Postępy przy remontowaniu komara 2350
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
__
jak temat mówi mam tu opisywac moje postepy przy remątowaniu jutro zamieszcze fotki . Cyli ostatnio napisałe ze juz rozebrałem silniczek a dzisiaj juz go złozyłem i ku mojemu zdziwieniu nic niezostało .
Może napisze co zrobiłem duzo tego niebyło przy urzyciu czystych szmatek i najcienszego papieru sciernego wyczysciłem wszystkie cześci, śrubki wypłukałem w benzynie wypłukałem Wyczysciłem dokładnie komory Wymieniłem podkładni na nowe Zrobiłem nowe uszczelki i obsadziłem na sylikonie Wymieniłem simeringi Łozyskla zostawiłem bo maja lepszego luza niz te nowe w sklepie i wogule sa w dobrym stanie.
Może napisze co zrobiłem duzo tego niebyło przy urzyciu czystych szmatek i najcienszego papieru sciernego wyczysciłem wszystkie cześci, śrubki wypłukałem w benzynie wypłukałem Wyczysciłem dokładnie komory Wymieniłem podkładni na nowe Zrobiłem nowe uszczelki i obsadziłem na sylikonie Wymieniłem simeringi Łozyskla zostawiłem bo maja lepszego luza niz te nowe w sklepie i wogule sa w dobrym stanie.
Komarki górą .
Zmnieniony wygład to niezawsze WT !!!!!
ZAPRASZAM DO TEMATU
pOMOC-->Postępy przy remontowaniu komara 2350
viewtopic.php?t=4110
Zmnieniony wygład to niezawsze WT !!!!!
ZAPRASZAM DO TEMATU
pOMOC-->Postępy przy remontowaniu komara 2350
viewtopic.php?t=4110
-
hubciio - MotoManiak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 1 lis 2007, o 11:44
już sie doczekać nie moge heh, czekam cierpliwie
PS. nie wogule tylko w ogóle !!!! to naprawde razi w oczy
PS. nie wogule tylko w ogóle !!!! to naprawde razi w oczy
-
sssTOMEKsss - MotoManiak
- Posty: 1599
- Dołączył(a): 1 lis 2007, o 14:51
- Lokalizacja: Chocz
- Pochwały: 5
- Kod: Zaznacz cały
Wymieniłem simeringi Łozyskla zostawiłem bo maja lepszego luza niz te nowe w sklepie i wogule sa w dobrym stanie.
-
bi-jay - MotoManiak
- Posty: 1413
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:37
- Lokalizacja: Strzepcz
__
na moje oko to niesa zniszczone luza maja dobrego to po co je zmieniac nowe niezawsze znaczy lepsze
a luz to po mojemu kręcenie sie łozyska
a luz to po mojemu kręcenie sie łozyska
Komarki górą .
Zmnieniony wygład to niezawsze WT !!!!!
ZAPRASZAM DO TEMATU
pOMOC-->Postępy przy remontowaniu komara 2350
viewtopic.php?t=4110
Zmnieniony wygład to niezawsze WT !!!!!
ZAPRASZAM DO TEMATU
pOMOC-->Postępy przy remontowaniu komara 2350
viewtopic.php?t=4110
-
hubciio - MotoManiak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 1 lis 2007, o 11:44
Jeśli jeszcze nie złożyłeś połówek warto wymienić łożyska. Żeby wyczuć luz krecąc nim w rękach, musi być na granicy "wykonczenia", zaczyna się od huczenia przy dużych obrotach.
Jeśli założysz nowe części, będziesz wiedział, na czym jeździsz, jeśli zostawisz stare, może się okazać, że neidługo znów będziesz musiał rozkładać silnik.
Jeśli założysz nowe części, będziesz wiedział, na czym jeździsz, jeśli zostawisz stare, może się okazać, że neidługo znów będziesz musiał rozkładać silnik.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
luz to jest to na boki. Wymień na nowe. Jeżeli nówki obracają się ciężej, to dobrze- tak ma być. Nie są po prostu wyrobione. Bardziej liczy się, czy nie mają luzu na boki, i czy tuleja środkowa nie rusza się do góry i do dołu.
Piszę poprawnie po polsku.
Jest bóg, czy go nie ma?
Nie ma... nie ma... nie ma... nie ma...
Nie ma boga
Jest MOTÓR
Jest bóg, czy go nie ma?
Nie ma... nie ma... nie ma... nie ma...
Nie ma boga
Jest MOTÓR
-
radi126 - MotoManiak
- Posty: 1574
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 11:14
- Lokalizacja: Mońki
__
kolega wymieniuł łozyska na chyba firmy ppl czy cos i mu po miesiacu siadły i teraz jeżdzi na starych
Jeszcze pomyśle ale w najblizszym czasie niezmienie bo musiał bym rozdzierac silnik a musze miec sprawny motor na sobote (robimy z kolegami ostatnia wyprawe w tym roku pojezdzimy troszke potem po dziwczynki i ognicho juz ostatnie jak ja nielubie zimy)
Jeszcze pomyśle ale w najblizszym czasie niezmienie bo musiał bym rozdzierac silnik a musze miec sprawny motor na sobote (robimy z kolegami ostatnia wyprawe w tym roku pojezdzimy troszke potem po dziwczynki i ognicho juz ostatnie jak ja nielubie zimy)
Ostatnio edytowano 7 lis 2007, o 21:21 przez hubciio, łącznie edytowano 1 raz
Komarki górą .
Zmnieniony wygład to niezawsze WT !!!!!
ZAPRASZAM DO TEMATU
pOMOC-->Postępy przy remontowaniu komara 2350
viewtopic.php?t=4110
Zmnieniony wygład to niezawsze WT !!!!!
ZAPRASZAM DO TEMATU
pOMOC-->Postępy przy remontowaniu komara 2350
viewtopic.php?t=4110
-
hubciio - MotoManiak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 1 lis 2007, o 11:44
nowe łożyska mogą się kręcić z większym oporem niż stare ale to nie oznacza że są gorsze, wrecz odwrotnie. Sprawdź czy łożysko nie ma luzów promieniowych i na boki (czy wewnętrzny pierścień nie rusza się ani na boki ani góra dół względem zewnętrznego) Jak okaże się że nie to można łożyska zostawić, ale na pewno nowe dłużej posłużą i będą pewne a przecież nie kosztują za wiele. Przy remoncie generalnym najlepiej od razu wymienić żeby mieć spokój na lata ale decyzja należy do ciebie
Prędkość może kiedyś zabije cię,
lecz dziś to ona żyć ci daje...
lecz dziś to ona żyć ci daje...
-
Kleofas - MotoManiak
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 27 mar 2007, o 14:20
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Pochwały: 2
- Pojazdy: 2 Polonezy i 6 motórów ;)
Wierz mi- łożyska to podstawa. Jeżeli wszystko dobrze i dokładnie złożysz, prędko Ci się nie wyrobią.
Moja rada: wymień je na nowe.
Moja rada: wymień je na nowe.
Piszę poprawnie po polsku.
Jest bóg, czy go nie ma?
Nie ma... nie ma... nie ma... nie ma...
Nie ma boga
Jest MOTÓR
Jest bóg, czy go nie ma?
Nie ma... nie ma... nie ma... nie ma...
Nie ma boga
Jest MOTÓR
-
radi126 - MotoManiak
- Posty: 1574
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 11:14
- Lokalizacja: Mońki
Lepiej zmienić stare łożyska bo nie wiadomo ile jeszcze wytrzymają a nowe można kupić jakiejś dobrej firmy i na pewno będzie wszystko ok Ja za bardzo na łożyska nie zwracałem uwagi i kupiłem takie jakie mi doradzili w sklepie jest wszystko dobrze a mam już przejechane na nich ponad 1000km
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
__
rozpołowiłem silnik dzisiaj z zamiarem wymienienia łozysk i tu pjawił się problem nieda sie wybic ich macie jakies sposoby żeby je ściagnąć ?
Ostatnio edytowano 9 lis 2007, o 00:20 przez hubciio, łącznie edytowano 2 razy
Komarki górą .
Zmnieniony wygład to niezawsze WT !!!!!
ZAPRASZAM DO TEMATU
pOMOC-->Postępy przy remontowaniu komara 2350
viewtopic.php?t=4110
Zmnieniony wygład to niezawsze WT !!!!!
ZAPRASZAM DO TEMATU
pOMOC-->Postępy przy remontowaniu komara 2350
viewtopic.php?t=4110
-
hubciio - MotoManiak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 1 lis 2007, o 11:44
No to po pierwsze może nie używać takich słów a jak już to można je zastąpić ****,a łożyska muszą wyjść.A wyjąłeś zabezpieczenia,jeśli tak to weź rurkę o średnicy łożyska i mocno w nie wal.I spsosby wybijania łożysk są opisane w którymś z tematów tylko trzeba go odszukać
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Eeee...Nie chcą wyjść?To chyba że jakimś nagarem się przysmażyły,co tym bardziej przemawia za wymianą.
Wybijaj je w stronę środka silnika,do skrzyni korbowej-nie w drugą stronę.Muszą wyjść!
Wybijaj je w stronę środka silnika,do skrzyni korbowej-nie w drugą stronę.Muszą wyjść!
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
Pomiędzy łożyskami jest pierścień zabezpieczający. Najpierw musisz wybić łożysko od strony korbowej, potem pierścień i na koniec drugie łożysko.
PS. Czytałeś ten temat? s38 ma bardzo podobną budowę.
PS. Czytałeś ten temat? s38 ma bardzo podobną budowę.
Piszę poprawnie po polsku.
Jest bóg, czy go nie ma?
Nie ma... nie ma... nie ma... nie ma...
Nie ma boga
Jest MOTÓR
Jest bóg, czy go nie ma?
Nie ma... nie ma... nie ma... nie ma...
Nie ma boga
Jest MOTÓR
-
radi126 - MotoManiak
- Posty: 1574
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 11:14
- Lokalizacja: Mońki
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 233 gości