Brak sprężania

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Alonzo » 9 maja 2007, o 20:23

wlasnie moze zalozyl tlok od nominalu( bo nawet z tlokiem od 60ccm a pierscienie od nominalu da sie jezdzic :P) zmieniales tlok na 60ccm??
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Pani Kontekstowa » 9 maja 2007, o 20:23

Pani Kontekstowa
 

Postprzez endek » 10 maja 2007, o 06:07

Alonzo napisał(a):wlasnie moze zalozyl tlok od nominalu( bo nawet z tlokiem od 60ccm a pierscienie od nominalu da sie jezdzic :P) zmieniales tlok na 60ccm??



eno przecież chyba ma dopasowany tłok :) co najwyżej nie na ten szlif albo pierscienie nieodpowiednie (za duże lub za małe i nie przylegaja do cylindra)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Koner » 10 maja 2007, o 15:27

Pierścienie to raczej nie bo chyba za małych by nie wcisnął na tłok.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Alonzo » 10 maja 2007, o 16:14

jak to nie :P ja dlugo jedzilem na mniejszych pierscieniach, mialem 2 szlif, tlok na drugi szlif a pierscienie nominaly :P skapnolem sie dopiero potem jak zeskrobalem warstwe nagaru z tloka i odczytalem numer 2 z tloka :P teraz w jawce mam tlok nominalny, cylinder nominalny wytarty dosc mocno wiec tlok jest ciut za maly a zeby nie tracic duzo mocy to wcisnalem pierscienie na 1 szlif, i jak tlok puchnie to nabiera dobrych wymiarow i mocy :P ale tak czy siak pierscienie dzwonia jakbym mial dzwoneczki poprzyczepiane gdzie sie da
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez KLINAR » 10 maja 2007, o 22:34

jawka z reguly zawsze dzwoni :P mi ogar mimo ze wymienilem pol silnika lacznie z walem, cylindrem, tlokiem pierscieniami, glowica itd dzwoni tak ze po jezdzie czesto jeszcze w uszach dzwoni :D
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Alonzo » 10 maja 2007, o 22:40

ale u mnie to na pewno pierscienie dzwonia bo tlok jest troszke za maly :P potem troszke przestaje ale nadal, juz sie przywyczailem, i do halasu generowanego przez silnik, jak wsiadam na komara to normalnie jakbym jechal z silnikiem lelktrycznym taki cichy mi sie wydaje :P(oczywiscie chodzi o halas nie o sam dzwiek :P )
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adamo » 10 maja 2007, o 22:57

To prawda , silnik jawki jak na 50ccm jest naprawdę głośny, wiem coś o tym , ja mam sportowy czeski tłumik i ryczy jak cholera :) Z tym tłumikiem sportowym dźwięk silnika jest b.podobny do SHL-175 , jednak chyba shl nie jest tak głośna jak moja jawka z tym tłumikiem , ale dźwięk silnika jest łudząco podobny do "suchej elki".
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez endek » 11 maja 2007, o 07:04

Mz tki też dzwonią one to mają juz taki ogdłos pracy silnika ale niekiedy moze byc łożysko na sworzniu :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez KLINAR » 11 maja 2007, o 07:25

orginalnie na sworzniu toka powinna byc tulejka ;) chociaz teraz jak kupowalem nowy wal prywaiarski do ogara to wlasnie tam uz bylo lozysko rolkowe ;) na wale powinno byc lozysko rolkowe ;) chociaz mam jeden wal do komara gdzie zamiast tego lozyska sa takie dwie tulejki posowajace sie po sobie
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 282 gości