problem ze sprzęgłem

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

problem ze sprzęgłem

Postprzez Jacol » 5 maja 2007, o 19:48

Założyliśmy z tatą nowe sprzęgło (023) i nowy tłoczek pierścionki itd. I jest problem, albowiem ślizga mi się sprzęgło. Nie pali od kopa (ślizga się), trzeba brać go na pych. Nie rozpędza się również tak jak by mógł, bo... ślizga się.
Co może być nie tak?
Na początku myśleliśmy, że powinny być 3 tarcze a nie 2. Obawy moje jednak rozwiały się. I co teraz zrobić?
Jacol
 

problem ze sprzęgłem

Postprzez Pani Kontekstowa » 5 maja 2007, o 19:48

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Jakub Knight » 5 maja 2007, o 20:11

moze za mocno masz linke podciągnieta, moze za duzo oleju w skrzyni :)
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Conqeror » 5 maja 2007, o 20:18

albo zapinki wyleciały , albo za bardzo naciagnięta linka lub wlałeś olej Mixol do skrzyni . To to raczej tyle
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Jacol » 5 maja 2007, o 21:24

Może być inna przeszkoda. Z prawej klapy od silnika wystaje takie jak by to nazwać "dzyndzel", który wyciska sprzęgło. U mnie on odrobinę się rusza i myślę że to jest przyczyną, że nie mogę go wycisnąć.
Odnośnie ślizgania - wątpię czy jest za dużo oleju. Jak na razie zwalam winę na nowe tarcze w sprzęgle :D
Ważne że już się na pych toczy :D
Jacol
 

Postprzez Marcek » 6 maja 2007, o 10:13

Też tak miałem. Trzeba było spiłować bolec który popycha sprzęgło i zebrać trochę pokrywy wokół "obudowy" tego bolca.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Koner » 6 maja 2007, o 17:35

Jacol napisał(a):Może być inna przeszkoda. Z prawej klapy od silnika wystaje takie jak by to nazwać "dzyndzel", który wyciska sprzęgło. U mnie on odrobinę się rusza i myślę że to jest przyczyną, że nie mogę go wycisnąć.
Odnośnie ślizgania - wątpię czy jest za dużo oleju. Jak na razie zwalam winę na nowe tarcze w sprzęgle :D
Ważne że już się na pych toczy :D


Jeśli masz nowe tarcze to trzeba je trochę podpiłować bo są za duże i nie mogą się swobodnie poruszać w koszu sprzęgowym.Jeśli raz wcisnąłeś sprzęglo to tarcze się przeblokoway,nie odbiły i dlatego się ślizga.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Adi.G. » 6 maja 2007, o 17:50

Albo masz słabą sprężynę sprzęgła
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Jacol » 7 maja 2007, o 15:18

Sprężyna jest w porządku
Jacol
 

Postprzez Koner » 7 maja 2007, o 15:23

Jeśli sprężyna jest w porządku to sprawdź te tarcze tak jak wcześniej pisałem.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez BaroS » 7 maja 2007, o 15:38

Ja pamiętam, tam w środku kartera jest taki cypelek, a raczej na zewnątrz, ten co do niego się linkę podczepia. On ma możliwość regulacji, wyciąga się zawleczkę na nim i wodzik jakoś ustawia, obraca o jeden ząbek w którąś stronę.
BaroS
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 434
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:24

Postprzez Kondor888 » 10 maja 2007, o 09:00

Najlepiej zdejmij klapę od strony sprzęgła i wtedy spróbój. Jesli nie bedzie poslizgu to wiesz zę wina lezy w mechanizmie wycciskającym sprzegło tzn.dzyndzelku
Kondor888
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 10 maja 2007, o 08:36

Postprzez Jakub Knight » 10 maja 2007, o 20:20

Tak, ale w tedy nie bedzie oleju, który możebyc przyczyną niesprawnosci.
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Koner » 10 maja 2007, o 20:25

No to jeśli nie będzie oleju a wszystko będzie dobrze dziłać to będzie miał pewność że to przez olej i trzeba go zmienić.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Kondor888 » 12 maja 2007, o 21:52

Chyba to sprzęgło jest zaprojektowane do pracy w kąpieli olejowej. Jeśli jest OK to możesz nawet Kujawskiego nalac i ma chodzić. Olej nic nie ma do rzeczy.
Kondor888
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 10 maja 2007, o 08:36

Postprzez Jakub Knight » 12 maja 2007, o 21:55

Ale jak bedzie za duzo oleju to sie może ślizgac :)
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 452 gości

cron