Co mam zrobić ??

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Którą opcjai by była najlepsza ??

1
13
76%
2
1
6%
3
3
18%
 
Liczba głosów : 17

Postprzez Adi.G. » 12 maja 2007, o 23:08

Albo kup sobie komarowską ramę gdzieś np. za 10zł i przebij numery.
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Pani Kontekstowa » 12 maja 2007, o 23:08

Pani Kontekstowa
 

Postprzez KLINAR » 12 maja 2007, o 23:14

lepiej juz sie postarac o jakas ogarowska ;) tam juz sa mocowania i wgl jest przystosowana do silnika jawki ;) moj kumpel ma na zbyciu cala rame bez kol i przedniego widelca wlasnie od ogara 200 za 20 zl bez kwitu :] tyle ze przesylka troche wyjdzie pewnie... z 30 napewno
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Mariusz » 13 maja 2007, o 00:20

o! no i już możecie się dogadywać ;) ja mam tatę spawacza, ale mi by w tak newralgicznym punkcie ramy nie pospawał, właśnie ze względu na moje bezpieczeństwo. ino bym mu zaniósł to by już pewnie na złomie leżała :P poprostu spaw (nawet najlepszy) obniża wytrzymałość metalu, a rozwiązanie z rurką... też za mocne nie będzie. pamiętaj że to nie jest kątownik 2mm, tylko jednak ta rama z jakiej rury była robiona, z takiej była, i jeszcze jak się ją osłabi to przy 7 dychach (bo tyle ten komarek ponoć wyciągał) może zrobić prach...

jak będzie nowa rama i to w dodatku od ogara 200 to już nie będziesz miał żadnych problemów Conqueoror-mocowania wszystkie ładnie, części pasują wymiennie-aż ci chłopie zazdroszcze ;)
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Conqeror » 13 maja 2007, o 00:50

Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez KLINAR » 13 maja 2007, o 07:30

nieciekawie to wyglada :/ ja bym jeszcze jakis plaskowniki do tego dospawal albo jeszcze jakies dodatkowe mocowanie zrobil bo strach troche
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Marcek » 13 maja 2007, o 09:58

Gdyby to była jakaś niewielka rysa, też zastanawiał bym się nad spawaniem. Jednak tu widzę konkretne pęknięcie , dlatego proponuję wymianę ramy.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez KLINAR » 13 maja 2007, o 10:09

co ty wogule zrobiles ze ci pekla? wylozyles sie gdzies?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez gołąb » 13 maja 2007, o 11:03

ja na twoim miejscu kupił bym rame do ogara 200 przełozył byś wszystko do tej ramy i gotowe
Avatar użytkownika
gołąb
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 281
Dołączył(a): 28 mar 2007, o 10:43
Lokalizacja: Śliwica/e

Postprzez Conqeror » 13 maja 2007, o 11:22

też tak myśle ale nei będa zgadzać sie numery . Niby policjia nei sprawdza ale takiego pojzady nei sprzedam . Przebijarki rownież nei posiadam
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez KLINAR » 13 maja 2007, o 11:42

a nie masz od kogo pozyczyc? kumpel kiedy sprzedawal rometa to zamalowal nr farba i specjalnie w tym miejscu dal wiecej zeby nie bylo ich widac :P sprzedal go bez problemu a tym sie cieszyl ze moto jest po malowaniu :D z tego co wiem to tez chciales go malowac?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Wojteeek » 13 maja 2007, o 15:26

Taki numerator to jakies 10-20 zlotych na allegro... Wpisz sobie "numerator" :)
Wojteeek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2059
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23

Postprzez Conqeror » 13 maja 2007, o 15:27

jakby tą rmae dobrze zespawać to będe malował . I ją wydłuże bo mnei to wkurza że o fajke ociera koło
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Koner » 13 maja 2007, o 16:58

Kiepsko to wygląda,chyba lepiej będzie kupić ramę od ogara.Bo ta po pewnym czasie może znowu pęknąć.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 248 gości