silniki
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Podejrzewam, że szybko sypiąca sie skrzynia w polskiej "trójce" (podobnie jak 4-biegowa skrzynia w WSK) to kolejny mit powstały w czasach, gdy ludzie nie dbali o motorowery. Przy braku należytej obsługi rzeczywiście trzy biegi mogły psuć się statystycznie częściej niż dwa. Jednak jak się dba, to się ma. Wiadomo, że im więcej biegów, tym motor jest zrywniejszy.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
te 2 biegowe mają twardsze skrzynie a 3 niewypały są
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Ja osobiście przekonany jestem do 2 biegowego Kolega i wujek miał 3 biegowe i skrzynia sie sypała
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
-
Jakub Knight - MotoManiak
- Posty: 1319
- Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
- Lokalizacja: Bytom
co do wski "czworki" to prawda ze to mit wystarczylo spokojnie zmieniac biegi i bylo ok mi sie tam w skrzyni nic nie sypalo ale byly problemy z elektryka ale mniejsza w to a co do 3 biegowej skrzyni w silnikach 019 to nie zaden mit ze sie sypie nie tyle co sypie ale co strasznie charczy albo wyskakuje 2 bieg i czeba co chwile regulowac sam tego doswiadczylem a bardzo spokojnie zmienialem biegi i nie szalalem a skrzynia i tak sie sypalaMarcek napisał(a):Podejrzewam, że szybko sypiąca sie skrzynia w polskiej "trójce" (podobnie jak 4-biegowa skrzynia w WSK) to kolejny mit powstały w czasach, gdy ludzie nie dbali o motorowery. Przy braku należytej obsługi rzeczywiście trzy biegi mogły psuć się statystycznie częściej niż dwa. Jednak jak się dba, to się ma. Wiadomo, że im więcej biegów, tym motor jest zrywniejszy.
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Silnik 2 biegowy jest mniej awaryjny,chociaż jak dobrze byś jeżdził to 3 biegowy tak szybko by się nie posypał.
Jak się bęfdziesz pozbywał to za jakąś pożądną cenę
Jak się bęfdziesz pozbywał to za jakąś pożądną cenę
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 199 gości