Zasyfiona świeca
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Zasyfiona świeca
Tak dzisiaj doszedłem do wniosku, że jak jeżdżę jawką 50 spokojnie i powoli, to świeca jest cała czarna od nagaru, a jak ją wyczyszczę i pojeżdżę na full gazie to świeca ma idealny kolor, taki kremowy / brązowy. Co jest nie tak ??
- BaroS
- MotoManiak
- Posty: 434
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:24
Re: Zasyfiona świeca
Hermes napisał(a):Tak dzisiaj doszedłem do wniosku, że jak jeżdżę jawką 50 spokojnie i powoli, to świeca jest cała czarna od nagaru, a jak ją wyczyszczę i pojeżdżę na full gazie to świeca ma idealny kolor, taki kremowy / brązowy. Co jest nie tak ??
no u mnie też przy jawce sie tak dzieje ale moto nie przerywa a w ogóle nie ma zadnych objawów bo przecież nie jest na maxa smoła ani nie zalana
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Może masz źle ustawiony zapłon lub gaźnik i na wolnych obrotach źle spala mieszankę lub spróbuj z tą świecą.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Ja jak długo jeżdżę sobie powoli, np 1/3 gazu po lesie na 2 biegu, to po jakiś 20 minutach jawka staje, bo świeca jest tak zasyfion, że nie ma siły iskry zrobić. A jak jeżdżę dość szybko po normalnych droach to mogę nawet i 2 tygodnie śmigać.
I jest jeszcze taka sytuacja. Mój kolega ma WSK 125. Wlaliśmy to samo paliwo, z tą samą proporcją oleju Stihl 1:50 , moja jawka kopci mocno, a jego WSK prawie nic. Dodam, że oleju ze skrzyni mi nie ciągnie.
I jest jeszcze taka sytuacja. Mój kolega ma WSK 125. Wlaliśmy to samo paliwo, z tą samą proporcją oleju Stihl 1:50 , moja jawka kopci mocno, a jego WSK prawie nic. Dodam, że oleju ze skrzyni mi nie ciągnie.
- BaroS
- MotoManiak
- Posty: 434
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:24
Hermes napisał(a):Ja jak długo jeżdżę sobie powoli, np 1/3 gazu po lesie na 2 biegu, to po jakiś 20 minutach jawka staje, bo świeca jest tak zasyfion, że nie ma siły iskry zrobić. A jak jeżdżę dość szybko po normalnych droach to mogę nawet i 2 tygodnie śmigać.
I jest jeszcze taka sytuacja. Mój kolega ma WSK 125. Wlaliśmy to samo paliwo, z tą samą proporcją oleju Stihl 1:50 , moja jawka kopci mocno, a jego WSK prawie nic. Dodam, że oleju ze skrzyni mi nie ciągnie.
może zalezne jest to og regylacji gaźnika(ikov) tak sie działo a jak założyłem od wsk problem znikł
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 315 gości