Zalewa sie (komar)
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Zalewa sie (komar)
Witam! Mam z moim 2330 takowy problem: jak odpale go (wczesniej przeleje gaznik) musze juz od razu regulowac powietrze bo chodzi jakby nie dostawal paliwa potem musi z 5 min chodzic na wolnych bo inaczej sienie odjedzie jak juz zacznie jechac to jesli dam troche wiecej niz polowe gazu to silnik "tyrkota" tzn ze sie zalewa i tak jest caly czas nie mozna sie rozpedzic bo dam troche gazu i juz tak robi dawke w gazniku mam ustawione na najmiejsza, mam wyjety filtr powietrza tylko nalozona sama gume, moge nawet jezdzic bez tej srubki do regulacji powietrza po prawej stronie a on i tak bedzie sie zalewal a jesli ja na maxa dokrece to juz wogule nie da sie odjechac jak komar pochodzi dluuuuzszy czas to wtedy juz jest ciutek lepiej ale i tak dupowato sie jedzie jak myslicie co tu moze byc ? gaznikczyscilem plywak tez sie nie zawiesza, gaznik sam sie nie przelewa
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
gaznik musze regulowac caly czas podczas jazdy bo inaczej sie nie da co chwile trzeba ustawiac mieszanke gaznik jest czysty, dysze przetykalem wlosem od miotly wiec nie moglem ich uszkodzicPawlus napisał(a):wyreguluj gaźnik
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Poprostu spróbuj wsadzić jakiś inny gaźnik (oczywiście jak masz).Jeśli na innym będzie dobrze to ten stary musi być źle ustawinoy.Załóż filtr powietrza i sprawdź jeszcze raz ten pływak.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
mam mam chodzi o to ze np zeby odpalic musze zrobic 2 obroty sruba a po rozgrzaniu musze podkrecic jeszcze 3 tak dzis ogladalem ten gaznik i plywak jest juz troche powgniatany (nie dziurawy) w miejscach tam gdzie ten cypideusz go wciska wdol zeby przelac gaznik przez co gaznik idzie bardziej do gory i jest wiekszy poziom paliwa w gazniku, czy to moze byc przyczyna?ronio napisał(a):Masz sprezyki pod srubkami od regulacji gaźnika?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
chesz powiedzeć że na wysokich robi costkaeigo " t t t t tt t tt t' Na fual nie wchodiz . Ja maiłem wtedy zawalony kranik / przewod paliwowy. Słabo leciało paliwo . Weż wstaw 1 siatke i tam to dokręć co ejst pod gumą,a iglice daj na najniższy rowek
-
Conqeror - MotoManiak
- Posty: 3547
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
- Lokalizacja: Ozorków
nie ja jak dam mu na ful to on robi cos takiego "trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" i musze mu dac mniejszy gaz chwile odczekac i znow dac gazu i po chwili znow tzn ze silnik sie zalewa w sumie moje wszystkie komary tak maja jak przyciagne im na 1 biegu ale na 2 juz jest ok a na tym moge jechac tylko do polowy gazu nawet mniej bo tak nie idzie jechac a ze sie zalewa moge poznac po tym ze przygasa na wolnych i ciezko na obroty wchodzi i wgl dopiero jak dam wiecej powietrza w mieszance chodzi lepiej ale i tak za chwile musze znow podkrecac powietrze a gaznik sie nei rozregulowuje bo zawsze srubka jest w tym samym polozeniuConqeror napisał(a):chesz powiedzeć że na wysokich robi costkaeigo " t t t t tt t tt t' Na fual nie wchodiz . Ja maiłem wtedy zawalony kranik / przewod paliwowy. Słabo leciało paliwo . Weż wstaw 1 siatke i tam to dokręć co ejst pod gumą,a iglice daj na najniższy rowek
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Ok wczoraj uporalem sie z problemem, powodem byl przypchany tlumik bynajmiej wszystko na to wskazywalo bo ogolnie ciezko sie przez niego dmuchalo a gdy zmienilem go na inny to komar odrazu zyskal dawna moc i osiagi wie ktos moze jak latwo i dobrze mozna wyczyscic tlumik? bo ten ktory mam teraz jest troszke pordzewialy a tez zapchany ma chron prawie w idealnym stanie, pytam tutaj bo nie chce zakladac nowego tematu
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Tłumik można wyczyścić zatykając jeden z jego końców i nalać tam jakiegoś rozpuszczalnika lub fosolu żeby ten syf czy nagar trochę rozmiękł.Tam gdze się da trzeba wyskrobać śrubokrętem lub jakimś grubym twardym drutem.Jak chesz mieć dobrze wyczyszczony to powtórz to kilka razy.Na końiec możesz przepukać wodą pod dużym ciśnieniem i zostawić wszystko żeby wyschło i już na such znowu pogrzebać śrubkorętem.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 244 gości