania" znalazłem wiele usterek w motorq które moglyby mieć wpływ na to strzelanie/kichanie. No więc tak: po odpaleniu motor nie trzymał obrotów ale jak dało sie gazu to sie wkręcał na obroty. Wczasie jazdy jak sie dało gazu aby lepiej sie zebrał to kichał z rurki wydechowej, gasł i zalewał sie czasem. Po dokładniejszych oględzinach zauwazyłem że jest jedna ze szpilek wyrwana z kartera... naprawiłem robiąc większy gwint w karterze i w kręcając szpilke z większym gwintem. Przy okazji zmieniłem kondensator w zapłonie. Po tym motorek chodził tak jak powinien. Weź oblookaj sobie wszytskie szpilki czy sie dobrze trzymają a następnie konensator zmień - koszt paru złotych a czasem poprawia sie odpalanie itp. Aaaa jeszcze taka myśl mi przyszła: Odręć gaźnik od cylindra i sprawdż czy kruciec łaczący cylinder z gaźnikiem jest idealnie równy. Jeśli jest troche krzywy silnik może łapać lewego powietrza i nalezy go spiłować.
Masz fotke gaźnika: www.kozak.dolsat.pl/gaznik.jpg
Gdyby Z Poselskich Pomyslow Usypac Gore To Na Pewno Wyszedlby Z Tego Calkiem Spory Dol:D
Avatar użytkownika
kozak24
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 29 kwi 2007, o 13:57
Lokalizacja: Zadupie

Postprzez Koner » 6 maja 2007, o 17:46

Najprawdopodobniej jest to ścięty klin.A uszczelkę pod głowicą musisz zmiwenić i mocno dokręcić głowicę.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Conqeror » 6 maja 2007, o 20:21

tera tak myśle moze to być kondensator . Ja tak maiłem w roemcie , wrzucam bieg puszczam sprzeglo i gaśnie. Czasem nawet szybciej przy samym wrzuceniu bioegu
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez pawel komar » 6 maja 2007, o 20:41

sory że nie pokazywałem się na forum przez ostatnie dni ale ..........

problem już zniknął zrobiłem kolejny zapłon elektroniczny wg MARCKA i problem znikł a co do kondensatora to był sprawny miałem nawet dwa i gówno z tego teraz rozumiem ile nerwów może zjeść źle ustawiony zapłon choć jestem spokojnym gościem
GOLF IV 1.9 TDI
pawel komar
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 14 kwi 2007, o 21:16
Lokalizacja: Liszki

Postprzez Marcek » 7 maja 2007, o 11:26

Fakt, dzięki temu zapłonowi nie dość, że jest lepsza iskra, to już nie trzeba martwić się o kondensator.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 311 gości