cyna czy auto weld?

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

cyna czy auto weld?

Postprzez Black Rider » 28 lis 2007, o 20:47

no własnie co mam wybrac zeby skleic wkoncu tą szpile mam pare wyjsc
- spróbowac auto weld jeszcze raz ale nawalic tego wiecej i dac nakręteczke tam na dole (zrobie taką dziure zeby tam weszła)
-nawalic cyny i ładnie to połączyc
-nawalic cyny i tak jak z auto weldem tez nakręteczke i cyne
- słyszałem ze są elektrody do aluminium
co mam wybrac?
Obrazek
Naprawiam sprzęty RTV itp
Avatar użytkownika
Black Rider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2728
Dołączył(a): 16 sie 2007, o 13:14
Lokalizacja: łask

cyna czy auto weld?

Postprzez Pani Kontekstowa » 28 lis 2007, o 20:47

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Adi.G. » 28 lis 2007, o 20:59

Kup nowe kartery :lol:

[ Dodano: 28 Lis 2007, 20:02 ]

Ja tez miałem podobny problem, nie chciało mi się babrać- zamówiłem odrazu silniczek na allegro i po remoncie cyka aż do dziś.
Radze ci zainwestować te kilkadziesiąt złotych w "nowe" kartery łożyska simmery i inne cześći które się nadają do wymiany, ja tak zrobiłęm i już od bardzo dłuższego czasu w komarze jedyną częścią zamienną jest paliwo :lol:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez mandos » 28 lis 2007, o 21:08

Są elektrody do aluminium, ale do spawania trzeba mieć spawarkę stałoprądową.
Avatar użytkownika
mandos
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 180
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:22

Postprzez Phantom » 28 lis 2007, o 21:10

Adi.G. ma rację.To najlepsze wyjście.
Jeżeli coś chcesz kombinować,to tylko spawanie w osłonie argonu.O cynie zapomnij w ogóle,bo jest za miękka.To tak jakbyś na plastelinę chciał zrobić.
Szpilka przenosi dosyć duże siły.Musi się konkretnie trzymać.
Jestem patriotą! Łapy precz od mojej Ojczyzny!!!

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Phantom
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2431
Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
Lokalizacja: Gałąźnia
Pochwały: 19

Postprzez endek » 28 lis 2007, o 21:16

cyna tez pusci tak wiec równez proponuje poszukać gdzies niedrogich karterów bądz całego silnika (bedziesz miał na zapas czesci jak padnie Ci cos innego) :)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Black Rider » 28 lis 2007, o 21:22

spróboje jeszcze z tym klejem auto weld jesli pusci no to rozbiore silnik i juz:( bede najwyzej troche czekał:(
Obrazek
Naprawiam sprzęty RTV itp
Avatar użytkownika
Black Rider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2728
Dołączył(a): 16 sie 2007, o 13:14
Lokalizacja: łask

Postprzez Adi.G. » 28 lis 2007, o 21:27

Zaproponuję Ci tez inny sposób, który był zastosowany w pierwszym silniku mojego 232.

Wiercisz wiertłem o średnicy np 10mm. Gwintujesz na daną śrubę, wkręcasz jej kawałek. Później wiercisz w tej wkręconej śrubie 5, czy tam 6 mm gwintujesz i wkręcasz szpilę. To raczej sprawdzony sposób, tylko w moim karterze ktoś to krzywo zrobił i musiałem cyl wbijać młotkiem, co widać po charakterystycznym ułamanym żeberku w moim 232 :D
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Koner » 28 lis 2007, o 21:34

Cyna i ten auto weld może i by podziałały ale na krótko jedyne sensowne rozwiązanie to te co podał już na początku Adi.G..Przynajmniej będziesz miał pewność że podczas jazdy wszystko wytrzyma i nie będziesz musiał sprawdzać co chwilę czy szpilka jest w porządku :)
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Conqeror » 28 lis 2007, o 21:36

Zrób tak jak tu :

Obrazek

Albo szukaj nowego karteru
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Adi.G. » 28 lis 2007, o 21:40

Conqeror Hehe dopiero co to opisałem powyżej, dobrze że wrzuciłeś obrazek :wink:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Konik » 28 lis 2007, o 22:28

Moim zdaniem najlepiej rozwiercić i nagwintować , ja tak miałem robione jak miałem ukręconą szpilke, tzn nie ja robiłem tylko sąsiad który się zna na tym, i trzymie do dzisiaj :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Phantom » 29 lis 2007, o 14:22

Adi.G. i Conqeror dobrze radzą.Tylko pamiętaj,że to musi być dość dokładnie zrobione.Jeżeli silnik będzie Ci się przy wierceniu kiwał i bujał to wyjdzie lipa.
Jestem patriotą! Łapy precz od mojej Ojczyzny!!!

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Phantom
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2431
Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
Lokalizacja: Gałąźnia
Pochwały: 19


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 127 gości