no własnie co mam wybrac zeby skleic wkoncu tą szpile mam pare wyjsc
- spróbowac auto weld jeszcze raz ale nawalic tego wiecej i dac nakręteczke tam na dole (zrobie taką dziure zeby tam weszła)
-nawalic cyny i ładnie to połączyc
-nawalic cyny i tak jak z auto weldem tez nakręteczke i cyne
- słyszałem ze są elektrody do aluminium
co mam wybrac?
cyna czy auto weld?
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 12
• Strona 1 z 1
-
Black Rider - MotoManiak
- Posty: 2728
- Dołączył(a): 16 sie 2007, o 13:14
- Lokalizacja: łask
Kup nowe kartery :lol:
[ Dodano: 28 Lis 2007, 20:02 ]
Ja tez miałem podobny problem, nie chciało mi się babrać- zamówiłem odrazu silniczek na allegro i po remoncie cyka aż do dziś.
Radze ci zainwestować te kilkadziesiąt złotych w "nowe" kartery łożyska simmery i inne cześći które się nadają do wymiany, ja tak zrobiłęm i już od bardzo dłuższego czasu w komarze jedyną częścią zamienną jest paliwo :lol:
[ Dodano: 28 Lis 2007, 20:02 ]
Ja tez miałem podobny problem, nie chciało mi się babrać- zamówiłem odrazu silniczek na allegro i po remoncie cyka aż do dziś.
Radze ci zainwestować te kilkadziesiąt złotych w "nowe" kartery łożyska simmery i inne cześći które się nadają do wymiany, ja tak zrobiłęm i już od bardzo dłuższego czasu w komarze jedyną częścią zamienną jest paliwo :lol:
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Adi.G. ma rację.To najlepsze wyjście.
Jeżeli coś chcesz kombinować,to tylko spawanie w osłonie argonu.O cynie zapomnij w ogóle,bo jest za miękka.To tak jakbyś na plastelinę chciał zrobić.
Szpilka przenosi dosyć duże siły.Musi się konkretnie trzymać.
Jeżeli coś chcesz kombinować,to tylko spawanie w osłonie argonu.O cynie zapomnij w ogóle,bo jest za miękka.To tak jakbyś na plastelinę chciał zrobić.
Szpilka przenosi dosyć duże siły.Musi się konkretnie trzymać.
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
cyna tez pusci tak wiec równez proponuje poszukać gdzies niedrogich karterów bądz całego silnika (bedziesz miał na zapas czesci jak padnie Ci cos innego)
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
spróboje jeszcze z tym klejem auto weld jesli pusci no to rozbiore silnik i juz:( bede najwyzej troche czekał:(
-
Black Rider - MotoManiak
- Posty: 2728
- Dołączył(a): 16 sie 2007, o 13:14
- Lokalizacja: łask
Zaproponuję Ci tez inny sposób, który był zastosowany w pierwszym silniku mojego 232.
Wiercisz wiertłem o średnicy np 10mm. Gwintujesz na daną śrubę, wkręcasz jej kawałek. Później wiercisz w tej wkręconej śrubie 5, czy tam 6 mm gwintujesz i wkręcasz szpilę. To raczej sprawdzony sposób, tylko w moim karterze ktoś to krzywo zrobił i musiałem cyl wbijać młotkiem, co widać po charakterystycznym ułamanym żeberku w moim 232
Wiercisz wiertłem o średnicy np 10mm. Gwintujesz na daną śrubę, wkręcasz jej kawałek. Później wiercisz w tej wkręconej śrubie 5, czy tam 6 mm gwintujesz i wkręcasz szpilę. To raczej sprawdzony sposób, tylko w moim karterze ktoś to krzywo zrobił i musiałem cyl wbijać młotkiem, co widać po charakterystycznym ułamanym żeberku w moim 232
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Cyna i ten auto weld może i by podziałały ale na krótko jedyne sensowne rozwiązanie to te co podał już na początku Adi.G..Przynajmniej będziesz miał pewność że podczas jazdy wszystko wytrzyma i nie będziesz musiał sprawdzać co chwilę czy szpilka jest w porządku
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Moim zdaniem najlepiej rozwiercić i nagwintować , ja tak miałem robione jak miałem ukręconą szpilke, tzn nie ja robiłem tylko sąsiad który się zna na tym, i trzymie do dzisiaj
-
Konik - MotoManiak
- Posty: 5415
- Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
- Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'
Adi.G. i Conqeror dobrze radzą.Tylko pamiętaj,że to musi być dość dokładnie zrobione.Jeżeli silnik będzie Ci się przy wierceniu kiwał i bujał to wyjdzie lipa.
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 127 gości