Brak sprężania

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Brak sprężania

Postprzez Andrei » 9 maja 2007, o 07:35

Kupiłem sobie cylinder 60 do mojego komarka. No cały komplet zamontowałem. I wogole nie ma spręzania co mam robic?...
:cry:
Andrei
 

Brak sprężania

Postprzez Pani Kontekstowa » 9 maja 2007, o 07:35

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Conqeror » 9 maja 2007, o 14:25

jak nie ma , jak ne iam kompresji to peweni nei ma założonych pierscionków , ale nikt nei jest debilem .

Może uszczelkami puszcza
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez trafik » 9 maja 2007, o 14:27

a świece wkręciłeś ?:D sprawdź pierścienie a dałeś tłok do 60cm3 ?
Avatar użytkownika
trafik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 152
Dołączył(a): 6 maja 2007, o 08:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski

Postprzez KLINAR » 9 maja 2007, o 15:13

pozatym sprawdz czy mocno dokreciles cylinder i glowice, i napewno dales tlok strzalka do wydechu?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Koner » 9 maja 2007, o 15:16

A uszczelkę pod głowicą założyłeś?
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Mr.Rezystor » 9 maja 2007, o 15:30

Ale jak jest totalne zero kompresji to coś nie tak z pierścieniami. Sprawdź uszczelkę pod głowicą.
Avatar użytkownika
Mr.Rezystor
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1006
Dołączył(a): 28 kwi 2007, o 07:32
Lokalizacja: Witkowice 20km od Częstochowy.
Pojazdy: Audi 100 2.8

Postprzez Alonzo » 9 maja 2007, o 15:38

po pierwsze, wszystkie uszczelki zalozyles?? posmarowales uszczelke pod cylindrem ?? zalozyles pierscienie w ogole ?? dokreciles dobrze glowice i rowno ?? jak sprawdzales i skad wiesz ze nie ma kompresji ??
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez endek » 9 maja 2007, o 15:57

wlej troche oleju na tłok i otwór na świece przytrzymaj palcem jesli utrzymasz i bedziesz mógł obracać wałem to musisz zdjac głowice posparawdzać gdzie olej ucieka :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez rolnik1234 » 9 maja 2007, o 16:23

Jeśłi nie ma żadnych uszczerbień w karterach ani cylindrze to uszczelki nie trzeba klejić sylikonem oczywiście nie zaszkodzi też dać.
rolnik1234
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2234
Dołączył(a): 12 kwi 2007, o 16:37

Postprzez endek » 9 maja 2007, o 16:32

no ale przewaznie cylinder pasowało by posmarować silikonem wysokotemperat.gorzej nie bedzię tylko pod głowicą nie ma co bo sie pewno spali

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez endek » 9 maja 2007, o 16:32

no ale przewaznie cylinder pasowało by posmarować silikonem wysokotemperat.gorzej nie bedzię tylko pod głowicą nie ma co bo sie pewno spali

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Koner » 9 maja 2007, o 16:34

Lepiej dać na sylikon albo hermetik będzie pewność że nie puszcza.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez endek » 9 maja 2007, o 16:40

ale sądze ze ucieka komresja gdzieś głowica albo pierscienie popękały przy montowaniu bo tak to powinna byc chociaz troche kompresja 8)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Koner » 9 maja 2007, o 16:46

Albo coś źle poskładał.Chociaż w tym nie ma nic trudnego.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Pawlus » 9 maja 2007, o 20:21

moze ma cylinder 60 ccm a tlok i pierscienie nominał do 38mm ;d
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 293 gości