Mam w komarze silnik od motorynki
I denerwują mnie biegi. Jedynka wchodzi ok, ale nieraz zamiast luzu jest jeszcze raz jedynka. A jak wbijam dwójke to nieraz nei wbije i jest luz musze wtedy na jedynke puzniej probowac znalesc tą 2. A jak jade na tej 2 to musze trzymac nogą wajche bo jak wjade nawet w malutka dziore to mi bieg wyskoczy. A nieraz nawet jak trzymam nogąto wyskoczy. Nieraz szlychac zgrzytanie z okolicy skrzyni. Prosze pomóżcie.
Wyskakujący bieg
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Stawiam na to , że masz problem z automatem biegów, może jest niekompetny lub uszkodzony, nie trzeba rozpoławiać silnika, jest on pod osłoną magneta , a 2 bieg wyskakuje najprawdopodobniej, dlatego nie masz kulki w automacie lub jest ona ukruszona/zakleszczona.Odkręć kapę od magneta i zrób dokładne zdjęcie tego automatu, to może coś wspólnie poradzimy.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
Może wystarczy ten automat wyregulować.Może coś się zużyło lub wypadło.Najlepiej będzie kupić nowy wtedy byś nie miał problemu.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
No racja nowy kosztuje ponad 50zł ale zawesze można kupić jakiś używany,tylko nie będzie pewnośći że jest dobry.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
taa romety z nozna zmiana biegow najczesciej mialy to do siebie ze wyskakiwala kulka albo ten cypideusz ktory biegal po tej kulce byl wylatany i poprostu jej nie lapal i wtedy czeba bylo sklepac
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Sądząc po objawach to masz roztelepany automat. Co możesz zrobić:
1. skasować luzy w automacie, tzn. rozebarać, ewentualnie dać podkładki i nowe zabezpieczenie.
2. dać nową sprężyne i kulcke w autoamacie.
3. wyregulować
4. 100% sposób W automacie sa dzwie części - jedna połączona z dzwignią biegów a druga to ta w której są 3 dziurki i w nich chodzi kulka. Musisz zespawać te dwie części razem z wałkiem zmiany biegów. Robiłem tak we wszystkich rometach które miałem (a było ich już chyba z 15).
1. skasować luzy w automacie, tzn. rozebarać, ewentualnie dać podkładki i nowe zabezpieczenie.
2. dać nową sprężyne i kulcke w autoamacie.
3. wyregulować
4. 100% sposób W automacie sa dzwie części - jedna połączona z dzwignią biegów a druga to ta w której są 3 dziurki i w nich chodzi kulka. Musisz zespawać te dwie części razem z wałkiem zmiany biegów. Robiłem tak we wszystkich rometach które miałem (a było ich już chyba z 15).
- kondor888
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 436 gości