Brak sprężania
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Alonzo napisał(a):wlasnie moze zalozyl tlok od nominalu( bo nawet z tlokiem od 60ccm a pierscienie od nominalu da sie jezdzic ) zmieniales tlok na 60ccm??
eno przecież chyba ma dopasowany tłok co najwyżej nie na ten szlif albo pierscienie nieodpowiednie (za duże lub za małe i nie przylegaja do cylindra)
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
jak to nie ja dlugo jedzilem na mniejszych pierscieniach, mialem 2 szlif, tlok na drugi szlif a pierscienie nominaly skapnolem sie dopiero potem jak zeskrobalem warstwe nagaru z tloka i odczytalem numer 2 z tloka teraz w jawce mam tlok nominalny, cylinder nominalny wytarty dosc mocno wiec tlok jest ciut za maly a zeby nie tracic duzo mocy to wcisnalem pierscienie na 1 szlif, i jak tlok puchnie to nabiera dobrych wymiarow i mocy ale tak czy siak pierscienie dzwonia jakbym mial dzwoneczki poprzyczepiane gdzie sie da
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
jawka z reguly zawsze dzwoni mi ogar mimo ze wymienilem pol silnika lacznie z walem, cylindrem, tlokiem pierscieniami, glowica itd dzwoni tak ze po jezdzie czesto jeszcze w uszach dzwoni
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
ale u mnie to na pewno pierscienie dzwonia bo tlok jest troszke za maly potem troszke przestaje ale nadal, juz sie przywyczailem, i do halasu generowanego przez silnik, jak wsiadam na komara to normalnie jakbym jechal z silnikiem lelktrycznym taki cichy mi sie wydaje (oczywiscie chodzi o halas nie o sam dzwiek )
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
To prawda , silnik jawki jak na 50ccm jest naprawdę głośny, wiem coś o tym , ja mam sportowy czeski tłumik i ryczy jak cholera Z tym tłumikiem sportowym dźwięk silnika jest b.podobny do SHL-175 , jednak chyba shl nie jest tak głośna jak moja jawka z tym tłumikiem , ale dźwięk silnika jest łudząco podobny do "suchej elki".
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
Mz tki też dzwonią one to mają juz taki ogdłos pracy silnika ale niekiedy moze byc łożysko na sworzniu
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
orginalnie na sworzniu toka powinna byc tulejka chociaz teraz jak kupowalem nowy wal prywaiarski do ogara to wlasnie tam uz bylo lozysko rolkowe na wale powinno byc lozysko rolkowe chociaz mam jeden wal do komara gdzie zamiast tego lozyska sa takie dwie tulejki posowajace sie po sobie
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 282 gości