Założyliśmy z tatą nowe sprzęgło (023) i nowy tłoczek pierścionki itd. I jest problem, albowiem ślizga mi się sprzęgło. Nie pali od kopa (ślizga się), trzeba brać go na pych. Nie rozpędza się również tak jak by mógł, bo... ślizga się.
Co może być nie tak?
Na początku myśleliśmy, że powinny być 3 tarcze a nie 2. Obawy moje jednak rozwiały się. I co teraz zrobić?
problem ze sprzęgłem
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 17
• Strona 1 z 2 • 1, 2
moze za mocno masz linke podciągnieta, moze za duzo oleju w skrzyni
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
-
Jakub Knight - MotoManiak
- Posty: 1319
- Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
- Lokalizacja: Bytom
Może być inna przeszkoda. Z prawej klapy od silnika wystaje takie jak by to nazwać "dzyndzel", który wyciska sprzęgło. U mnie on odrobinę się rusza i myślę że to jest przyczyną, że nie mogę go wycisnąć.
Odnośnie ślizgania - wątpię czy jest za dużo oleju. Jak na razie zwalam winę na nowe tarcze w sprzęgle
Ważne że już się na pych toczy
Odnośnie ślizgania - wątpię czy jest za dużo oleju. Jak na razie zwalam winę na nowe tarcze w sprzęgle
Ważne że już się na pych toczy
- Jacol
Też tak miałem. Trzeba było spiłować bolec który popycha sprzęgło i zebrać trochę pokrywy wokół "obudowy" tego bolca.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Jacol napisał(a):Może być inna przeszkoda. Z prawej klapy od silnika wystaje takie jak by to nazwać "dzyndzel", który wyciska sprzęgło. U mnie on odrobinę się rusza i myślę że to jest przyczyną, że nie mogę go wycisnąć.
Odnośnie ślizgania - wątpię czy jest za dużo oleju. Jak na razie zwalam winę na nowe tarcze w sprzęgle
Ważne że już się na pych toczy
Jeśli masz nowe tarcze to trzeba je trochę podpiłować bo są za duże i nie mogą się swobodnie poruszać w koszu sprzęgowym.Jeśli raz wcisnąłeś sprzęglo to tarcze się przeblokoway,nie odbiły i dlatego się ślizga.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Tak, ale w tedy nie bedzie oleju, który możebyc przyczyną niesprawnosci.
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
-
Jakub Knight - MotoManiak
- Posty: 1319
- Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
- Lokalizacja: Bytom
No to jeśli nie będzie oleju a wszystko będzie dobrze dziłać to będzie miał pewność że to przez olej i trzeba go zmienić.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 17
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 452 gości