witam chciałbym się dowiedzieć czy do ogara można zamontować hamulce tarczowe do przodu i tyłu i co by było potrzebne
jeśli byście mogli to podajcie jakieś wskazówki co do wykonania poszczególnych podzespołów gdzie co zamontować proszę o pomoc
Hamulce tarczowe w ogarze 200
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 19
• Strona 1 z 2 • 1, 2
spokojnie mozna ale lepiejsz uz wymienic razem z całym przodkiem
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Przede wszystkim musiał być mieć tarczę,zaciski i klamkę hamulca ze zbiorniczkiem na płyn.Tylko tam jest dosyć mało miejsca a więc mógłby się nie zmieścić.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
no tak tą klamke itd to wiem ale z jakiego motoru pasowałby przód na tej stronce czeskiej co jest w conqerora temacie gość miał tarczówki
a co z tyłem dało by sie wsadzić ?? do tyłu tarczówki ?? myślę ze zmieściło by sie to po lewej stronie tam gdzie tłumik tylko jak ??
a co z tyłem dało by sie wsadzić ?? do tyłu tarczówki ?? myślę ze zmieściło by sie to po lewej stronie tam gdzie tłumik tylko jak ??
-
Adrian.K. - MotoManiak
- Posty: 1292
- Dołączył(a): 10 kwi 2007, o 20:50
- Lokalizacja: z za winkla
no na oryginalnym przodku bałbym sie zrobic stoppiego
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Ale macie wymysły Przecież romet nie jedzie 100 km/h zeby musiał mieć aż tak dobre hamulce. Poza tym koszt wykoniania wyniósł by około 200 - 300 zł a za tą cenę można kupić całego rometa. W większych motorach oraz motorowerach po tuningu tj. np. MZ ETZ, Jawa czy nawet Simsony po hard tuningu, np. Big Bore tarczówki owszem. Z tego co wiem, to w katalogu części do simka SR jest tarczówka. Była chyba w SR80 montowana.
Weźcie już nie róbcie z ogarów ścigantów, bo to jest bez sensu....
Moj simson waży 85 kg i "ostro" działa tylko tylni hamulec, bębnowy, który spokojnie wystarcza przy mojej wadze 70 kg. Nie spotkałem się nigdy z przypadkiem, aby braklo mi hamulca w ogarze.
Jak masz zamiar wsadzać silnik o mocy 10 KM to montuj śmiało, ale normalnie to się nie opłaca...
Weźcie już nie róbcie z ogarów ścigantów, bo to jest bez sensu....
Moj simson waży 85 kg i "ostro" działa tylko tylni hamulec, bębnowy, który spokojnie wystarcza przy mojej wadze 70 kg. Nie spotkałem się nigdy z przypadkiem, aby braklo mi hamulca w ogarze.
Jak masz zamiar wsadzać silnik o mocy 10 KM to montuj śmiało, ale normalnie to się nie opłaca...
///M42B18 136KM
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
Ale np.jak conqueror odpali swojego 4 kanałowego ogara z membraną, podkową i Bóg wie jeszcze czym:P to by było trudno zachamować jakby leciał z 90km/h. Była gdzieś taka stronka.Kolesiowi cylindrze 5, gaźniku od wsk, jakimś tłumiku specjalnym do jawek i powiększenu płuków poleciał 87km/h.
Nie wszyscy Cię w dupe kopną. Są ludzie bez nóg.
-
kilofman - MotoManiak
- Posty: 246
- Dołączył(a): 5 sty 2008, o 18:00
- Lokalizacja: Mława
Ja myślę że to ma więcej sensu niż tuning silnika... W końcu zwiększa bezpieczeństwo, a to powinno być sprawą priorytetową
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
Posty: 19
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 184 gości