tolerancja tłoka
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 34
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Conqeror napisał(a):5 zl za komplet a ile jest w komplecie ??
no 3 szt chyba ze mi sie pomyliło ale wczoraj kumplowi zmieniałęm pierscienie do ETY 250 i zapłacił za komplet 12zł tak więc całkiem możliwe ze bedą kosztować ok 5-7zł :lol:
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Conqeror napisał(a):To strasznie drogo . Tak smao jak kupić meidzaną tulejke i sworzeń to kilka razy przed założeniem wbij sworzeń w tą tuleje kilka razy młotkiem
5zł drogo hehe no a jak do stihl 021 dałem 100zł za 2 szt na średnice cyla 41mm i o połowe cieńsze niż te od komara :lol: to można powedziec ze drogie
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
jak wymienie w swoim silniku same pierścienie to będe je musial trochę docierać czy odrazu moge mu dac po garach?
-
Pawlus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 738
- Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
- Lokalizacja: DOA
piasek125 może to dziwne ale tez mam niebieskiego 50-T-1 i tez szukam książki "Jezdze motorowerem" J. Podlaskiego co prawda mam ją ale pozyczoną z biblioteki (i przedłużam juz chyba ze 2 lata ) mam prawie polowe zeskanowana ale brak czasu jak dokończe to na bank wrzucę gdzieś i dam Ci link
-
Pawlus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 738
- Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
- Lokalizacja: DOA
Jeśli chodzi o dopasowanie kompletu Tłok-cylinder, proponuję prosty test:
Kładziemy cylinder na stole i wpuszczamy weń tłok bez pierścieni, jeśli tłok pod własnym ciężarem powolutku osunie się na dół jest ok. Jeśli stanie bądź osunie się zbyt szybko ciężko to nazwać kompletem. PS. tłok i cylinder powinny być suche (przetrzeć szmatką)
Kładziemy cylinder na stole i wpuszczamy weń tłok bez pierścieni, jeśli tłok pod własnym ciężarem powolutku osunie się na dół jest ok. Jeśli stanie bądź osunie się zbyt szybko ciężko to nazwać kompletem. PS. tłok i cylinder powinny być suche (przetrzeć szmatką)
- szwagier
Pawlus napisał(a):piasek125 może to dziwne ale tez mam niebieskiego 50-T-1 i tez szukam książki "Jezdze motorowerem" J. Podlaskiego co prawda mam ją ale pozyczoną z biblioteki (i przedłużam juz chyba ze 2 lata ) mam prawie polowe zeskanowana ale brak czasu jak dokończe to na bank wrzucę gdzieś i dam Ci link
To ja też poprosił bym o ten link bo byłem już w kilku bibliotekach i niestety nie mieli
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
szwagier napisał(a):Jeśli chodzi o dopasowanie kompletu Tłok-cylinder, proponuję prosty test:
Kładziemy cylinder na stole i wpuszczamy weń tłok bez pierścieni, jeśli tłok pod własnym ciężarem powolutku osunie się na dół jest ok. Jeśli stanie bądź osunie się zbyt szybko ciężko to nazwać kompletem. PS. tłok i cylinder powinny być suche (przetrzeć szmatką)
no zgadzam się ale takie cóś można tylko robić z nowym lub po szlifie cylkiem i nowym tlokiem
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
ja właśnie w książce Podlaskiego przeczytałem że szlify są po 0,5 mm czyli kolejno 38,0 38,5 39, ale dzisiaj mierzyłem u siebie srednicę to mam dokładnie 38,25 czyli chyba po I szlifie jest. A książki tak szybko nie obiecuje muszę mieć troche czasu i chęci żeby to do końca zeskanować może jak będzie teraz ta przerwa długa
-
Pawlus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 738
- Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
- Lokalizacja: DOA
Pawlus napisał(a):jak wymienie w swoim silniku same pierścienie to będe je musial trochę docierać czy odrazu moge mu dac po garach?
ale najpierw musisz sprawdzić stan gładzi tujeji cylindra bowiem jesli bedzie porysowana to musisz zrobić szlif bowiem sama wymiana pierscieni nic nie zmieni
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
no to lipa bo wtedy juz trzeba dosc dlugo docierac a troche porysowana mam, to juz wole zarznac do konca i 60ccm kupic
-
Pawlus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 738
- Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
- Lokalizacja: DOA
Posty: 34
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 307 gości