Silnik od motorynki w charcie
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Silnik od motorynki w charcie
dzien dobry. mam takie pytanko: jak bedzie ciagnał silnik z motorynk w ramie od rometa charta? pozdro
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
No na pewno będzie słabszy ponieważ rama od charta waży trochę więcej.Będzie porównywalny z ogarem 205 jeśli silnikk jest w dobrym stanie.Ale po co chccesz to zrobić?
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Jakbyś stunningował 023 to by sobie radził z tą ramą i wyglądałby lepiej niż ogar i zwiękrzył by się komfort jazdy
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
e tam gadacie ja mialem kiedys stara rame od charta i zalozylem do niej silnik od komara wprawdzie zmiejszylem przelozenie tak aby na maxa ciagnal niewiele ponad 40 km/h ale mial dobra moc, dobrze ciagnal ogolnie dobrze jechal wiec ja nie widze problemu
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
adi-12 napisał(a):A może ktoś ma charta bez silnika??
To i tak chyba lepiej dokupić silnik od charta niż wydawać kasę na 023.No chyba że ktoś ma ale bez tuningu będzie słaby.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
To jeśli ktoś ma ramę i sprawny silnik to nie wiedzę żadnych przeciwności.Ale chart dziwnie będzie wyglądał z 023 i będzie słabszy.Ja osobiście bym wolał albo dokupić silnik charta lub ramę od ogara.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
jesli nie zalezy na v-max, to zawsze mozna zmniejszyc przelozenie i bedzie w miare zrywny.
Lelek, Dudek, Junak, Osa, Gazela, Chart, Komar
Emka
500OHC, Cross380, 90, 50GoldenSport, TS350
BK350, ETZ251, TS150
...
Emka
500OHC, Cross380, 90, 50GoldenSport, TS350
BK350, ETZ251, TS150
...
-
piasek125 - MotoManiak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 28 mar 2007, o 21:23
- Lokalizacja: Suwalki
mam motorynke ale troche glupio na niej wygladam jak jade (mam orzecierz 15 lat!!:D) dlatego mysle o czyms wiekszym przy malych wydatkach:D
A ile moze kosztowac silnik do charta?? czy to jest 017???
A ile moze kosztowac silnik do charta?? czy to jest 017???
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
a jakby dac sportowy tlumik i splanowac glowicę, to podobno zamiast 1,7 konia jest 2,5. co wy na to??
a tak odbiegajac od tematu: dwusuwy musza miec opor na wydechu czy wlasnie musza miec na odwrót: jak najwiekszy przelot?? :
a tak odbiegajac od tematu: dwusuwy musza miec opor na wydechu czy wlasnie musza miec na odwrót: jak najwiekszy przelot?? :
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 273 gości