Problem paliwowy :?
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
ale najdziwniejsze jest to ze calkiem niedawno mogłem wyjeździc cale paliwo do konca;/ przy rezerwie nie mam zadnej rurki
-
Pawlus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 738
- Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
- Lokalizacja: DOA
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
czyściłem dosłowie wszystko 2 razy, oprócz 1 rzeczy była to pokrywa od komory pływaka, wcale nie wyglądała na przytkaną ale gdy ja dobrze przeszurałem wszystkie dziurki nawet te po bokach malutkie to stał się cud, jak ręką odjął
-
Pawlus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 738
- Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
- Lokalizacja: DOA
CZywas kompletnie pogrzało ?! Ta blaszka w żaden sposob niesłuży do regulacji poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeśli ją podegniesz to pływak nie bedzie sie domykał i paliwo bedzie cały czas dostawało sie do gaźnika, wszystko zacznie sie *** a jak zostawisz odkręcony kranik to ci całe paliwo z baku wycieknie. Polecił bym wykonanie czynności opisanych przez GOśCIA
- Kondor888
- MotoManiak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 10 maja 2007, o 08:36
Kolego nikogo z nas nie pogrzalo troche lagodniej , a ty wpierw przeczytaj caly watek bo jakbys nie wiedzial to sprawa juz zalatwiona
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Anonymous napisał(a):Blaszka w gaźniku rometa 50 t-1 ? dobre jak mi przestawisz poziom w komorze pływakowej to cie ozłoce. W romecie nie ma żadnych blaszek tylko pływak z iglicą. Prawdopodobnie masz przypchaną pokrywę komory pływakowej. Tych pokryw było 2 typy. I miał z dołu 5 dziurek. W jedną największą wchodzi iglica pływaka a z tych 4 z boku leci benzyna i nikt nigdy ich nie przepycha a włąsnie trzeba najłatwiej to zatkać dziure w ktora wchodzi pływak a z drugiej strony dmuchać. MOżna też przepchać drutem. II typ prawktycznie sie nie zapycha. Ma 2 dziurki. W jedna wchodzi pływak a zdrugiej leci benzyna. Przepychasz tak samo. Spróbój powinno pomóc
Chodzi mi o e blaszkę, która dociska pływak.
-
Mr.Rezystor - MotoManiak
- Posty: 1006
- Dołączył(a): 28 kwi 2007, o 07:32
- Lokalizacja: Witkowice 20km od Częstochowy.
- Pojazdy: Audi 100 2.8
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 307 gości