na niskich obrotach jest dobże ale jeśli dodam gazu to gaśni

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

na niskich obrotach jest dobże ale jeśli dodam gazu to gaśni

Postprzez aleksander mr 232 » 4 maja 2007, o 21:37

kiedy ostatnio jechałem moim komarem wszystko było cacy kiedy go wyłączyłem i chciałem z powrotem włączyć to ładnie odpaliłem jak zawsze ale kiedy dodałem gazu to zaczoł się mulić i od tego czasu jest tak słaby że nie wiem i zaczoł strzelać z tłumika a jak próbuje jechać to nie ma siły nawet na jedynce. :?:
aleksander mr 232
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4 maja 2007, o 19:52

na niskich obrotach jest dobże ale jeśli dodam gazu to gaśni

Postprzez Pani Kontekstowa » 4 maja 2007, o 21:37

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Aleksander » 4 maja 2007, o 22:44

ustaw zaplon i sprawdz szceline pomiedzy stykami przerywacz ewentualnie wymien świece :wink:
Żyj i pozwól żyć komarom

PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
Avatar użytkownika
Aleksander
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2127
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
Lokalizacja: zaściankowo
Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L

Postprzez Jakub Knight » 4 maja 2007, o 23:29

Chyba zapłon przestawiony :)
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez endek » 5 maja 2007, o 07:34

no tak jak koledzy mówią weź sprawdz jak ustawiony jest zapłon oraz moze być zle wyregulowanym gażnikem czyli za mało paliwa dostaje albo dysza główna jest zapchana i chodzi na tej tylko od wolnych obrotów

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Conqeror » 5 maja 2007, o 08:41

jeśli chdozi o przerywacz to za bardoz sie rozweira , zrob minimalnie mneijszą przerwe .

Po prostu masz iskre biała . jesli pali na kopa , gasnie na większych obrotach i strzela z tłumika to kwetai właśnei tylko teog przerywacza
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez KLINAR » 5 maja 2007, o 08:59

Conqeror napisał(a): jesli pali na kopa
jak juz to na pedala :lol: ja obstawiam na sciety klin przez co zaplon mogl ci sie minimalnie przestawic i juz tak robi ;) sam tak mialem kilka razy w komarach ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez aleksander mr 232 » 5 maja 2007, o 12:42

dzięki za odpowiedzi :) muszę tylko trochę regulować ten zapłon i mam nadzieje że będzie dobrze :roll: . I mam pytanie dlaczego on tak się strasznie grzeje przejadę 10 metrów i silnik już jest gorący .Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi :| :/
aleksander mr 232
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4 maja 2007, o 19:52

Postprzez endek » 5 maja 2007, o 13:24

jezeli sie grzeje to oznacza ze jest za wczesny zapłon albo za uboga mieszanka :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez endek » 5 maja 2007, o 13:25

o i moze byc też złą wartością cieplą świecy zapłonowej 8)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Koner » 6 maja 2007, o 18:09

Tak jak pisze Kadzaf może być zła świeca ale bardziej prawdopodobne to źle ustawiony zapłon.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez lukpc1 » 6 maja 2007, o 18:26

zapchana dysza główna na bank
PO CO JECHAĆ JAK MOZNA LECIEĆ
Obrazek
Avatar użytkownika
lukpc1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 395
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św

Postprzez Conqeror » 6 maja 2007, o 20:18

niebył bym tego taki pewny lukpc1
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 210 gości